Poliisikin on huomioinut sen !

  • Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti
Voi Majuri pieni... Nouseeko sun itsetunto mollaamalla naisia? Onko se tosiaan niin alhaalla, että pönkität sitä noilla sun idioottimaisilla alotuksilla ja sitte itket jos joku alkaa sulle kettuilemaan täällä...
 
Joojoo, kaikkihan me tehdään niin. Ootas, meillä duunis oli 20 miestä ja 4 naista. Naisille ei sattunut onnettomuuksia liikenteessä kahden vuoden aikana, ei pysäköintisakkoja, ei ylinopeussakkoja. Miehistä yhdeltä kortti oli hyllyllä, 8 sai sakot, yksi kolaroi itsensä sairaalaan, ja 6 kolaroi muuten vaan.

Niin, emmehän me naiset mitään osaa.... Miehet ei suoriutuneet tehtävistään sen nopeammin kuin naiset ja tehokkuus naisten osalta oli suurempi.

Keskimääräinen viikottainen kilometrimäärä n.1000-1300km.

Toisaalta kun joku liikenteessä on kuutamolla, kyllä se ajatus aina on "mikä helkkarin akka siellä ratin takana on!".
 
Jaahas, ja toinen oli oikein syyllistynyt liikennepakoon runtattuaan ensin miespyöräilijän kanveesiin.

No mutta sattuuhan näitä miehillekin. Eilen töistä kotiin palatessani näin kaupungilla fillaristin yliajon suojatiellä. Tässä tapauksessa yliajaja oli mies kuten myös auton töytäisemäksi joutunut pyöräilijä.
Näin tilanteen vasta siitä kohdasta kun pyöräilijä oli jo kaatumassa eli itse törmäystä ja siihen johtanutta tilannetta en nähnyt.
Pyöräilijä nousi heti omin avuin ylös ja talutti pyöränsä pois suojatieltä eli mitään vakavaa ei onneksi sattunut.
 
"OnniKeiju"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22042954:
Jaahas, ja toinen oli oikein syyllistynyt liikennepakoon runtattuaan ensin miespyöräilijän kanveesiin.

No mutta sattuuhan näitä miehillekin. Eilen töistä kotiin palatessani näin kaupungilla fillaristin yliajon suojatiellä. Tässä tapauksessa yliajaja oli mies kuten myös auton töytäisemäksi joutunut pyöräilijä.
Näin tilanteen vasta siitä kohdasta kun pyöräilijä oli jo kaatumassa eli itse törmäystä ja siihen johtanutta tilannetta en nähnyt.
Pyöräilijä nousi heti omin avuin ylös ja talutti pyöränsä pois suojatieltä eli mitään vakavaa ei onneksi sattunut.
Mut hei, sen täytyi olla jonku ohi ajaneen naisen vika. Ei miehet vois liikenteessä noin törttöillä.
 
Kyllä niitä sattuu ja tapahtuu kummallekin sukupuolelle. Tuolla liikenteessä vaan miehet ovat yleensä siinä ratin takana. Naisia on hieman vähemmän yleisesti ottaen.

Mutta olen nähnyt monta läheltä piti-tapausta ja monta tapaturmaakin, joissa asianosaisena on yleensä valitettavasti ollut mies.
Itse olen kerran ajanut kolarin ja muutaman kerran penkkaan , sakkoja en ole saanut koskaan.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;22042954:
Jaahas, ja toinen oli oikein syyllistynyt liikennepakoon runtattuaan ensin miespyöräilijän kanveesiin.

No mutta sattuuhan näitä miehillekin. Eilen töistä kotiin palatessani näin kaupungilla fillaristin yliajon suojatiellä. Tässä tapauksessa yliajaja oli mies kuten myös auton töytäisemäksi joutunut pyöräilijä.
Näin tilanteen vasta siitä kohdasta kun pyöräilijä oli jo kaatumassa eli itse törmäystä ja siihen johtanutta tilannetta en nähnyt.
Pyöräilijä nousi heti omin avuin ylös ja talutti pyöränsä pois suojatieltä eli mitään vakavaa ei onneksi sattunut.
Mistä lähtien fillarilla on saanut ajaa suojatiellä?
 
voevoe
Liikenteessä törttöilevät yleensä miehet. Piste.

Ja osaan tän "majurin" kuvitella siellä teiniviikset väpäjämässä,
vaimon pukemassa maripaidassa pätemässä kerrankin naisten
keskuudessa. ;)
 
Mä koetan noudattaa niitä yleisimpiä. Ja vältellä ajamista kaupungeissa. Anteeksi Seinäjokiset jos joku akka punaisessa autossa törttöili, mutta en mä sentäs ajanut punaisia päin niinkuin edellä ajava nainen mustassa pikkuautossaan. :kieh:
 

Yhteistyössä