Sieltä se taas nostaa päätään, Vauvakuume.

Lapset on nyt 6½v sekä 3v ja 1½. Nyt ei enää saa ajatuksia pois vauvoista ei sit mitenkään. Mä nään jo vauvauniakin.

Ollaan kyllä mietitty että 4 lasta olis meille se hyvä määrä, mut empä arvannut et tää kuume alkais näinkin pian vaivaamaan. Ekalla ja tokalla ikäeroa 3½v ja tokalla ja kolmannella 1v7kk. Toisaalta olis ihan kiva jos olis ikäero n 2-3 v kolmannella ja neljännelläkin.

Mulla olis pillereitä vielä apteekista hakematta 3 kk ja nyt kyllä saattaa käydä niin että sinne myös taitavat jäädä.

Oikein jos hyvä tuuri kävis niin olis ens kesänä oma pieni kesävaavi sylissä :heart:

MIeskin on asiaan ihan suostuvainen kun on puhuttu, sanoo vaan että kyllä se hälle käy jos sä haluut vauvan :whistle:
 
Vielä olis tässä menossa olevalla listalla reilu viikko pillereitä jäljellä...jos ne vielä söis ni ei menis kierto sekaisin :D

Eka lapsi sai alkunsa toisesta kierrosta, toista tehtiinkin sit 1½ vuotta ja kolmas tuli kans toisesta kierrosta.
Saattaahan siinä toki aikaa mennä ennenkuin raskaaksi tulee. Varmaan turha enää kolmella kuukaudella siirtää tätä kuumetta, kyllä tää niin vahvana nyt on päällänsä.
 
Sama vika täällä, kamala polte saada yks nappula lisää! Edellisiä on 2, tänä vuonna 9v ja 7v enkä kuunaan ikuna ajatellut haluavani lisää. Mutta kappas, yksi kaunis päivä elimistö huomasi, että vuodet vierivät, aika käy vähiin, jotain lie tehtävä ja tässä sitä ollaan, kuumeen kourissa. Isäntä lämpiää hiljalleen, mä kun vaan en jaksais sitä odotella vaan saada pökköä pesään :) Odotan mieheltä "lupaa" poistattaa kierukan, ei sitä kehtaa salassa tehdä, yhteinen hommahan tämä on. odotellen siis...
 
Mä muistan kuinka toisen jälkeen sanoin, että nyt riittää ja että lapsiluku on täynnä. Keväästä asti on ajatukset olleet hieman ristiriitaiset, toinen osa haluaa kolmannen lapsen ja toinen osa ei. Mut vauvakuume vei kesän aikana voiton ja nyt ei muita ajatuksia päähän mahdukaan :) Mulla tosin mies ei ole yhtä halukas asian suhteen, mutta saa nähdä miten käy. "Lupaa# odotellaan siis täälläkin.. =)
 
karvatonkoira1
Kyllä mäkin olen tässä miettinyt, että miten jaksaa neljän aika pienen kans. Ja vaikka kuinka miettisin yöheräämiset, itkut, saisastumiset, miehen jaksamisen,oman jaksamisen, talon koon, auton, tulot ja kaikki mailman asiat, nii vauva vie kaikesta voiton.
Kun tämä viimeinen syntyi, joka nyt 1½ vuotias, silloin ajattelin että ehkä vielä yksi n 5 vuoden päästä, mutta kuume on nyt ja kova :O
Jos nyt heti onnistaisi vauvayritys niin pienille tulisi ikäeroa n. 2.4 vuotta, joka kuulostais aika kivalle. Ekan ja tokan väli on 3½v tokan ja kolmannen 1v7kk.
Onhan tässä sinänsä vielä " aikaa " kun tänä vuonna olen 32v, mutta toisaalta mä haluisin kaikki lapset nyt samaan syssyyn.

Nyt on sit pillerit pois käytöstä :D ja katsotaan miten pian yritys alkaa tuottamaan tulosta.

Olen siis ap karvatonkoira, en päässyt vanhalla tunnuksella ja salasanalla sisälle, ei tuntenut koko salasanaa, piti sit rekisteröityä uudelleen = karvatonkoira1
 
Mullakin on nyt vauvakuume. Ollu hyvän hetken. Ei vaan taida olla vielä sen aika, luvattu kuitenkin on johonkin tulevaisuuteen. Haluaisi tauon töistä. Haluaisi samaan aikaan kun kaikki muutkin. Kroppa on välillä sitämieltä että on raskaana ja viimeeksi tänään tukehdutin miehen nauruun, kun kerroin olevani valeraskaana syödessäni taas liikaa kaikkea outoa "hyvää".
 
Mä aattelin et kun ehkäsy jätetään pois, niin ihan vaan rennolla meinigillä katellaan mitä tapahtuu. Nyt kuitenkin siis olen laskenut kiertopäiviä...ja tietenkin kokoajan miettinyt että nyt varmaan vauveli sai alkunsa yms.
Seksiä on kyllä harrastettu tasaseen tahtiin, luultavasti siinä pillereiden vaikutus nyt sit näkyy, kun aikasemmin yleensä iltaunet vei voiton. Ei ole enää ollut iltaunisuutta havaittavissa.
Nyt siis kp 14 menossa :D

Kiva homma kun muutkin antavat vauvakuumeelle vallan.
Mut mä kyllä toisaalta toivoisin, että meillä vauvakuume loppuisi nyt tän jälkeen tähän. Tämä neljäs olisi nyt se viimeinen.
 

Yhteistyössä