raskaus ja seksi, kun ei kiinnosta.

Oon turhautunut. Meillä oli loistava seksielämä kun tavattiin, oltiin ensin pelkässä seksisuhteessa.
Nyt olen raskaana, ja tuntuu ettei seksi nappaa. Mies on alkanut mennä sieltä mistä aita on matalin, meillä ei ole esileikkiä, ei minkäänlaista. Mä en enää edes muista miltä tuntuu panetus, esileikit :snotty:

Mua lähinnä alkaa itkettää jos pitäisi harrastaa seksiä. Tuntuu inhottavalta ajatuskin että joku kopeloisi alapäätä, eih..

Tuntuu että tää kaataa meidän suhteen. Oon miettinyt että antaisin miehelle luvan mennä vieraisiin, kun en mä pysty sitä tyydyttämään. Mä en haluaisi että meidän juttu kaatuu tähän seksiin, kun muuten menee hyvin.

Paitsi ettei mies ole sellainen joka jaksaisi pitää mua millään muullakaan tavalla hyvänä. Se rassaa. En osaa puhua tästä sille :'(

Kyllähän me seksiä harrastetaan, mutta musta ei tunnu miltään, ja en osaa eläytyä enää siihen, makaan vaan hiljaa, eikä se ole kovin kivaa kummallekaan.
Mua ujostuttaakin niin kovasti :ashamed: On tää maha ja kaikki...
 
Kaikkien ihmisten raskausajat on erillaisia. Viime raskauden aikana, ekan kolmen kuukauden jälkeen olin seksuaalisessa kanssakäymisessä KAHDESTI ja ihan vaan psyykkisistä syistä. Aiemmin on kyllä maistunut ja paljon seksi raskausaikoina.

Mun mielestä kenenkään, jolle ei "vieraissa käyminen" oo ihan kokonaisvaltaisesti ok ei pitäisi edes miettiä että antaisi toisen mennä "kun itse en pysty tyydyttämään". Väärä peruste ja seksi on monille ihmisille se sitova tekijä. Entä jos annat miehesi mennä vieraisiin, joku tulee raskaaksi, joku tulee rakkaaksi? Raskausaika on lyhyt aika ihmisen elämässä. Ehkä sun pitää vaan ottaa dominoiva asenne ja käskeä tekemään niinkuin haluat, jotta sinulle tulisi hyvä. Ehkä se hämmentäisi alkuunsa, luultavasti kuitenkin sytyttää arkeen liekin. Tää on helppo sanoa, ei se omallakohallakaan onnistu aina.
Ja huono seksielämä raastaa aivan mielettömästi. Tosin kaikille tulee aikoja, jolloin seksi ei nappaa. Syitä on niin miljoonia, vitutus työssä voi olla se suuri syy haluttomuuteen. Välillä kun on sellanen olo töiden jälkeen, et ääneen sanottuna luultavasti häkki heiluisi jo pelkistä sanoista.
 
Meillä oli exän kanssa vähän sama juttu ettei parisuhteessa ollut mitään muuta läheisyyttä kuin seksin aikana, ja tätäkin ihan liian harvoin. Mä olisin kaivannut kosketusta muutenkin, ja etenkin kunnon esileikkiä joka ei aina menis samalla kaavalla vaan olis edes joskus ihan todellista nautintoakin.
Mun mielestä teiän pitäis panostaa läheisyyteen ja kosketteluun enemmän, sitten seksiäkin alkais tekemään mieli. Kannattaa myös miettiä mikä sua itseäs kiihottais, eihän se aina ole samat asiat kuin kumppanilla ja on ihan ok että näin on. Itse kaipaan paljon enemmän kuin exä ja ongelmat johtuivat siitä, muta pitää todella kohdella prinsessana ja antaa mulle muutakin kuin pikainen pano ennen nukkumaankäyntiä kerran viikossa..
 

Yhteistyössä