seksi ei enää kiinnosta, apua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja no sex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 13:04 no sex kirjoitti:
Aloin miettiä ihan tosissani että missä on vika, kun mua ei haluta enää juuri ollenkaan, ei koskaan kun mies haluaisi seksiä.
Eilen annoin, vaikkei tehnyt mieli yhtään, mutta annoin ihan rauhan säilymiseksi kun se vonkasi kokoajan. :headwall:
mulla on komea ja kiva mies, se varmaan kelpaisi monelle jos ulkonäköä katsotaan.
Muuten parisuhde voi oikeen hyvin.
ymmärrän hyvin että voi olla pitkiäkin seksittömiä taukoja, jonka jälkeen taas homma maistuu.
Mut eilen, mä havahduin että mikä hitto mussa on kun melkeen inhotti miehen kosketus :o
olen melko "sulkeutunut" seksi asioissa, mun on vaikee olla alasti miehen nähden :ashamed:
mä vaan haluaisin olla kainalossa ja nukkua....
Nuku sinä miehesi kainalossa.Minä hoidan hänen kanssaan sen seksipuolen. :p

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 17:58 hippimamma kirjoitti:
Mä luulen että miehetkin näkee sinussa ne parhaat puolet.

Menepä nyt sinne peilin eteen alasti, katso mitä KAUNISTA ja SEKSIKÄSTÄ sinusta löytyy. Ja aina seksin aikana ajattelet vaan niitä parhaita puoliasi ja tyrkytät niitä näytille ;)
Äläkä niitä pikkuvikoja katsele, niille ei mitään heti voi, toisille voi ajan kanssa tehdä jotain jos on kiinnostusta ja aikaa, mutta miehesi rakastaa sinua myös niine vikoineen.

Tiedän mistä puhut, mä en voinu nauttia kunnolla ja olla normaalisti miehen edessä kuin vasta muutama kuukausi synnytyksen jälkeen. Jotenkin muutuin synnytyksen jälkeen ja musta tuli vapautuneempi, sitä osaa jo nauttia olotilastaan ja heittäytyä.

Mutta joskus on niitä päiviä (riippuu kuukauden ajasta) kun tunnen itseni todella rumaksi ja lihavaksi ja seksi ei maistu.

KIITOS :flower: :)

ja kiitos miehille jotka osallistui keskusteluun!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 23:49 Viltsu kirjoitti:
\
oma "rumuus"... :whistle:
naisen elämä ei oo helppoo kun pitäs olla täydellinen kroppa (lähinnä itseä varten) äiti, siivooja, kokki ja jaksaa miestäkin vielä :xmas:

Missäspäin muuten asustelet kun kuulostat ihan samalta kuin oma eukkoni

[/quote]

:laugh: enkai mä sitä täällä kerro ;)
oliski hauskaa jos täällä keskustelupalstalla oman ukonkaa tietämättä juttelee!

Yhteistyössä