Hakutulokset

  1. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Ihanaa Otokka !! :) Onnea kovasti koko perheelle!! :)
  2. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Heips taas pitkästä aikaa ja ONNEA PLUSSANNEILLE!!:):flower: kiirettä pitäny tosiaan :D kun pikkusta saa olla kantelee sylis kokoajan kun näyttää olevan rauhallinen vaan sylissä..;D öisin tulee valvottua ihan kiitettävästi..päivisin vauva nukkuu ja yöt tykkää valvoo..tosin eilen nukku yöllä ihan...
  3. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    heippatihei! kerkiän käväsee nopeesti tässä kirjottelee vähä synnytyskertomuksia..^^ eilen siis kotiuduttiin..:) seinäjoen sairaala täyttyi synnyttäjistä!! :D salit oli siis ihan täynnä ja huoneet myös..sieltä lähti eilen kotia 10! sairaalaan saavuttiin siinä 7.30 ja siitä sitten menin ekaksi...
  4. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    28.4.2011 klo 9.43 syntyi tyttö prinsessa keisarileikkauksella <3 painoa hänellä 3110g ja pituutta 47.5.cm ja 10pistettä sai!! Aivan ihana täydellinen tyttö..olen niin onnellinen vaikka kivut olleet tän päivän erittäin kovat..kerron myöhemmin lisää..nyt pitää yrittää kokeilla nukkua!
  5. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    heips vielä!äippäpolilla käyty ja vauveli vieläkin tykkäs kölliä väärinpäin..ei kai kukaa mielellää halua et veri menee päähän kivempaa se on istua ;D heh..ne olis alkanu käynnistää mun synnytystä lääkkeillä mut sit avasin suuni ja sanoin että haluan keisarileikkauksen..ja siihen sitten...
  6. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    noni raskausviikko 40 POKS ja kuuluisa laskettu aika päivä 26.4..kivuliaita supistuksia ei ole vielä ollut..vaan niitä että maha kovettuu ja kiristää..huomenna sitten olis äippäpolille meno tarkastukseen ja luulempa että jään sinne sisälle varsinkin jos sektio edessä..kirjottelen toki lisää jos...
  7. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    MJ haha joo :D voi olla :D tosin maha on muutenki vähä jotenki epämuodostunut välil kun se taitaa heitellä siel kuperkeikkaa tai en tiiä mitä se siel oikee tekee kun potkut tuntuu mitä ihmeellisimmis paikois :D jotenki tuntuu et se on siel sivuttain joskus kun vasempaan kylkeen tonne taakse...
  8. P

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Rv 39 + 3 tyttöarvio
  9. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    ne sit soittivat niitä tuloksia tänään ja sano että hyvin mahtuu synnyttää alatiesynnytyksellä..että ne varaa mulle nyt ensviikon keskiviikolle ajan puol 9 ja ottaa sillo sydänkäyrän taas ja kattoo miten paikat auki koska perätiesynnytyksessä ei voi paljoa mennä yli lasketun ajan..siinä sitten...
  10. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    ompa tullut nyt luettua netistä kun vauva on perätilassa..siellä ne on kirjoitellut että eivät ole suostuneet että lääkärit ovat yrittäneet kääntää vauvaa..ja kuulemma siinä joku viikko rajakin??36-38raskausviikkona..ja että kääntäminen voi käynnistää synnytyksen tai että napanuora voi mennä...
  11. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    onneks olin viisas ja tallensin koko kirjotukseni kun usein käynyt niin että netti poikennut ja kaikki teksti menny taivaantuuliin..:D ja niin kävi nytkin..:D noniin tuli sit käytyä siellä äippäpolilla ja siel meni semmonen 4tuntia :D en olis ihan heti uskonu et niinkin kauan mut hyvin se...
  12. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Hyppy voi kuinka ihana kuulla iloisia uutisia :) POKS raskausviikko 39..kääk..joo-o viikko laskettuun aikaan :D ei eeees jännitä!! EIPÄ!! :D toivottavasti oon hyvis lääkehöyryis ja selviän kaikesta.. tänää oli neuvola..ei paljoa paino ollu viikossa noussu..viimeks oli paino 71.1 ja nyt oli...
  13. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Kiitti taiska87 ja NiQ kyllä jänskättää ja kovasti :D en oo mitää toivelistaa laatinut ja en käynyt niissä valmennuksissakaa kun sain lapun neuvolasta kun mä jännitän kaikkii tollasia tilaisuuksia nii paljon kun oon ujo..:rolleyes: sit kun synnytys lähenee ja sairaalaan lähtö tulee niin siellä...
  14. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    heippatirallaa! täällä mennään jo 37 + 4..laskettuun aikaan 2 viikkoa ja 3 päivää.....huuuh..saa nähä tuleeko aiemmin vaiko tykkääkö asua yksiössä kauemmin..:laugh: tää aamu oli ihan kamala..heräsin eka puol 7 kun pissattaa ja samalla join limua..jatkoin unia ja herään taas vähä vaille 9...
  15. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    NIQ mulla ei tossa vaihees raskausviikkoja viel kai tuntunu mitää harjoitussupistuksia mut nyt sit alkanu tuntuu ja nyt meen viikolla 35 ja tosiaan mulla se on just sellaista et kovettuu maha kokonaan ja kädellä kun koittaa se on kivikova ja paineen tunne tuntuu kovasti ja sit on vaikea...
  16. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Hyppy mulla on kissa ja aina ollu ihan siis sisäkissana ja hiekkoja vaihtanu..ja oon joutunu myös siivoilee pissoja lattialta sen kiima-aikana mut nyt se ei enää sitä ole tehnyt kun leikattiin se..:) mun äiti aina noista varotteli et kun kissa levittää sitä tokmoplasmaa tai mikä olikaan..ja...
  17. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Tulin poksumaan raskausviikolle 33!! :D Ja toivottaa teille kaikille ihanille naisille ihanaa naistenpäivää!! <3 <3 viettäkää ihana päivä..kiva sääkin ulkona :) :flower:
  18. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    tiuhti_ joo niin se 26.4 lähestyy :D ja mie oon aika paniikis et miten mie selviydyn :D jännittää niin kovasti..ja ei sitä koskaan tiedä jos vaikka innostuis tulee jo ulos tässä kuussa :o kun tuo minun miehenikin on syntynyt kuukautta aikasemmin..:o tänään käytiin vaasassa shoppailemas..kivaa...
  19. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    huomenna olis taas neuvola..ja onneks onkin kun mulla tullut nyt uusi "ihana" vaiva...nimittäin turvotus jalkoihin..tai nilkkoihin..vaikea jopa kävellä kun jalat ihan puupökkelöt :/ neuvolassa sit saa kysellä onko tuo normaalia ja näkee taas onko pissa kunnossa ettei toi jalkojen turvotus ole...
  20. P

    Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

    Gabrielle :( oon pahoillani..voimia kovasti teille :hug:

Yhteistyössä