Esikoishaaveista syksyllä 2010 plussanneet

NiQ
Mistralille Tervetuloa :)

Zannulille ja Keijulle kovasti tsemppiä viimeisiin koulurutistuksiin :) Ite kans hikoilen odotellessani viimeistä arvosanaa, että tietää valmistuuko sitä ens kuussa vai ei :) toinen tutkinto pitäis sitten olla huhtikuun lopussa valmis.

ON: Käväsin työterveyden päivystyksessä lauantaina, tulos oli viruksen aiheuttama keuhkoputkentulehdus ja astmalääkettä vaan kehiin. Nyt on sitten puhjennut kunnon flunssa, mutta ilman kuumetta. Perjantaina on odotettu ja pelätty päivä, nimittäin rakenneultra :) apua!

NiQ & Pena 20+4
 
Varhaisultrassa käyty eilen. Siellä se pikkunen köllötteli ja sydän jumputti hurjasti Oli todella mukava lääkäri ja kerto kaikennäköistä. Oireetomuuden takia oli ihanaa nähdä, että siellä oikeasti joku asustaa.

Neuvolassakin tuli tänään ekaa kertaa käytyä. Lähinnähän se oli sellasta papereiden täyttöä, mutta oli mukavan tuntuinen tuo neuvolatätikin. Paljon tuli asiaa ja lappusia mukaan. Np-ultra täytyy varata kolmen viikon päähän, labrat ottivat jo ja pissanäyte täytyy vielä viedä.

Oireita e siis edelleenkään ole nälän lisäksi mitään ilmaantunut. Vuodot jäi onneksi yhteen tiputteluun. Tosin eilen vähän tiputteli ultran jälkeen ku jouduttiin huonon näkyvyyden takia tekemään alakautta ja limakalvot ärtyi.

Laskettuun aikaan tuli pieni muutos. Ultrassa ja neuvolan laskureilla tuli sama päivä, joten vaihdetaan siihen eli LA 8.10.

jonna ja pikkunen 8+3
 
Pitääpäs tännekin kirjoitella kuulumisia :) Minäkin eilen kävin ultrassa ja sieltä löytyi elävä pieni ihmisenalku, joka vastasi viikkoja 6+1-6+3. Oli se kyllä hurja tunne nähdä elämää omassa kohdussa! Lääkäri sanoi että kaikki vaikuttaa olevan hyvin, vaikka minulla pientä tiputtelua yhtenä iltana olikin.

On teillä kyllä ihania masukuvia!! :)
 
NiQ
Jonnalle ja Mimmulle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :) kyllä se iso kivi aina vierähtää sydämeltä kun kuulee ja näkee että kaikki on hyvin <3

Masukuvaa yritin tänään ottaa, mutta olin vissiin niin blondi että ottamatta jäi ku en osunu :D No, eipä tuossa vielä mitään kuvaamistakaan ole, joskus myöhemmin sitten :)

Kolme päivää rakenneultraan!!!

NiQ & Pena 20+5
 
NiQ
innostuinpa ottaan uusinnan kameran kans. Antakaa anteeksi kameran käyttötaidottomuus :D



NiQ & Pena 20+5

muoks! miten ton kuvan sää näkyyn tossa suoraa?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ Sulla ei oo ainakaan tota ylimäärästä läskiä, joka nousee ku maha kasvaa :D eli sulle varmaan pikapuoliin pompsahtaa suorilta tein oikea vauvamaha <3 semmonen söpö, eikä tommonen "rasvat siirtyy vaan eteen" - maha :D
 
NiQ
Hyppy Joko sulle on alkanut tuleen arvuutteluja että kumpiko siellä mahassa asustaa mahan muodon perusteella? Meille on melkein kaikki heti sanonu että poikamaha... saas nähdä selviääkö se perjantaina sitten :)
 
NiQ Eipä kyllä kuvasta uskos että bmi on 34 :) toisin ku mulla bmi on 22-23 ja kuva kyllä kertoo ihan muuta :D karu totuus :LOL: Nii ja ei oo tullu arvuutteluja enkä itekkää osaa päätellä tuosta mitään, kertokaa mielipiteenne! mulla tuli kyllä sun mahasta mieleen poikamasu!
 
Meidän äärettömän suuri ilo vaihtui suunnattomaksi suruksi kun pikkuinen otettiin meiltä pois viime viikolla, keskenmeno rv 8. Nyt tilalla on vaan järjettömän tyhjä ja lohduton olo. Mut voi siis poistaa listoilta, toivottavasti pääsen sinne takaisin vielä joskus. Tsemppiä ja onnea kaikille muille...
 
Heippa! :hug: Gabrielle , voimia!

( . ) Meillä taas yksi ultra takana, kun ei saatu toisella kertaa sydäntä kunnolla näkyviin. Mutta kaikki hyvin meidän vaavilla ja kasvaa hurjaa vauhtia,kokoa 550g :) Sukupuolta ei haluttu tietää, kun viime tipas päätettiinkin et se olkoon loppuun asti meillekkin salaisuus. Mä en siitä ruudulta sitä ite osannu edes kattoo,oli melko sumuisen näköinen ruutu ja sit pallero liikku niin paljon!

Kiitos tsempeist koulun käyntiin, sitä toivettelen kaikille muillekkin koulussa ahertaville valmistuvat nyt tai ei!

NiQ hyvän kuvakulman oot löytänyt ;) näytät upealta. Minä näyttäisin ryhävalaalta vierelläsi. Sieltä se masu rupee pyöristymään! Mulla ei oo ees rasvat siirtynyt takaa vaan on tullut sekä eteen että taakse... :ashamed:

Palataan taas, aurinkoisia päiviä, mä oon aivan sekasin tost auringosta!!

zannuli & pallero 22+6
 
Gabrielle :hug: :'( En ollut ehtinyt sinua vielä pinoon lisätäkään, tule pian takaisin.

"Rakas Taivaan Isä. Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa, ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä, etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme, löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?"
 
Viimeksi muokattu:
Otokka
Voi Gabrielle, osanottoni :'(.

Omaa napaa: Lääkärineuvola taas takana. Kaikki muuten hyvin, mutta paino oli noussut... örhhmmm... useamman kilon :ashamed:. Toisaalta taas paino on ollut tähän asti laskusuuntainen. Kokonaisuutena painoa on tainnut kertyä lähtöpainoon noin kaksi kiloa. En ota siis stressiä, ehkä vähän voisi vähentää karkin syömistä...

Sokerirasitus oli ok, että sen puolesta ei tarvitse stressata :).

Kilpirauhasarvoista se toinen on minulla jostain syystä nyt raskausaikana hieman kohonnut, vaikkakin viitearvojen sisällä. Nyt sitten miettivät, aloittavatko minulle Thyroksiini-hoidon. Minullahan ei siis koskaan ole todettu kilpirauhasen vajaatoimintaa. Täällä on muistaakseni liikkunut kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä. Mitkä teidän arvot ovat ja mikä on teidän mielestänne liian korkea arvo (se alempi arvo, en muista nimeä)? Mistä oireista kärsitte ennen lääkitystä ja onko lääkkeistä ollut apua?

Otokka ja MunamiesPikkarainen 26+4
 

Yhteistyössä