Hakutulokset

  1. N

    kolmatta kaipaavien joulukuu

    Moikka moi! Piti tulla tännekin kertomaan miten mulla on käynyt. Siis menkkojen mukaan mulla pitäis olla nyt rv 8+0. Viime to käytiin alkurask.uä (piti olla 7+1) mutta ei näkynyt kuin joku pussi ja tuli tuomioksi tuulimuna. Pettymys oli valtava. Tänään sit mulla oli naistenpkl aika, olin...
  2. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Moikka moi! Pitkästä aikaa kurkkasin taas tähän pinoon, näköjään vielä listalla oon vaikka plussasin muutama viikko sitten. Ja pari kuvaakin tänne laitoin testeistä... Onnea hirmusesti plussanneille ja plussatuulia sitä odotteleville!! :heart: Ninnuski 6+2
  3. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Kiitos paljon onnitteluista! :) Kai se on uskottava :D Aijaa.com - 7027550.jpg :heart: Ja joo, kyllä oon tässä mietiskelly, että oonko ihan pimee kun ryhdyn tähän rumbaan vielä! :O Mut en ikinä oo ollu murehtija tyyppiä, luotan siihen että homma sujuu, päivä kerrallaan =) :heart...
  4. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Kerran vielä Kiitos, mennään yhdessä tuonne heinäkuisiin ja kärsitään helteestä ison mahan kanssa ens kesänä, vai mitä? :D Minä, Ninnuski, lupaan ja vannon etten kertaakaan valita helteestä ja kuumuudesta ensi kesänä, jos vaan saan olla mahapaksuna silloin! :laugh:
  5. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Tein uuden testin aamulla. Sama pregcheck merkki, tällä kertaa se kontrolliviiva on selkeesti punainen ja hailakan haaleasti mutta selkeästi näkyi testiviivassakin punaista :heart: Mieskin jopa näki, niin en kai voi harhoja enää nähdä?! Ja menkkoja ei näy. Kai se olis kohta uskottava... Pakko...
  6. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Santtu81 en löytänyt kuvaa siitä pinosta :confused: vai tarkotitko sitä jotain puikkotestiä josta oli kuva? Yritin kameralla ottaa kuvaa testistä, katotaan osaanko laittaa tänne Aijaa.com - 7018142.jpg Aijaa.com - 7018143.jpg Jee, osasin.=) Kylläpä näyttää surkeilta nuo viivat...
  7. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Yritin ottaa kuvaa, mut tolla puhelimella en saanu kun todella epätarkan, jossa ei tosiaan näy mitään. : / Hitto et on raastavaa tää odottelu... Jokohan huomenna aamulla pitäs yhtään selkeempää viivaa näyttää, siis jos on tärpänny? Nyt on kai dpo 11. Koko päivän roikkunu koneella ja ettiny...
  8. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Tein sit kuitenkin aamulla testin. En tiiä onko haamu vai se perkeleen viivanpaikka :confused: Testiajan sisään tuli ja kuivuessakin jotain pienen pientä näkyy. Toi kontrolli viivakin on tossa pregcheckissä tollanen harmaanliila, niin mistäs nyt sit tiiän onko toi haaleenvaalee viiva harmaa vai...
  9. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    KHJ Otan osaa :hug: ja pahoittelut tädin riivaamille! Neamma päätit sit alottaa ajoissa oireilut ;) Huomenna pitäs mulla menkat alkaa, ihan normaalit tuntemuksen on sen suhteen : / Pieni toivon kipinä heräs kun alko yhtäkkiä maistuu veri suussa tänään, vaikka pitäs kyllä ikenet olla...
  10. N

    * * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

    Iltoja, Missä meidän kaikkien kaikki plussat on?! :confused: Mulle tuli tikkuun se ovisplussa kyllä, mut eipä tainnu siitäkään hyötyä olla. Tänään jo alkanu välillä jomotella menkkamaisesti ja pari pv tullu valkovuotoa aikaslailla... Ja menkkojen pitäs alkaa vasta tiistaina. Odotukset ei...
  11. N

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Heipsan ja Onnea plussanneille! :flower: Hiljaiseloa täälläkin, pisti sen verran synkäks mielen ne viime menkat et oon yrittäny vaan muita asioita miettiä. Välillä onnistuu, välillä ei... : / Tänään tuli ovistikkuun plussa, kp taitaa olla 16, viime kierrossa kp15 tuli plussa. Sitä tässä...
  12. N

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Onnea Lily-Jane! :flower: Oon tässä jo jonkun aikaa seurannu teidän kirjotuksia, ja nyt ajattelin tunkea mukaan :D Meillä tilanne se että kolmatta lapsukaista tässä kovasti toivottaisiin. Nyt olis kp 8/n.27 ja yk 8 meneillään. Ekaa lasta tehtiin vähän yli vuosi, toinen tärppäs jo yk2 ja nyt...
  13. N

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    kp1, yk8 ja helvetillinen vitutus... alkaa tosissaan mennä usko ja toivo koko hommaan.
  14. N

    * * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

    Ei oo tähän pinoon tainnu tulla pitkään aikaan pysyvää plussaa? Mikähän meitä vaivaa? :confused: Täällä aamulla testattu puhdas nega, taas kerran... :( kp 26/26-28. Viimenen r-testi meni sit. Vaikka ekaa kertaa kokeilin ovistestejä tässä kierrossa ja plussa tulikin kp 15, nii jotenki koko...
  15. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Ovis bongattu! Jee! =) Eli vastaankin itse omaan kysymykseen :D voi näköjään olla 5pv ovis testeissä lähes olemattomia viivoja kunnes sit yhtäkkiä tulee kontrolliviivaa Vahvempi viiva tikkuun! Ehdin jo pelästyä etten ollenkaan ovulois kun ei mitään tikkuihin tullut. Onneks heiluteltiin eilen...
  16. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Iltoja! Paljon onnea sen kaivatun plussan saaneille! :flower: Tää alkukierto on aika hanurista, ei voi kun odotella. Nyt pitäs varmaan oviksen olla lähellä, kunnon venyvää limaa tulee ja välillä vähän muniksissa juilii. MUTTA oon kp 10 asti tehny ovistestejä (nyt ekaa kiertoa) ja koko ajan...
  17. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Jep,jep kp1 ja yk7... Kyllä niin vituttaa ja masentaa, vaikka ei tää yllätys ollu... Aarrghh!! :mad::kieh: Alkaa mennä usko ja toivo et sitä kolmatta meille edes enää tulis... :( Onneks oli siideri jemmassa, josko se auttais pahimpaan ketutukseen...
  18. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    mama -84, jospa se olis kuitenkin plussa? :) Huomenna uus testi? Minä testasin aamulla taas selvän negan, íhan niinkun maanantainakin :( just alko se tuttu, ihana päivää-ennen-menkkoja polte mahassa, eiköhän ne huomenna ala :'( Yleensä mielikuvitus ei mulla oireita oo keksiny, nyt sit taas...
  19. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Onnea Rixutin! Eiköhän se plussa ole jos vähänkään väriä on? :) Mulla ihan puhdas nega oli :( luulis et olis näillä päivillä jo jotain näkyny jos olis näkyäkseen : / eiköhän ne menkat sit taas ala! En jaksa! yk 7 olis sit jo... No odotellaan vielä, vielähän ei oo peliä menetetty kun ei menkkoja...
  20. N

    *** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

    Rixutin, selvä teen sit huomenna JA keskiviikkona plussat :D oireita tosiaan ei ole, et hullun hommaa haaveilla, vaan minkäs teet! :O

Yhteistyössä