* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

KHJ
Moi taas kaikille!

Miuskille: ensinnäkin halit kun viiva ei vahvistunut:hug: joo olen käynyt aina välillä lukeesa teidän juttuja. jotenkin kerkesin jo juurtua tänne:) Ja toiseks minut voi ottaa jo pois tuolta listalta,olen siirtynyt kesäkuun kullanmuruihin ja siellä nyt pohditaan meidän erinäisiä vaivoja:x

Kaikille kullakkeille erittäin paljon plussa tsemppiä ja älkää antako hormoonien rikkoa välejänne :ashamed:

KHJ ja Nyytti 5+0
 
Huomet kaikille!! Niin ja tervetuloa uusille, vielä en ole tainnut toivotella.

No se kyllä tässä tapauksessa inhottavaa kun tuntee kehonsa!! Eilen illalla alkoi tulla oviksen merkkejä, jotka tietysi sujuvasti painoin ajatuksissa taka-alalle ja päätin ettei se ole vielä!! No ei se vaan auttanut, tänä aamuna sitten tuli ovis plussa. MUTTA KUN se hiivatin mies on siellä maapallo n toisella puolen ja tulee vasta lauantaina :headwall: :stick: Eipä taida kannattaa lauantailta enään mitään odotella, treenistä korkeitaan menee jos se edes mitään jaksaa... Toiveet siis siirtyy ensi kiertoon. Oon kyllä kokoajan tiennyt että tää kierto menee ohi, mutta jotenkinhan sitä pitää itseään kiusata ja pitää toiveitä yllä. Jos ei muuta niin oviksen kanssa ;)

Muklavaa päivää kaikille, niin tippuneille, heiluttelioille ja odotteloille, kaikille tasapuolisesti!! Täältä lähtee oikeen isot positiiviset energiahalit kaikille, ottakaa vastaan! :hug:
 
Ihana nallekuva minkä laitoit Miuski00 :heart:. Ja hyvä, jos onnistuttiin piristään sinnuu =).

KHJ kiva, ku et oo unohtanu meitä :flower:. Paljon tarrasukkia matkaan ja toivottavasti meistä vielä joku liittys siun kanssa kesäkuun odottajiin:heart:.

Täällä ei mitään uutta, kp 30 ja jännittelen täällä miten käy :D.
 
Iltaa..
Tämän päivän aikana olen tullut vakuuttuneeksi siitä, etten edes ovuloinut viime kierrossa. Viime kierron juiliminen oli varmaan vaan kierukan poistosta johtuvaa. On meinaan sen verran vihlonut tänään että on välillä tehnyt mieli irvistää :D Valkovuotokin on niin vetistä että välillä tuntuu kuin olis pissannut housuun. Tätäkään ei viime kierrossa ollut... Kierukka kun oli sen reilu 4v niin oli jo unohtunut miten voimakkaat ne tuntemukset olikaan ;)
 
miuski ihana nallekuva :heart:

ninnuski :hug:

khj kiva ku välillä pistäydyt, toivotaan että mekin kohta päästään odotuspuolelle :)

pyyter millos testailet? :D

santtu kannattaa lauantaina kuitenki treenailla ku sehän oli et 24-36tunnin kuluessa plussasta munasolu irtoo et eiks vielä pienet mahkut olis? ja treenaushan on kivaa :whistle: :D

ei tullu mammaksin testit, prkl! oisin testannu huviksee jo tänää ku niit testejä on niin paljo mut ei nyt sit testailla :headwall: huomen ois parempi tulla tai laitan sinne kyllä niin kiukkusta palautetta :kieh:
 
Meinasin jo Jessi75 kysyä, et testaatko huomenna, mut sit huomasinkin tuon kirjotukses, et ei testit tulleet: /. Höh! Jos ne tulis sit huomenna ni testaatko huomenna päivällä vai viikonloppuna;)?

En tiiä millo sitä testailis. Oireita on kyl jonkun verran raskauden puolesta, mut taian testata vasta viikonloppuna, jos ei täti sitä ennen tule kylään.

Ja hyvä Santtu 81 ku ovuloit nyt:D. Nyt vaan käytätte sen hyväksi miehes kans, et saatte tuloksia parin viikon päästä:heart:.
 
Santtu81: kierukka oli mullakin ja huomasin, etten ovuloinut ekassa kierrossa ollenkaan. Kierukan poistosta alkoi vuoto, josta luulin uuden kierron alkaneen, mutta oikeat menkat tulikin sit parin viikon päästä ja sen jälkeen ihan älyttömän napakka ja kivulias ovulaatio. Tuntui ainakin, et helposti kierto käynnistyi, katsoo sit nyt et tuottaako tulosta. Tänään kp21 eikä hajuakaan mikä lie kierto, ennen kierukkaa se oli jotain 30 pvää eli vielä saa kärvistellä tuloksen toivossa...

Eiku illan jatkoja, tänne on näemmä tullunna talvi. Arvatkaa kellä on kesätöppöset vielä autossa alla...
 
Jessi, onko tosiaan noin pitkä aika? Miten mä luulin että peli on ihan kokonaan menetetty? No mut jos edes jokin mahdollisuus on, niin sitten kyll aivan varmasti treenataan!! :D Ja onhan siitä edellisestä jo tovi kulunutkin (joku joka on lukenut mun jutut aiemmin tarkkaan ja osaa laskea niin pääsee laskuissaan tähän ;) ).

Pyyter, mun mies kotiutuu vasta lauantaina, luuletko että olis mahiksia?

Mielipiteitä tähän siis kiitos kaikilta :D

Sandemar, mulla tiputtelua oli jo kierukan kanssa ja kierto oli 28 pvää. Kierukan poisto ei kiertoa sotkenut, ainoastaan ovulaatio puuttui. Tai kyllähän se kierto muuttui 29pvään ja nyt tämän oviksenkin mukaan tämä kierto sen saman olisi.
 
Viimeksi muokattu:
Santtu81 Mie oon kans samaa mieltä, ku Jessi75, et älä vielä lyö kirvestä kiveen vaan treenatkaa ihmeessä:D. Et jos sun munasolu irtoo tosiaan vasta huomenna tai lauantain puolesta ja ehditte harrastaan ni mahkuja on miun mielestä:D. Oikeen kovasti plussatuulia puhaltelen täältä:heart:!

Täällä ei menkat oo tänää alkanu ja viime kierrossa täti kaarsi paikalle just täs kp:nä, et joko miun kierto venyy taas tai sit tosiaan on miulla mukana muutakin tuliaisia Pariisista :heart:, ku tää hemmetin keuhkoputkentulehus :kieh:. Lämmöt on ylhäällä, äskön mittasin ni 37,4, ei ymmärrä. Rinnatkin on vähän kipeentyneet ja ruokahalu on taas lisääntyny. Myös on sellane jännä maku suussa mitä ei yleensä oo ollu ja välillä vihlasee tonne vasemmalle puolelle. Saa nährä:O
 
pyyter huomenna iltapäivällä ku tuun töistä ni testaan (jos testit siis tullu) ja sit lauantainaki. ja ehkä sunnuntainaki :D ellei sit täti tuu kyläilee.

santtu noin mun mielestä ovistestien ohjeissa sanottiin et kyllä teillä mahkut on :) voithan vielä kuukkeloida asiasta.

mulla oli kierukan poiston jälkeisessä kierrossa 2 ovista et mulla oli sit muittenki puolesta :D mulla kans nippailee alamahaa aika ilkeesti ja nännit vähä arat et tiiä sit mitä on. huomenna toivottavasti selviää :xmas:
 
pikanen päivitys: flunssanen olo,KYLMÄ, lämmöt 36.8 - 37 astetta koko ajan, aivan kamala nännikipu (yleensä koko tissi kipeä), pissattaa ihan koko ajan ja ku vessaan menee,niin mitään ei tule. aattelin jo et oisko pissa tulehus,mutta pissu ei haise,ei oo tummaa ja crp on alle 8,että tuskin..mutta silti vien huomenna varmaan tai maanantaina näytteen. tämmöstä tällä kertaa :LOL:
 
Täällähän pitää ihan jännätä teidän puolesta. =)

Hei tuossa lueskelin noita teidän kirjoituksia niin mitä kierukoita teillä on poistettu siis kupari vai hormoni. Mun kierukka oli kupari joka siis eilen poistettiin. Sanoi lääkäri vain, että ei pitäisi mitenkään vaikuttaa kiertoon poisto, koska on vain mekaaninen este raskaudelle. Ja sanoi, että voi alkaa heti yritys, ei tarvitse odottaa esim. seuravaa kiertoa (joskin siinä suhteessa, että tää kierto on jo menetetty koska kierukka poistettiin vasta kp20.) Mutta ihan mielenkiinnosta kyselen jos sattuu, että jollakin kuparikierukan poisto on aiheuttanut heittoa kiertoihin.
 
Heippa,
täällä olis yks joka varovaisesti kuumeilis kolmatta, lähinnä kai taustalla kun ei kerran kierrosta oo tietoa, vaikkakin tuo nuorin on vasta vaikka kuinka pieni (syntynyt siis tänä vuonna). Mut mennään sillä tyylillä et tulee jos on tullakseen, koska ekan ja tokan välillä on 7,5 vuotta ikäeroa niin ja kuitenkin ku vielä imetänkin.

Hormoonikierukka poistettiin multa viime vuonna jonka jälkeen multa tuli ekaks heti se ns. tyhjennysvuoto ja sit tuli yhdet menkat jonka jälkeen huomasinkin olevani raskaana, testi näytti silloin vaaleampaakin vaaleampi viiva, viiva ei edes niillä kerroilla vahvistunut kuin tein s-marketista ostamillani testeillä.
 
Huomenta huomenta :D
Tervetuloa Maijamehi!!
Kiitos Jessi ja Pyyter!! Kävin viellä kuuklettamassa ja niinhän se vaan on että mahis vielä pieni olisi ;) Tosta plussasta kun munasolu irtoo 24-48 tunnin päästä ja on vielä hedelmöityskykyinen sen 12-24h.
Mitenkäs noi dpo päivät nyt sit lasketaan?
 
Kiitoksia vastauksista! Voi kun lähtiskin raskaus heti ensimmäisistä kierroista käyntiin. Siinä on hyvä tavoite...:whistle:. Ensimmäinen lähti 3 kierrosta pillereiden jälkeen ja toinen kaksi viikkoa minipillereiden lopetuksesta. Itse en voi hormonaalisia ehkäisjä käyttää kummankin odotus aikana sairastetun raskaus hepatoosin vuoksi.

Tervetuloa Maijamehi! Itsekin olen uusi täällä.

Mä olen jotenkin menny ihan sekaisin tän tiedon kanssa, että kolmas saa tulla. Meillä on isäntä ollut yleensä vastaan ja kun kysyin tuosta kontrolli käynnistä ja kierukan poistosta ihan vain varovasti, niin oli heti sitä mieltä, että pois vaan. Ite heitin vähän kuin vitsinä asian. No kerran näinkin. :p Piti monena päivänä tarkistaa, että oletko ihan tosissas.

Alkais nyt vain tuo seuraava kierto.
 
Tervetuloa Maijamehi miunkin puolesta :flower:. Oot muute ainooa miun lisäks kenellä on tänä vuonna syntynyt lapsi eli vauva vielä:heart:. Kumpi siulla on? Meillä on tammikuussa syntyny poika ja haluttas tää kolmas lyhyellä ikäerolla tähän keskimmäiseen, ei kyl ekan ja tokankaan välillä oo hirmu iso ikäero, 2,5 vuotta, mut silti:D. Vauvakuume on kova.

Täällä on jännät paikat. Kp 31 eikä täti oo vielä kaartanu paikalle :).

Santtu81 eipä kestä:D. Toivottavast kerkeisitte ja hommailu tuottais toivottua tulosta :heart:.
 
Joo, se olis sit PLUSSA:heart:! Ihanaa :D! Mie oon aika sekasin ja hymyilyttää vaan, ei voi vielä oikein uskoa todeksi :confused:. Mut äskön testasin Davidin-testillä päivävirtsasta ja selkeä viiva tuli :p, ei nyt vielä nii selkeä ku kontrolliviiva, mut ei mikään haamukaan vaan ihan silmällä erotettava vaaleanpunainen viiva.

En kuitenkaan vielä uskalla liittyä kesäkuisiin, kun haluan nähä miten kehittyy. Mielessä on käyny, et jospa taas käy samalla tavalla, ku heinäkuussa, mut jotenkin tuntuu, et tällä kertaa ei kävis, ku tää vauva on haluttu ja toivottu:heart:. Heinäkuussa se oli yllätys ja järkytys, eikä suunniteltu, et jos se sen takia meni kesken, mut nyt toivottavasti ei.
 
Voi oikein paljon onnea plussasta pyyter :heart: Toivotaan matkaan paljon, paljon tarrasukkia :)
Millasia oireita sulla olikaan, jos jaksat laittaa jonkin näköisen listan?? Saadaan me perässä tulijat sitten niitä ihmetellä ja itsestämme etsiä :D Itsellä kun alkaa olemaan nuo piina päivät käsillä ja jotain pienen pientä oirehdiin havaittavassi (ehkä), niin ois ikään kuin kiva fiilistellä.

Tervetuloa uusille :flower:

Laiskuuttani en ole tänne paljon saanut raapustettua, flunssan kourissa oon porskuttanut tämän viikon!! Nyt alkaa onneksi viimeinkin olo helpottamaan, pientä yskää ja tukkoisuutta lukuunottamatta. Omista oloista sen verran, että viikonloppuna olin tuntevina sellaista nipisteliä oikealla puolella. Se vois olla kiinnittymiskipuja?? Päivät ainakin täsmäis oletetusta oviksesta!!! Voihan tää vaan olla suurat haavetta mutta mutta.... Muutamia repäisykipuja ja nännit olleet suihkuun mennessä "aran" oloiset, ei kuitenkaan kipeät ja jos saunassa käy häviää!! Muuta merkittävää ei ole, viellä :xmas:

Tänän ollut kaihea laiskottelu päivä, en ole saanut MITÄÄN aikaiseksi. Lasten kanssa katsottiin vaan elokuvia ja otin sitten samalla myös päikkärit, eli ihanaa väsymystä :)

Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille :)
 
pyyter onnea! :flower:

ja onnea myös minulle :D selkee tumma viiva tuli jo ennen kontrollia et et. ei hajuakaan et miten pitkällä oon mut oireita kyllä on. jos kerkeen ni käyn digin ostaas ni sais vähä osviittaa.
 

Yhteistyössä