*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Mama84, toivottavasti viiva vahvistuu!!

Miuskin poppoolle pikaista paranemista!

Jokohan mä huomenna uskallan testata? Ei millään malta odottaa viikonloppua...
Mies meinasi, että maanantaina seuraava testi, varmaan joo :D
 
mä en enää ees jaksa testata. nyt on kierto jo niin paljon että ei oo mitään hajua enää missä mennään : / ja mistä on kysymys.. ei sitte niin yhtään mitään menkka tuntojakaan enää. mikää ei oo kipeänä eikä mitään muutakaan. ainut mikä on pysyny on tuo kananmuna liman tyylinen vuoto jota tulee koko ajan ja paljon. ja hiiva testit sun muut tulehukset on kans tutkittu eikä mitään niihin viittaavaa oo :confused: että en kyllä tiiä mitä tämä on??!!! tuskin nyt ovistakaan kuukautta kestää :LOL:
toivoton olo....... :headwall:
 
mymosa
Huldasharks näyttö voi valehdella paljonkin, mutta ehkä hippasen vaaleampi on testiviiva kuin kontrolli.. Mutta tämä siis vaan miten mun väsyneet silmät ja näyttö näyttää.. Mutta vahva on jo.

Mä olin sitten säilyttänyt sen viimeisimmän r-testin ja katoin äsken, silmiin piirtyi selvästi kaksi viivaa, toinen tosin harmaa (vaikka näissä ei pitänyt olla viivanpaikkaa) ja äsken katsoin niin se hävisi.. (hulluks tullu).
Ens kierto mennään sitten neljällä ovisliuskalla, en aio nyt hommailla mitään varastoon.. tai jäähän sinne toi cb:n digitesti..
 
Jep,jep kp1 ja yk7... Kyllä niin vituttaa ja masentaa, vaikka ei tää yllätys ollu... Aarrghh!! :mad::kieh:
Alkaa mennä usko ja toivo et sitä kolmatta meille edes enää tulis... :( Onneks oli siideri jemmassa, josko se auttais pahimpaan ketutukseen...
 
KHJ
Onnea haamun saaneille ja plussanneille:heart: ja Jaksuja niille joille se saakelin ämmä pakkas kylään!!! :(

ON: täältä se ämmä sai lähtöpassit ja nyt on kp 9,ovista odottelen puolen viikon tienoilla.Testi paketti jysähti taas postilaatikkoon ja taas voi aloittaa sen ittensä ressaamisen:| ei sitä näköjään muutenkaan osaa.TÄmä osa kierrosta menee aina kevyemmin,kun ei muuta voi,mutta sitten taas alkaa kauhee paineistuminen.

Hei nyt yritetään ilman ressiä ja simpsala pim ollaankin kaikki raskaana:)
 
Onpas tää vaikiata.... miulla menossa jo puolväli kierrosta ja minkäänlaisesta ovistelusta ei tietoakaan...mies palaa tänään reissusta joten viikonloppu olis sitten painettava täysillä.

Tälle loppu viikolle paljon paljon onnea kaikille oli kierto sitten missä vaiheessa hyvänsä =)
 
Tässä pissaa pidättelen, että saisin ovistestiä tehtyä tälle aamulle. Salaa toivon, että olisi eilen ollut ovisplussa. Illalla nippaili mahasta "jotenkin", mutta tosiaan digitesti oli nega ja liuskatesti (juu, tein sellaisenkin) oli hieman aamuista haaleampi.
Mietin vaan, että olisiko se aamuinen ollu viallinen testi. Tai sitten mulla oli LH-huippu siinä aamusella. Noh, eipä jaksettu asiaa hyödyntää, joten tänään täytyy olla reippaampi ;)
 
Moikka.

Tääl olis yks kolmannesta haaveileva :)

Lapsukaiset on 2v7kk ja 1v4kk, kyllä on ollut vilskettä ja eripuraa asioista.

Päätimme jopa miehen kanssa ettemme lisääntyisi enempää kun kävi tämäkin jo niin raskaaksi.
Mutta eikös sitä sanota että pienellä ikäerolla olevat lapsukaiset on kaaos kun ovat molemmat alle 3 v vanhemmiten helpottaa ja sen on huomannut :)

Nyt kun nuorimmainen alkoi kävellä ja syömään itse ja pystyy jo hiukan kertomaankin mikäs harmittaa niin on alkanut helpottamaan arkea kummasti.

Nyt on sitten iskenyt se armoton vauvakuume ja ajattelin miehen pistävän vastaan koko ajatusta ja pah vihreää valoa näyttää kuitenkin " tulee jos on tullakseen" :O
Kierto hiukan heittelee... 30-32 ja nyt on menossa sitten kp 28/30-32 eli jännittäviä päiviä tiedossa.
Hiukan on sillanen olo kuin noista kahdesta ennen testiä :rolleyes:
Mutta mutta... päivä kerrallaan.
 
rixutin pahoittelut!
kaikille muille r-testin jännääjille ja ovistestin kanssa puurtaville:hug:

täällä ei ihmeempiä viimex kp 13 tuli hyödynnettyä,ja nyt mennään kp 15 tänään siis pitää touhuta,hu alkaa viimenen erä terolut tabletteja,onhan niitä sit sen 6kk:tta tullut syötyä
 
Pahoittelut ja iso :hug: tippuneille. Ja tervetuloa Niisku-Rouva!!

Täällä menossa kp 18 ja ovisaika siis ohitettu. Ke iltana vihloi oikein kunnolla toiselta puolelta, joten eiköhän se silloin olllut. Nyt sitten pitää vaan jaksaa odottaa, ja odottaa, ja odottaa... Ni eiköhän se aika nopeasti mene ;)
Täällä valmiiksi jo harmittelen kun mies on työmatkalla seuraavan oviksen aikaan, jää yksi yrityskierto kokonaan välistä :(

Eilen oltiin miehen kanssa kaksin viettämässä iltaa ja käytiin keilaamassa & syömässä. Oli kyllä ihanaa, viime kerrasta kun on aikaa... Keilaamassa tuntui repäisykipua alavatsalla ja piti ottaa hieman rauhallisemmin... Kertokaahan, mulla kun ei ole ollut mitään menkkakipuja ym lasten syntymän jälkeen, saati sitten kierukan laiton jälkeen (kesäkuu 2006), niin onko tuo normaalia tähän aikaan kierrosta? Muistan vaan että ainakin esikoisen aikaan alkuraskaudessa tuollaista oli, mutta se oli vasta joskus 8-10 rviikon tietämiltä alkaen.. Kierukka kuitenkin poistettu vasta 3 viikkoa sitten, joten raskaus ei voisi olla noin pitkällä. Tai kai se vois, mutta en oikein usko siihen. Mitään raskausoireita ei ole, vaikka kuinka yrittäisi miettiä. Tosin enhän mä edes musita miltä se tuntui, esikoinen täyttää pian 6v, ja pienestä ikäerosta johtuen en muista kuopuksen alkuraskaudesta yhtään mitään :D
 
Viimeksi muokattu:
ON: täälä edelleen odotellaan..huoh!
Pitää tehä uusi testi maanantaina jos ne ei ala siihen mennessä.
Aloin tuossa miettiin ja omien tuntemuksien mukaan ovis olis ollu kuun alussa..Joten onhan se sit vielä mahdollista että ne menkat ei ookkaan alkanu..mut olis sen perusteella seki mahdollista että plussa vois vielä tulla..No ei auta toivoa liikoja..näillä nyt mennään.
 
rixutin :hug:

mä tein toispäivänä ovistestin eikä näkyny yhtään mitään, tänään tein ni aika vahva viiva oli. ohjeissa kuitenki sanotaan että jos testiviiva ei oo yhtä vahva kun kontrolliviiva tai vahvempi niin lh-arvot ei oo kohonnu mut kai siellä nyt jotain tapahtuu koska toispäivänä ei tullu yhtään mitään ja nyt jo aika vahva viiva? ei ois pitän ruveta koko testei tekee ku menee vaa entistä enemmän sekasin :headwall:

niisku-rouva tervetuloa! oltiin muuten helmikuisissa-08 samaan aikaan :xmas:
 
Huomenta!
Tai onhan sitä oltu jo kello 8 ylhäällä :)

Jessi75 kiva et on " tuttuja" tässäkin palstalla :) Harmittelin eilen itsekseni kun olen pitänyt taukoa koko palstailusta siellä helmikuun -08 taapero porukasta :( mut nyt on taas mahdollisuus palstailla kun ei ole ressiä ja oman koneen hommasin ni ei tarvii miettii et jonkun muun tarvii päästä koneelle.

tietenkin täs on noi muruset kun pitää äidinkin liikkeellä ettei ihan muumioidu tänne netin ihmeelliseen maailmaan :LOL:

Me päästään tänään miehen kans kahdestaan ulos syömään ja hiukan viihteelle pyörähtämään:heart:

Itselläni on hiukan sillanen olo et olis voinu tärppiä ja nyt mietinkin et kannattaako sitä kuningas alkoholia ollenkas ottaa, mut sit taas jollen ota ollenkas ni loppuillan kaveriseurue johon liitymme hoksaa ainakin kysyä asiasta ja sit ollaan taas silmät pyöreinä valehtelemassa... mä en pidä siitä et " koko maailmalle" tarvitsee heti kailotella yrityksiään kun he pitävät meitä nyt jo kahjoina kun meillä on kaks lasta. Kaveriporukassa siis johon liitymme illan mittaan niin on surimmaks osaksi sinkkuja ni ei voi ymmärtää vaikka hyviä ystäviä ovatkin :rolleyes:
 
Niisku-Rouva, tervetuloa!!

Täällä alkoi kp1. Miuski, laitatko mulle kp1/?? Ja yk4. Se 28 ei pidä enää paikkaansa.
Oliskohan ne mun haamut ollu merkki kemiallisesta raskaudesta tms.
Tässä kierrossa kokeillaan joka toinen päivä taktiikkaaå kun ei meill
Kunto riitä joka päiväiseen :D Oon oikeastaan ihan hyvällä mielellä, kun kierto ei pidemmäksi venynyt ja pääsee kohta taas yrittämään.
 
Iltoja :)

Nyt meni ihan kaik sekasin... on kroppa ja olotilat huijanneet nyt pahemman kerran.

Äsken vessareissulla huomasin kauhukseni tädin saapuneen salakavalasti ja mitä ihmettä vielä kp 29!!! mulla ei ole ikinä eläissäni ollut näin lyhyttä kiertoa:O

Eli täällä tilanne yk 2 alkamaisillaan ja kp on sit 29-32 huhhuh ?!!?!?

Mukavaa lauantai iltaa kaikille :wave:
 
niisku-rouva mä jätin aika äkkiä sen taapero-porukan ku ei aika vaan yksinkertasesti riittäny ku oli 2 pientä ja sit ku viel lähin töihinki. onko sula muuten kumpia ne sun lapset? en muista kumman sait sillon helmikuussa ja toisesta oon vaan pikasesti jossain lukenu. onko teillä ollu mikä ehkäsy käytössä tokan jälkeen? sehän on voinu kiertoo sekottaa. ei muuta ku uuteen nousuun!

nyt ois sit mahdollinen ovis hyödynnetty jos se on tässä parin päivän sisään niinku luulen. huomenna teen vielä testin ni näkee mihin suuntaan viiva kehittyy.
 

Yhteistyössä