*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Lueskelin pikaisesti netistä keskusteluja ja niiden mukaan viivanpaikka olis harmaa, mutta tuon minun testin viiva näyttää kyllä vaaleanpunaiselta.
En nyt vielä uskalla juhlia, parin päivän päästä uus testi jos menkkoja ei kuulu. Miten mä maltan odottaa, kuvittelen varmana tällä välin olevani raskaana ja petyn pahemman kerran :(
 
kuulostaa ihan haalealta plussalta rixutin:)

täällä kp16/29-30 ja tikutteleen en täs kierros pystynyt mut kaiken järjen mukaan ovis olis ollu täs parin päivän sisällä... ja on kyllä touhuttu sen mukaisesti:D

toivon niin et nyt tärppäis:) ja niin kai me kaikki toivotaan:) tsemiä muillekkin!!!
 
Äiti88, toivottavasti tärppää sinulla! Ollaan muuten samaa vuosimallia :)

Helinäkeiju, :hug: Mutta ainahan se voi plussaksi muuttua :heart:

Nyt, kun testiä katsoo kuivuneena, siinä näkyy selvästi alue, johon tuon "raskaus"viivan pitäisi ilmestyä ja sen alueen toiseen reunaan on piirtynyt vaaleanpunainen ohut viiva. Onko tää nyt puolikas haamu :D

Haen kyllä tänään apteekista herkemmän testin ja teen huomenna, en malta odottaa kauemmin!
 
Täällä kp 28 ja saa nyt nähä miten käy:confused:. Tuo olkapää on vieny meikältä fiiliksiä enkä tiiä miten tuo meikän särkylääkkeiden ottaminen on vaikuttanu. No, sen näkee sit. Loppuviikosta vasta testaan, jos ei menkat sitä enne ala.

Rixuttimelle varovaiset onnittelut:heart:! Jospa se viiva siitä vahvistuisi:flower:!
 
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Viikonloppuna aloitettiin kunnolla yrittäminen, joka-toinen-päivä -taktiikka olisi taasen käytössä, kuten edellisilläkin kerroilla.

Mitään vuotoa ei kierukan poiston jälkene ole tullut, parina päivänä pientä tiputtelua vain. Viime yönä heräsin viiltävään kipuun oikealta puolelta (viime kuussa oli muuten vasen..) ja pientä jomotustakin oli, joten eiköhän tämän kierron kanssa mennä siinä missä pitääkin. Kierukan poisto tuskin mitään sotki... Nyt siis pitäisi olla kp13/28. Tänään taas yritystä ja katsotaan mihin tulokseen päästään. Yritän olla toivomatta liikoja, mutta kieltämättä toiveet on korkealla, ensi kierto kun menee ohi, miehellä kahden viikon työmatka juuri puolivälissä kiertoa (etänä Malesiasta asti on varmasti turha yrittää saada vauvaa aikaiseksi ;) ). Toivotaan siis että nyt tärppäisi!

olipas taas vain omaa-asiaa :(
 
Juup, eli mut saa laskea takaisin jonon pohjalle.. :'( Tänään alkoi ihan kunnolla menkat eli voipi laittaa kp1 ja yk4. Parkua haluisin, muttei se mitään auta. Uuteen nousuun vaan! Onnea kaikille plussanneille ja haamuille ja puolikkaillekin haamuille :D Kyllä mä täältä vielä nousen.
 
Ninnuski: No, kuinka kävi??
Rixutin: Varovaiset onnittelut. Eiköhän se viiva voimistu vielä! :)
Kolmatta vailla: :hug:
ON: ei erikoista. Sinnittelen sinne keskiviikkoon sen testin kanssa, vaikka mieli tekisi testata heti!! :D
 
Onnea Rixutin! Eiköhän se plussa ole jos vähänkään väriä on? :)
Mulla ihan puhdas nega oli :( luulis et olis näillä päivillä jo jotain näkyny jos olis näkyäkseen : / eiköhän ne menkat sit taas ala! En jaksa! yk 7 olis sit jo... No odotellaan vielä, vielähän ei oo peliä menetetty kun ei menkkoja ole?! :rolleyes:
 
Hei, hei, mähän eilen kirjoitin ettei juhlita ennen kuin saan vahvan viivan. Kiitos nyt kuitenkin, ihanaa olisi jos onnitteluja saisi, MUTTA tänä aamuna apteekin omalla tuli nega, ei kummituksen kummitusta! :( :( :( Meni taas nekin rahat hukkaan ja kyllä hävettää tännekin kertoa omat hölmöilyt...
 
Rixutin: Mulla ei apteekin näyttänyt mitään kummankaan kohdalla vielä siinäkään vaiheessa, kun sain esim. esikoisesta unistepin liuskaan ja tokasta prismassa myytävään vahvan. Mä en siis luota siihen olleskaan.....

Toivoa on niin kauan, kun ei tule menkkoja. Mä taas vuodan ja vuodan...ja vuodan......
 
Alkaa pikku hiljaa jo lämmetä tänne kirjoitteluun takaisin viime pettymyksen jälkeen.... on se jännä kun eää vaan niitä O päiviä varten... mies lähtee just reissuun ja ite laskeskelin viikonlopulle niitä päiviä joten mukava viikonloppu tiedossa ;) toivottavasti kuivuus ei tule tällä kertaa ongelmaksi...silloin ei pysty ei kykene mitenkään.
 
Miuski, ai jaa... Luulin, että tuo testi olis ollut luotettavampi kuin eilinen markettitesti. Toinen markettimalli jäi vielä kaappiin, teen sen jos ei vuoto ala. Kyllä sitä vaan on ollut koko aamun niin masentunut. Nyt ulos, jos mieli yhtään paranis. Ja Miuskille vielä :hug: Toivottavasti tätsykkä pakkaa siellä äkkiä kamansa ja pääsette uuteen yritykseen!
 
RIXUTIN sen täytyy olla plussa mie harrastan myös testiajan jälkeen testin tarkkailua ja jos nega on ollu ni siihen ei kyllä ole tullu yhtään minkäänlaista väriä, ei edes seuraavana päivänä. Täällä hieman konseptit sekaisin pikku veljeni on joutunut sairaalaan ja hieman on itsellä nyt avuton & voimaton olo:'(
 
rixutin =) :flower: mitäs oireita sulla ny olikaan? yritän elätellä täällä toiveita. en oo vielä päässy testaamaan uudestaan. edellisen testin tein viikko sitten ja se oli nega. luulis että nyt ois plussa jos ois.. mulla on oikeastaan kaikki normi pms oireet mutta menkat vaan jäi tulematta. kohta pitäis olla jo uus ovis viikko :D
 
mymosa
Ei ole enää pahaa krapulaa :D

Alkoi koulu tänään enkä ole kerennyt testailemaan, pitäis tässä kohta alkaa testailee, kun kiertopäivät alkaa lähestyä pääte pistettä, jos siis mennään 29 kierrolla. Mutta sitähän ei tiiä.

Yöllä heräsin vessaan ja sen jälkeen iski ihan älytön oksu olo. vielä aamullakin oli. Vissiin taas verensokerit heittelee, oli 1,6kg tippunu kuukaudessa paino..jee :)
 

Yhteistyössä