*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

mymosa
mä en one stepin enkä digiovistesteillä bongannu ovista. Mutta samalla ku bongasin wondfon testeillä oviksen niin digi oli negaa. Että tiedä noista sitten.

Jos kävis tekee testin niin tietää vetääkö tänään perseet :LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jessi75: Miul on ollu kierto aina yli 28 päivää, 30-33. Viimeks oli 33kp. Et saa nähä. Oireita kyl on vieläkin ja aattelin, et jos alkuviikosta testailisin:D.

Ja mymosalle peukkuja testaukseen:heart:. Toivottavasti plussa tulee!

Mites on pystyykö käyttämään buranaa, jos yrittää raskautta tai epäilee olevansa raskaana tai raskaana ollessa????!!! Mie kävin eilen hierojalla ni taas tuo miun olkapää kipeyty:kieh:. On meinaa aika kipee ja aattelin, et jos ottasin jonkun särkylääkkeen siihen, et pystyn poikaa kantamaan. On vissiin taas tulehus siinä.

Hyvää lauantain jatkoa kanssasiskoille:ashamed:!
 
pyyter 2 en suosittelisi buranaa käyttämään, muuten saa kyllä käyttää ihan huoletta mutta purkissa lukee että voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa, mutta tilanne palautuu heti käytön lopetettua.että ovulaation aikana en kyllä minäkään aio ottaa vaikka jalka leikkauksen jäljiltä lääkäri käski syömään säännöllisesti miltei kuukauden verran tulehduksien välttämiseksi..mielummin ehkä parasetamolia.....
 
Iltaa leidit! Ihanaa että nyt on tullut noita plussia, niin saa taas toiveet korkeelle. Mulla jatkuu edelleen siis tää uskomaton raskausoireiden "ihan selvä tunnistaminen" :LOL: Oon siis tunnistanut oireet jo monena aiempana kuukautenakin, mutta aina oon kuvtellut vaan omiani ja nyt on taas se "ihan selvä raskaus" -fiilis :D
Mutta nyt on jo niin kovasti se fiilis että kävin äsken ostamassa raskaustestin samalla kun kävin heittää ukon satamaan kun lähtee kavereiden kanssa risteilylle. En kuitenkaan ajatellut sitä vielä tänään tuhlata.. Jos malttaisin edes vielä kaksi tai kolme päivää??
Tarkistin kalenterista että toissakierto oli jostain syystä ollut vaan 24 päivää ja viimekierto taas 30 mikä olis mulle ehkä se normaalimpi kiertopituus.. Mites HelinäKeiju , milloin meinasit uskaltaa testailla?? Tänään mun kuvitellut oireet on taas vaan lisääntynyt.. Mulla on ollut jopa olevinaan vähän huonovointisuuttakin ja ruoka suorastaan kuvotti vaikka oli ihan normi makaroonilaatikkoa.. Mutta kuten sanottu; joka kuussa oon nää olevinaan tunnistanut :ashamed:
Ja jälleen kerran jo valmiiksi pelottaa kuinka masentavaa on kun ne menkat alkaakin.. Ainiin tänään vessakäynnin yhteydessä mun mielestä sieltä römpsästä tuli tippanen punaistakin, ja ajattelin et nyt alkoi menkat, mutta ei ole sen jälkeen näkynyt.. Tuon siis kerron tälleen ohimennen ja meinasin itsekin jo sen unohtaa koska haluan huomata vaan raskautta puoltavat seikat.. Nyt olis siis kp 27/29-30. Tää on niiiiin jännäääää!!!!:heart:

Olipas taas omanapaista valitusta..
 
Viimeksi muokattu:
Meinaan testata tiistaina mikäli menkat ei ala siihen mennessä.
Nyt kp 29 ja oletan että kierron pituus 32 mikäli menkat alkaa.

Alamaha edelleen ns pullea ja nännien alue tummunu. MUTTA voihan ne olla muutenki ennen menkkoja,ei uskalla toivoa liikoja.
Mikäli menkat alkaa niin pakko mennä vaan positiivisin mielin eteenpäin ja toivoa kesäkuun vauvaa.
Lähden miehen kans kaksin Leville 24pv, ollaan siellä viikonloppu. Mikäli olen raskaana niin baariin ei mennä, mutta jos en ole niin mennään käymään jossaki :))
 
Voi apua... Mä olen yrittänyt taistella vastaan etten kyttää oireita. Nyt vaan tuntuu, että näitä väkisin puskee.
Eilen ja tänään on tunut alamahassa repäisykipua ponnistustulanteissa :D Eilen ja tänä iltana poskia kuumottaa ja tänään oalelikin yhdessä vaiheessa vaikka on sisällä lämmintä. Päätä särkee ja on ihan töttöröö-olo. Joka yö näen unta, jossa olen raskaana tms. Voihan nämä olla kaikki menkkoja edeltäviäkin, mutta silti toivo nosti päätään. Jos maanantaina menkat ei ala, teen testin, silloin taitaa olla kp29. Niin ja tänä aamuna ihmettelin peilin edessä heti herätessä mahan turvotusta, kun yleensä se on aina niin lauta aamuisin :D
 
tosta buranasta ni leku sano mulle et ei sillä oo merkitystä syökö sitä buranaa vai ei kun raskautta yrittää. sano et ne raskautumisvaikeudet johtuu sit jostain muusta kun buranasta. ja onhan täällä joku raskautunu just sillon kun veti buranaa, sillon ei tärppiä käyny kun ei syöny. et en usko et mitään haittaa on jos kipuihin buranaa syö. kannattaa aina kattoo ne tuoteselosteitten päivityksetki, saattaa olla suht vanhoja.
 
Kiitos Rixutin!

Täällä flunssa jatkaa porukan kiusaamista. Taitaa tokaluokkalainen viettää huomisen kotona :( Onneksi pääsin mukaan primavera- testiryhmään ja saatiin sellainen eucalyptus roll on tänne. Siitä ON apua. Yskiminen rauhoituu ihan hetkessä, kun sitä sipaisee rintakehään!
 
KHJ
Huisin Paljon Onnea plussanneille!!:hug:
Ja tsemppiä ja pitkää pinnaa jännäilijöille;)

ON: eli täällä tylsä vaihe kp 5/25-28 ja täti on kohta poistumassa jaloista pyörimästä. Täytyis ryhtyä taas testejä tilaamaan,jotta pysyy kartalla.

Halit kaikille!!
 
Täällä kotiuduttu lääkäristä. Ihana lääkäri sattu, kuka ei vähätelly ollenkaan kipuja ja anto paracetamolia ja lähetteen laseriin. En ottanu kortisonia, ku se ei auta miulla, ei auttanu viimeksikään ja saattaa olla, et oon raskaana. Tulos hauiksen epäkäslihaksen tulehus: /. No, jospa tää taas tästä parantus, ni vois jatkaa harrastuksia ja hoitaa hyvin lapsia.

Tänää tosiaan kp 27 jo=). Aattelin ke aamuna testata, jos ei täti tule kylään. Jännittää!

Plussaonnea muille piinailijoille:heart:!
 
voi ei, miuskille :hug:

ON: Vatsa meinaa olla kovalla, mikä ainakin viimeksi tarkoitti tädin tuloa! :( Muistan kuinka viimeksi kun vauvaa yritettiin, kyttäsin kamalasti niitä oireita ja aina oli varma olo raskaudesta. :D Ja oikeasti täti kaarsi aina paikalle! Sitten kun pärähti se plussa, niin sitä ennen ei ollut mitään oireita ja olin varma, että nyt ei ainakaan tärpännyt, kun ei ollut oireitakaan!:LOL: On se vaan hullua, kun sitä aina noita oireita tutkailee!

Mäkin ajattelin testailla keskiviikkona, niin kuin pyyter, vaikka mulla on kp:t vähemmän. Siis jos ei täti tule ennen sitä. On vaan ainut tilaisuus testata ja kostea viikonloppu tulossa, niin pakko varmistaa. :whistle:
 
Terppa! Täällä alkoi nyt pientä ruskeaa vuotoa, jota tulee näemmä nykyään aina ennen varsinaisia menkkoja, eli eiköhän tää ollut nyt tässä.. :'( V*#taa niin rankasti et tekis mieli heittäytyy lattialle parkumaan. Olin jo niin varma et nyt se raskaus on alkanut. Ainot positiivinen asia on etten tänä aamuna tehnyt sitä eilen ostamaani raskaustestiä, ni ei mennyt hukkaan. Masentaa ja harmittaa ja itkettää..
 
mymosa
Ei testi näyttänyt plussaa :( Mutta jos ovis olikin kp15 niin eihän se sitten pitänyt näkyäkkään.

Joten otin sitten sen mukaan eilen ja oikeestaan otin myös huldasharksinkin puolesta :D
Aamulla meinas usko loppua elämään..:stick:
 
moikka moi.vietin perjantain ja eilisen laivalla. viime yönä tultiin kotiin. otin pikkasen ku aattelin että voin ottaa vielä kun kerran torstaina näytti testi negaa,niin olin varma että lauantaina alkaa menkat. no ei sitte alkanu. limaa tulee edelleen ja tisut on kipeänä. maha on entistäkin turpeampi.
se mikä muistutti mua edellisistä raskauksista oli se kun sekstailtiin ja oli jotenki niin extra kosteaa touhua mun osalta ja yleensä kärsin yhdyntä kivuista ja kuivuudesta, niin nyt ei mitään kipuja. päinvastoin ;D tiiä sitte miten tää taas päättyy... mutta toivotaan parasta.
paljon onnea iloisista uutisista :heart:
 
Onnea plussanneille minunkin puoleta...

Täällä menossa kp 14/23, ensimmäinen yrityskerta menossa ja en vielä tästä plussaa odotakkaan, mutta vauvakuume on kyllä hirmuinen :) Ois se niin ihanaa jo kasvattaa masua...

Tänään olikin vauhdikas päivä. Kävin ratsastamassa kaverin kanssa maastossa (niin että kaveri talutti ja ihan käyntiä mentiin, kun olen vasta aloitellut uudelleen ratsastamista 10 vuoden tauon jälkeen) No mentii sitte siellä metsäpolkuja pitkin ja ajoissa ehtiny tajuta kuusen alaoksia ja näitisti tulin sitten alassieltä hevosen selästä ja jäin oikeasta jalasta roikkumaan jalustimeen. Onneks hevonen pysähty eikä lähteny vaan jatkamaan matkaa. Nyt on sitten jalka paketissa ja kepeillä kynkkään eteenpäin. Epäilivät että jalkapöydässä on hiusmurtuma. Kuvata eivät voineet ku i olla nyt sitä ehkäisyä enään käytetty eikä tienny olenko mahd. raskaana niin eivät ruvenneet kuvaamaan.
 
Iltoja!

Onnea plussista :flower: Eiköhän tails ja pyyter pissitä mekin ke aamuna plussat tikkuihin? =)
Mulla ei kyllä oo mitään oireita, sillon oletetun oviksen aikaan kyllä oli todella ikävää repäisykipua muutamana päivänä. Ei enää sitäkään. Pientä flunssan poikasta ollu ja iltasin paleltaa = normaalia, normaalia... : / Mitenhän sitä malttais odotella ke aamuun asti? nyt olis kp 24/26-28, mahtaiskohan huomenna aamulla mitään jo näkyä jos olis näkyäkseen...? :whistle:
 
Ninnuski, miten kävi?

Miltä se viivanpaikka näyttää, kun en ennen ole saanut sellaista? Erittäin haalea viiva tuli, jonka näkee auringon valossa, tää on varmaan se viivanpaikka :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä