Iltaa leidit! Ihanaa että nyt on tullut noita plussia, niin saa taas toiveet korkeelle. Mulla jatkuu edelleen siis tää uskomaton raskausoireiden "ihan selvä tunnistaminen"
Oon siis tunnistanut oireet jo monena aiempana kuukautenakin, mutta aina oon kuvtellut vaan omiani ja nyt on taas se "ihan selvä raskaus" -fiilis
Mutta nyt on jo niin kovasti se fiilis että kävin äsken ostamassa raskaustestin samalla kun kävin heittää ukon satamaan kun lähtee kavereiden kanssa risteilylle. En kuitenkaan ajatellut sitä vielä tänään tuhlata.. Jos malttaisin edes vielä kaksi tai kolme päivää??
Tarkistin kalenterista että toissakierto oli jostain syystä ollut vaan 24 päivää ja viimekierto taas 30 mikä olis mulle ehkä se normaalimpi kiertopituus.. Mites
HelinäKeiju , milloin meinasit uskaltaa testailla?? Tänään mun kuvitellut oireet on taas vaan lisääntynyt.. Mulla on ollut jopa olevinaan vähän huonovointisuuttakin ja ruoka suorastaan kuvotti vaikka oli ihan normi makaroonilaatikkoa.. Mutta kuten sanottu; joka kuussa oon nää olevinaan tunnistanut :ashamed:
Ja jälleen kerran jo valmiiksi pelottaa kuinka masentavaa on kun ne menkat alkaakin.. Ainiin tänään vessakäynnin yhteydessä mun mielestä sieltä römpsästä tuli tippanen punaistakin, ja ajattelin et nyt alkoi menkat, mutta ei ole sen jälkeen näkynyt.. Tuon siis kerron tälleen ohimennen ja meinasin itsekin jo sen unohtaa koska haluan huomata vaan raskautta puoltavat seikat.. Nyt olis siis kp 27/29-30. Tää on niiiiin jännäääää!!!!:heart:
Olipas taas omanapaista valitusta..