* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Täällä ollu kiva päivä lastentapahtumassa valvojana:heart:. Oon meiän kunnan Mlln jäsenvastaava ja myö järjestettiin 90-vuotis juhlan kunniaks juhla, mis oli taikuri, arvontaa, pomppulinnaa, hennatatuointeja ym. Ja tapahtuma onnistu hyvin ja hauskaa oli:D.

Voi että, ku mie näin siel yhen naisen, jolla oli iso masu:heart:. Ni miulle tuli sellanen fiilis, et oonkohan mie viel joskus tossa tilassa ja saankohan mie ikinä sitä kolmatta ja mitä jos vaik jo oisinkin raskaana:| :( :eek:.

En tiiä millo uskaltas testata. Huomenna jo kp 27. Ei oo mitään oireita, väsyttää kyl ihan sikana, mut en tiiä, se on joko raskaudesta johtuvaa tai sit tästä pöpöstä. Saas nähä. Tilasin Mammaksi.fi sivulta perjantaina raskaustestejä ja niiden pitäisi tulla huomenna tai tiistaina postissa. Sit varmaan testaan:p.

Voi harmi Miuski00 ja Santtu81, ku teille ei vielä sitä plussaa tullu :| :hug:.

Rixutin yritäpäs viel puhua sille miehelles, et hääkin välillä nousis lasten kanssa, et siekin saisit levätä.

Ja toivottavasti muiden joilla kierto on venyny niin täti tulis ja pääsisitte uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen:flower:.
 
Pyyter ei tainnut mulle tuota kommenttia tarkoittaa. Kyl mun mies ainoi tänä aamunakin nukkua puoli kymmeneen aamulla :D ihanan huomaavainen on, kun vapaillaan herää lasten kanssa :heart:
Toivottavasti sulla on pieni salamatkustaja masussa :heart:
mun kaveri ilmoitti tänään syntyneestä vauvastaan, voi kun pääsis itsekin synnyttämään, se on niin ihana kokemus, kun saa pienen vauvan äherrettyä maailmaan, saa vauvan rinnalle ja toivottaa tervetulleeksi, eka imetys, jne, jne... :heart: *huokauuuuuuus*
 
Viimeksi muokattu:
Ai joo sori Rixutin :confused:. Se olikin tarkotettuJessi75lle tuo kommentti. Menee välillä sekasin nimimerkkien kanssa:D. Siulla on muuten yhtä ihana mies ku miulla:heart:. Miekin oon saanu nukkua koko tän viikon pidempään, ku oon ollu kipee ja hää on heränny pojan kans. Pitää muistaa kiittää häntä jotenkin:heart:.

Ja samaa mieltä jRixutin siun kanssa, tuo on kaikkein parasta:heart:, se mitä äsken kirjotit.
 
moi kaikille! mulla tulee nyt vaan omaa napaa,mut luen teiän jutut huolella myöhemmin.

eli tein tänään kp 10 tossa 20.10 elämäni ekan ovis testin ja se näytti hyvin haaleaa viivaa,mutta erottui kuiteskin. ja tänään on touhuttu ekan kerran tässä kierrossa,eli nyt vaan pökköö pesään.

niin säilykös noi ovistestit? ku heitin jo tuon roskiin,mut taidan hakea sen sieltä.
 
Voihan itku. Menkat alkoi tänään, eli Miuski kun jaksat niin mulle voipi päivittää kp 1/28 (ollut jo viimeisen 3 kiertoa nyt vaan 28 päivää, että oliskohan siihen jämähtänyt?) Ja yk:han taitaa olla jo 5.. :ashamed: Ja pahoittelut myös sulle haamun muuttumisesta. Ja kaikille muillekin jotka pudonnut takas listan pohjapäähän. Nyt ei jaksa muuta, harmittaa ja itkettää vaan.

Paitsi että tervetuloa uusille! :wave:
Huomenna on jo varpisti parempi fiilis. Lisää siis silloin kuulumisia; kyllä tästä taas nokka kohti uutta kiertoa, kun vaan nyt pääsen näistä parista ekasta pa*#a-päivästä. Vali,vali,vali..
 

Nipsu87 ............................ kp 65/?? ........................ yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp 55/27-31 ................. yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp 43/?? ........................ yk 1 -04 -05


HUHUU: Mikä teillä on tilanne?

Kolmatta vailla :hug:
 
Mulla on tissikriisi!!!!

Mä olen neuvotellut nyt pari päivää noiden kanssa, mutta ne ei halua olla mun kavereita enää. Mitkään liivit ei tunnu hyviltä ja tuntuu kuin joku yrittäisi tuolta pirun kainaloista niitä venytellä. Koko ajan sellainen ilkeä tunne, ei siis kipeät vaan TYHMÄT!!!! Ne ikään kuin kutiaa. Siis mä ja mun tissit ei nyt mahduta samaan kroppaan ja piste! Mistä saa uusia tottelevaisia yksilöitä?!?!?!?!
 
Kolmatta vailla :hug:

Miuskin tissiongelmaan en osaa auttaa :D Omat ketunnenät on vielä ollu tottelevaiset :LOL:

(.) Ei taaskaan uutta. Samalle tuntuu kuin edellisissäkin kierroissa tässä vaiheessa. Miks mulle ei tulis edes jotain valeoireita :( Olis edes vähän jännitystä...
 
Hei!

Saisiko tulla joukkoon mukaan. Meillä nyt alkaa kuumeilu varmaan vasta seuraavasta kierrosta kun saadaan tuo kierrukka pois matkasta, mutta mukaan voisin tulla juttuihnjo nyt ja jännäämään teidän puolesta. Itellä menossa nyt kp18, vaikka ei sillä surta merkitystä tähän kiertoon ole. Tällä viikolla mulla kierrukan tarkistu käynti ja jos ottavat kesken kierron pois niin saavat heittää sillä vesilintua. Lapset nyt 4v ja vajaa 3v. Aivan mahtava taas aloittaa kuumeilu. :)
 
tervetuloa uudet :flower:

Rixutin: One step:in liuskoissa on sitten viivanpaikat. Että ei kannata niitä kattella, vaan sitten ihan punaisia kunnon viivoja. Apteekin omassa ei ole mitään ylimääräräistä, mutta mä en ainakaan raaski niitä ostaa kun max. 1/kierto. Digi on varmin, mutta sen teen vasta sitten, kun saan joskus ehkä mahdollisesti plussan jollain muulla.
Tuolla on kuvia mun One Stepin "viivanpaikka-haamuista":

Viivanpaikasta plussaksi, kokemuksia?
kokemuksia/
 
Mulla on tissikriisi!!!!

Mä olen neuvotellut nyt pari päivää noiden kanssa, mutta ne ei halua olla mun kavereita enää. Mitkään liivit ei tunnu hyviltä ja tuntuu kuin joku yrittäisi tuolta pirun kainaloista niitä venytellä. Koko ajan sellainen ilkeä tunne, ei siis kipeät vaan TYHMÄT!!!! Ne ikään kuin kutiaa. Siis mä ja mun tissit ei nyt mahduta samaan kroppaan ja piste! Mistä saa uusia tottelevaisia yksilöitä?!?!?!?!
Tuo on raskausoire....
 
Miuskille ja Santulle :hug: negoista johtuen... Ja kolmatta vaille myös halit menkoista johtuen.

Jokunen uusikin oli ilmoittautunut mukaan, tervetuloa :)

Mitäs sitä sitten kertoisi... aloitetaampa vaikka tällä... :)

Viimeksi muutama kuukausi sitten tilasin Mammaksilta raskaustestejä... no, sieltä tuli vastaus, että tilaamiani testejä ei olekaan, vaan joko palauttavat rahat tai saan tilalle erilaisia hieman enemmän. Ajattelin, että enemmän testejä= parempi :) testit tuli sitten tuhlailtua ihan kirjaimellisesti ja viime viikolla tein sitten uuden (hieman isomman) tilauksen... Meni muutama päivä ja ihmettelin, kun tilaus vaan odottaa ja odottaa ja pistitin sitten s-postia, että olenko minä vai he mokanneet... No hepä olivat tehneet mokan ja nyt lähettävät testit + muutaman hyvitystestin :D Nyt voin sitten pissiä tikkuun vähän useammin (toivottavasti saan pistää uudet testit kiertoon ja kaapista löytyvä vanha testi riittäisi... ;) )

Sekavaa tekstiä, mutta ehkä siitä jotain tolkkua saa :)

No toisena asiana voinen täällä kertoa ja samalla kysyä tämän päiväisestä tilanteestani... Elikkäs, kävin tänään naistentautien poliklinikalla, kun mulla on tuolla alapäässä ollut voimakasta kutinaa kauan ja kaikki mahdolliset testit on testattu ja lääkkeet syöty yms... No, siellä sitten keskusteltiin ja tietty katseltiin paikat ja mitään selittävää kutinalle ei löytynyt :kieh: yliherkkyys/allergia päällimmäinen arvailu...

Samalla sit päätin kysäistä, että mitenköhän on kun on vuodot tässä vuoden ajan ollut vähän ihmeelliset, eritoten niukentunut huomattavasti ja yksi välipäiväkin vuodoissa on... Ultras ja siellä oikein siistit munasarjat ja kohtu, jossa 7mm limakalvo, kuulemma normaalin kiertopäivään nähden... Kuitenkin lääkäri määräsi mulle Terolut tabletteja 2kpl/vrk kp 15-24, vuotojen normalisoimiseksi... Heti kun hän tästä puhui, ajattelin, että en todellakaan syö, mutta meni pentele varaamaan soittoajan 6 vkon päähän, jossa kuulee kuulumiset kutinan suhteen kuin myös vuotojen, joten pakkohan nuo terot on syödä... Onko täällä jollain kokemusta noista Teroluteista? En oikein tiedä mitä ajatella... kysäisin aiheesta vaan, ettei ole esteenä raskautumista, mutta ei kuulemma, ja silti määräsi nuo : / Lueskelin tietty jo netistä noista teroista, yhtä jos toista, hyvää ja pahaa ja vaivaan jos toiseen...

No, päivä kerrallaan edetään, ja terolut:it sit käytössä tässä kierrossa :) jotenkin pistää nyt hymyilyttään toi vaikka ristiriitaiset ajatukset tuollaisista ylimääräisistä hormoneista onkin...

Eilen vietin päivän n raskausviikolla 27 olevan ja kaksi viikkoisen vauvan kanssa, ihanaa, mutta kamalaa...

Miuski olikohan se niin, että KHJ plussasi tässä kuussa? ja joku varmistakaa, olihan se noin?!
 
Ei oo tähän pinoon tainnu tulla pitkään aikaan pysyvää plussaa? Mikähän meitä vaivaa? :confused:

Täällä aamulla testattu puhdas nega, taas kerran... :( kp 26/26-28. Viimenen r-testi meni sit. Vaikka ekaa kertaa kokeilin ovistestejä tässä kierrossa ja plussa tulikin kp 15, nii jotenki koko ajan ollu tunne ettei oo tärpänny. Alkaa mennä usko ja toivo koko hommaan :'( Tutut pari-pv-ennen-menkkoja juilimiset alko tänään...Eli kohta käynnistyy jo yk8! Huoh... : /
 
Tervetuloa Leo81 miunkin puolesta :flower:.

Ja kyllä miekin oon sitä mieltä, et KHJ plussas tässä kuussa:D.

Miulla ei oo MimSe kokemusta noista teroista, joten en osaa auttaa sinuu tossa asiassa. Toivottavasti niistä on jotain apua:)

Kertokaahan naiset! Millo vois tehä digitestin aikasintaan:D. Miulla tänää jo kp 27 ja viimeks täti tuli kp 30 ja sitä enne kp 33. Ei muuten ois kiire, mut miul on keskiviikkona työhaastattelu, et haluisin tietää, et ollaanko sitä raskaana vai ei:eek:. Ja suoraan sanottuna minuu ei kiinnostas yhtään mennä töihin, jos sattusin pääsemään ja miul on vissiin aika hyvät mahollisuudet paikkaan ni en tiiä oikein mitä teen. Ku ainut asia minkä tiiän varmaks, et mitä haluun ni on tää kolmas lapsi:heart:. Haluisin vielä olla kotona lasten kanssa, ku poikakin on nii pien vielä ja miehen mielestä voisinkin olla vähän aikaa kotona liiton rahoilla. Äippäloma loppuu ens kuun 10 päivä jo:O. Ja tää paikka on viel vakituinenkin. En tiiä, sekava selitys tais tulla, mut mie oon ite kans vähän sekasin. Oon varmast teiän mielestä huono ihminen, ku työ ei kiinnosta, mut tilanne ois varmast ihan toine, jos lapset ois vanhempia.
 
Ninnuski: äläs nyt vielä luovuta! Oletko muuten kuumeillu täällä joskus 2005-2007 välisenä aikana. Aivan kuin olisin ollut saman nimisen nimimerkin kanssa ennekin pinossa... =D.

Ja kiitos tervetulo toivotuksista! Ihanaa kuumeilla melkein 3v tauon jälkeen. =D
 
moikka moi,piiiitkästä aikaa :wave:
ekaks, rakkahat onnittelut kaikille plussanneille:heart: ja lopuille syksyn kunniaks oikeen kunnon syysmyrskyplussatuulia :D
täällä tilanne on seuraavanlainen: alotin viikonloppuna terolutit ja on heiluteltu peittoa koko viikonlopun, MUTTA justiin vasta tajusin, että luultavasti liiian myöhään. Onhan nyt jo kp 18 :O Liian nopeasti menee mun päivät, kun menee noi oviksetkin jo ohi :kieh: Noh, kamala pahan olon tunne ollu tänää koko päivän :x aamupuurot keräänty poskiin, kahvi on maistunu ja haissu aivan paskalle koko päivän, töissä oon meinannu oksentaa joka vanhuksen kohalla ,minkä pyllyn oon pessy ja tupakkikin tökki :| mutta varmaan nuo hormoonilääkkeet aiheuttaa tän pahan olon...
nyt sitten vaan ootellaan.............
 
leo tervetuloa!

kolmatta vailla ja ninnuski :hug:

pyyter eiköhän toi ukko taas hetkeks heränny ja tekee taas enempi kotihommia. ens vkl aion lähtee evakkoon et sen on pakko herätä ku mä en oo paikalla. pakko itenki saada välillä nukkuu kunnon yöunet.

miuski mä en tollasesta tissiongelmasta ookkaan ikinä kuullu :whistle: :D

tyllis miks se testi pitää vielä kaivaa sieltä roskiksesta? vai ymmärsinkö nyt väärin? sitähän ei saa tulkita enää 10 min jälkeen.

rixutin mä myös odotan noita sun luettelemia vauvajuttuja :heart:

mimse mulla on kaverilla ollu terot käytössä ja hyvin on auttanu raskautumisessa.

mitä muuten ootte mieltä semmosesta et antais palautetta noille raskaustestifirmoille tai mitä lie onkaan mitkä on antanu noita vääriä plussia et mistä vois johtua? uskaltautuisko kukaan laittamaan spostia?
mä kehittelen vaan oireita itelleni lisää :kieh: edelleen lämmöt siis koholla, aamulla korkein mitä ihmettelen koska sairaana ollessahan kuume on alimmillaan aamulla. sit on ollu repäisykipuja jos ne on niitä mitä luulen eli ku nostaa vaikka jotain painavaa äkkiä niin jommalta kummalta puolelta alamahaa viiltää. sit oon kamalan itkuherkkä, pienetkin vastoinkäymiset saa mut itkee kuin myös iloiset asiat. surullisista viiti ees puhua :rolleyes: paras oli ku meinasin käydä lauantaina itkee risto räppääjässä....jep jep...
 
eikäkö miten tuo nyt on?!?! mä oon kyllä nyt aivan sekasin noitten päivien kans. eli jos edelliset menkat alko 24.9 ja kierto 28-31 päivää ja terolutit piti alottaa 9.10, niin koska mulla on ovis ollu?! ja jos me on torstaista asti munittu,ni ollaanko keretty oikeaan aikaan???? miten voin olla nyt näin sekasi??!! :LOL:
 

Yhteistyössä