* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Mä kopsasin tämän tuolta 40+-ketjusta:

LISTAN PÄIVITYSOHJEET:

- hae edellinen lista, ja valitse viesti alaosasta LAINAA
- poista viestin alusta ja lopusta tekstit [ quote="Inia" ] ja [ /quote ] (tai kenen nimmari tuossa nyt onkaan)
- tee muutokset: lisää kiertopäivät, uuden kierron aloittajille muuta yk (eli jos muokkaat edellisen päivän listaa, lisäät kuhunkin 1 päivän, jne.)
 
Sama homma täälläRixutin, et oon kyl iloinen ja onnellinen muiden vauvoista, mut samalla vähän kateellinen. Vaik eihän muiden onni oo miulta pois. Ja toivon tosiaan, et onni meille kolmannesta vauvavasta vielä joskus suodaan.

Miusta tuntuu, et mie en taia osata päivittää tota listaa. Et jos sen tekis joku joka on perillä asiasta.

Ja Miuski00 älä unoha meitä vaik raskauduit! Toivottavasti me muutkin tullaan äkkiä perästä.
 
Mä en lupaudu vakituiseksi listanpitäjäksi. Yhden vuoden pidin vauvalistaa ja se riitti. Silloin tällöin voin päivittää jos kiertävä päivälista laitetaan. Mulla alkaa työt muutaman viikon kuluttua ja sitten riittää kiirettä taas elämässä.
 
Voi Muiski, onnea hirveesti ja toivotaan todella kovasti vahvaa viivaa ja tarrasukkia matkaan :heart::hug:

Pahoittelut kaikille kierron alkuun tippuneille :hug:

Ovis oli ja meni, makkarin puolella touhuttiin ja nyt sitten toivotaan että jotain tulosta oltaisiin saatu aikaiseksi!!! Kauhee räkätauti päällä ja ahdistaa, kun ei pääse liikkumaan sen takia!! Toivon ettei kauan kestäisi tää tauti :(
 
mymosa
Miuskikselle varovainen onnittelu :heart: Toivottavasti viiva vahvenee ja pääset jättää meidät, vaikka siitä nyt niin iloinen olekaan :D

Mä käyn välistä teidän juttuja lukemassa, tällä hetkellä ei vaan innosta tää vauvahommailu kun ei niitä menkkojakaan kuulu :(

Tässä on alkanu ärsyttää kaikista eniten sanonta, niin kauan on toivoa kun ei ole menkkoja.. ja vitut, jos on laatikollisen tehny nega testejä niin pitääkö siinä toisen alkaa sitten enää leikkii positiivista.. Varsinkaan enää tässä vaiheessa kiertoa, kun se plussa olis vahvistunut jos olis plussa ollut.
 
Minäkin voisin alkaa Miuskin seuraajaksi jos ei muita halukkaita ole. Kuitenkin joka päivä täällä pyörin ja joka viestin luen niin voisi onnistua :) Siistimpi kejtu se mun mielestä on, kun se lista on vain ekassa viestissä :)

Mymosa, kumma kun se täti ei osaa sun luokse! Se on tosi turhauttavaa odotella ja tehdä negoja :hug:
 
rixutin ois tosi hieno homma jos viittisit miuskin seuraajaks ruveta =) ja totta toi et vois mennä sekavaks jos päivittäjiä ois useempia ja sit toi aika homma et se ei riitä, ite en välttämättä kerkee koko päivänä koneelle. ja sit oon niin puusilmä etten ees osaa :xmas:

mymosa tiedän sun tunteen :hug: itellä myös menkat kadoksissa ja se turhauttaa :/

muumi mä myös kipeenä ja en oo päässy liikkumaan, ärsyttävää ku tottunu paljo harrastamaan liikuntaa. jospa ens vkolla jo pääsis jumpille. pikaista paranemista myös sinne!

mulla nyt lämmöt siinä 37 tietämillä ja heti tietty rupesin kuvittelee et siitä tokasta oviksesta oiski tärpänny vaikka hyvin epätodennäköstä on. ja varmasti tää lämpöily johtuu tästä taudista vaikkei mulla kurkku enää ookkaan kipee eikä pahemmin muitakaan oireita paitsi vähän painunu ääni. sanokaa nyt mulle et palaa todellisuuteen ja lopeta turhien toiveiden herättely :headwall:
 
mymosa
Muaki alkaa jo ärsyttää, kun oireita on.. Kulje tässä sit rätti housuissa koko ajan, jos alkaavatkin. kun töissä ei niin vaan vessaan häivytä.. ja mitä seuraa kun joutuu pitää, no se hiton HIIVA!!!
 
mymosa siul on sit sama harrastus ku miulla:D. Miekin oon ihan hurahtanu zumbaan, se on mahtavaa:heart:. Mie oon vaan kerran viikossa zumbannu ja pari kertaa sit salilla. Aattelin harrastaa sittenkin ku raskaaksi joskus tulen. Aikasemmissa raskauksissa en harrastanu zumbaa enkä käyny salilla, joten en tee samaa virhettä. Palautuuhan sitä nopeemmin raskaudestakin sit.

Ja kiva Rixutin, jos viittisit päivittää listaa:D.
 
hiivahan siitä seuraa jos rätti housuissa pitää koko ajan kulkee, mulla aina lieviä hiivan oireita menkkojen jälkeen ja välillä sit joutuu hoitamaan niillä tabuilla. se suun kautta otettava on kätevä mut siihen tarvii reseptin.
mä kävin myös zumbassa mut sit paukahti selkä ni jouduin jättää sen katkolle, nyt käyn jumpissa. ne on mulle oikeestaan parempia ku tarvin lihasmassa lisää, tai lähinnä muuttaa läskiä lihakseski ni onnistuu noilla tunneilla paremmin kun käytetään apuvälineitä. zumbaan meinasin myös palata jossain vaiheessa.
 
Täälläkin yksi Zumbailija :D

Vitsi mä en jaksa noita tenavia!! Mies ollut nyt viikon reissussa ja vielä viikon on. ei oo kyllä tää ainoona aikuisena oleminen mua varten...

Olisi kiva jos olisi yksi päivittäjä. Kiva Rixutin jos siihen ryhdyt :)
 
Hyvä Rixutin!

Aloin oikein miettimän asiaa, niin tässä kierrossa ei harmita läheskään niin paljoa kuin edellisessä ettei tärpännnyt. Enteilisköhän se jotain hyvää tälle uudelle kierrolle.... :whistle:

Missäs ne Mymosan menkat sitten luuraa? Oletko sä jo lääkäriä hätyytellyt?
 
Perjantaita kaikille!

Anteeksi pitkän pitkä tauko kirjoittelusta!! On niin kovasti töitä töitä ja töitä etten ole enää jaksanut koneelle vaivautua... :(

Kaikkea piti kommentoida mutta arvatkaapa muistanko enää mitään??

Miuskille Tuhannesti onnea ja tarrasukkia matkaan :) toivotaan että salamatkustaja on ja pysyy!! Sekä myös hiljainen osaanottoni :hug:

Täällä ei edelleenkään menkkoja näy eikä kuulu! Nyt 9päivää myöhässä... :confused:
Testiä en ole tehnyt nyt sen viimeviikon jälkeen missä siis tein todella aikaisin sen cb-digin joka näytti ei raskaana mutta testin sisältä löytyi kaksi selkeää viivaa. Ja apteekin oman päivää ennen oletettuja menkkoja joka oli puhdas nega...

Nyt on alkanut tänään ihmeelliset kivut tuossä häpykummun(?) (oliko se sellainen) seudulla... siis sellaista viiltävää/tuikkivaa kipua ajoittain... Muuta oireilua ei kummemmin ole. Paitsi viikon kestänyt järjetön PALELU!!! Vitsi mä oon aivan jäässä koko ajan ja tätä on vaikea kuvitella oireeksi koska palelun kyllä tuntee ja vähän vaikea sitä on alitajuntaisesti "tehdä"itselleen... :D Hieman aamuisin on etovaa oloa mutta menee kyllä ohi ja tänään töissä eräs työkaveri söi kanaa vieressäni niin oli pakko lähteä pois kun teki se haju niin pahaa! Siis oikeasti se haisi niin voimakkaasti mun nenään :x

No mutta odottelen vielä hetken ja sitten lähden testin ostoon.... Jotenki ei vaan niiden negojen jälkeen jaksa uskoa että voisin olla.... :whistle:

Nyt nukkumaan ja huomenna töihin! Hyvät yöt ja anteeksi kovasti tämä oman navan tilitys!!!! :ashamed:
 
Jospa tunkisin itteni tälle listalle, jos sopii? Olen lueskellut ketjua jo jonkin aikaa, joten tuntuu jotenkin luonnolliselta liittyä joukkoon. En välttämättä tule olemaan niitä aktiivisimpia kirjoittelijoita kun en vielä itsekään tajua, että kolmannen yrittäminen on totta. Mutta yritän kuitenkin käydä välillä päivittelemässä kuulumisia. todennäköisesti luen paljon useammin kuin kirjoitan. :)

Jos noilla saatesanoilla pääsen mukaan, niin täällä olisi kolmekymppinen kahden tyttösen (07 ja 09) äiti, joka toivoisi sitä takapenkin keskipaikkalaista. Yritys on laatua tulee jos on tullakseen, joten mitään ovistikkuja saati greippimehuja ei oteta käyttöön (ennen kuin puolen vuoden yrittämisen jälkeen). Nyt on ensimmäinen pillerien jälkeinen kierto eli varmaan se kuuluisa yrityskierto, ja päivä 6/28. Tämä ensimmäinen kierto on kokemukseen perustuen lyhempi, mutta sen jälkeen se on laatua 28 päivää.
 
Tervetuloa Tuplaneiti!!

Miuskin testituloksia täällä kyttäilen :)

Tylsää, kun ei edes mitään valeoireita yritä pukata vaikka eihän tässä vielä hätä olekaan. Jos ei ovuloi ollenkaan, jääkö silloin limailut päälle? Kun ei mulla ole loppunut ollenkaan se limantulo...
 
Kiitos ihanat, tunsin tuossa lukiessa oloni...hmm... en löydä nyt sanaa kuvaamaan, mutta erittäin ihanalta tuntui sanat! :hug:

Taisin tuulettaa ja päästä ilon valloilleen liian aikaisin. Tänään apteekin omalla nimittäin blanco ruutu siinä missä olisin halunnut sen viivan nähdä :'(

Nyt päivittämään etusivu...

Tervetuloa Tuplaneiti!

HUOM:
Pikakäväisin joten jotain on taas kerran saattanut mennä multa ohi joten huhuilkaa tänne perään jos on korjattavaa :attn:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa tuplaneiti munkin puolesta!!

Miuski, älä vielä luovuta. Apteekin omalla kuulemma saattaa näkyä vasta reilu viikon päästä. Kokeile jotain toista testiä. Toi on kyllä inhottavaa, itsekin sen jonkun viivan jo sain ja sitten ei mitään :hug:
 
mymosa
Miuski ja perkele sullehan ei käy samalla tavalla kuin mulle... mä kiroon joka helvetin testin muuten, joka tuollain antaa toivoa!! :mad:
Taidan itsekin luottaa vasta sitten olevani raskaana kun se on ultrassa todettu.

Ja ne cb:n digitestin sisällä olevat kaksi viivaa ei todellakaan tarkoita sitä, että olisi raskaana vaikka näyttäisi ruudulla, että ei raskaana. Ei niitä kannata availee mennä.. näin niinkuin pienenä vinkkinä vaan, herättää vain liikaa toivoa sekin.. *ilonpilaaja* :p
 

Yhteistyössä