Perjantaita kaikille!
Anteeksi pitkän pitkä tauko kirjoittelusta!! On niin kovasti töitä töitä ja töitä etten ole enää jaksanut koneelle vaivautua...
Kaikkea piti kommentoida mutta arvatkaapa muistanko enää mitään??
Miuskille Tuhannesti onnea ja tarrasukkia matkaan
toivotaan että salamatkustaja on ja pysyy!! Sekä myös hiljainen osaanottoni :hug:
Täällä ei edelleenkään menkkoja näy eikä kuulu! Nyt 9päivää myöhässä...
Testiä en ole tehnyt nyt sen viimeviikon jälkeen missä siis tein todella aikaisin sen cb-digin joka näytti ei raskaana mutta testin sisältä löytyi kaksi selkeää viivaa. Ja apteekin oman päivää ennen oletettuja menkkoja joka oli puhdas nega...
Nyt on alkanut tänään ihmeelliset kivut tuossä häpykummun(?) (oliko se sellainen) seudulla... siis sellaista viiltävää/tuikkivaa kipua ajoittain... Muuta oireilua ei kummemmin ole. Paitsi viikon kestänyt järjetön PALELU!!! Vitsi mä oon aivan jäässä koko ajan ja tätä on vaikea kuvitella oireeksi koska palelun kyllä tuntee ja vähän vaikea sitä on alitajuntaisesti "tehdä"itselleen...
Hieman aamuisin on etovaa oloa mutta menee kyllä ohi ja tänään töissä eräs työkaveri söi kanaa vieressäni niin oli pakko lähteä pois kun teki se haju niin pahaa! Siis oikeasti se haisi niin voimakkaasti mun nenään :x
No mutta odottelen vielä hetken ja sitten lähden testin ostoon.... Jotenki ei vaan niiden negojen jälkeen jaksa uskoa että voisin olla....
Nyt nukkumaan ja huomenna töihin! Hyvät yöt ja anteeksi kovasti tämä oman navan tilitys!!!! :ashamed: