* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Kiitos Santtu81, tämä olisi jotain ihmeellistä, koska tämä kierto on ollut mitä omituisempi. Mulla on siis koko ajan pahentunut olo ja nyt sitten mietinkin, että onko sittenkään tauti, koska kukaan muu täällä ei ole samassa kunnossa.....

Siis miksei täällä ole "tykkää"-nappia!!! Mutta siis tykkään tuosta Miuskin edellisestä, ei muuta kun uutta testiä hakemaan ;)

Jokatapauksessa... Teillähän Miuski on ollut tässä kierrossa kaikenlaista, ehkä se on pitänyt ajatuksen muualla ja auttanut raskautumisessa. ;) Peukutan hirmuisesti sun puolesta :)

Toivotaan että pitää paikkansa!
Mulle huomiseksi "vaadittu" uutta testiä Jessin toimesta ;) ilmoittelen huomenissa miten kävi... Cb:n digi on siis oottamassa (tulikin sellainen missä ei viikko näyttöä, mtuta sama kai se on).

Miuski00 varovaiset onnittelut:heart:! Toivottavasti viiva vahvistuu:D.

Santtu81 siulle kans kovasti plussatuulia huomiselle:D!

Ja sportyko se oli ni pahoittelut tädin tulosta:(.

Ja muille kierron alkuun lähtijöille :hug:.

Täällä sit flunssa paheni ja tänää kävin lääkärissä, ku keuhkot tuntu et halkee ja keuhkoputkentulehushan tuo oli:(. Onneks sain lääkkeet ni pitäis alkaa olon korjaantua.

Jotenkin tuntuu, et nyt on toiveet todella korkeella tässä kierrossa raskautumisen suhteen:rolleyes:. Ja sit tuntuu, et tipun kyl kovaa ja korkeelta, jos en ookaan raskaana:(. Mie haluun sen kolmannen lapsen nyt ja heti! Jotenkin ku tossa puolessa välissä oltiin siel reissussa ni ei ollu stressiä eikä mielessä yhtään tää raskautuminen ni sen takia on toiveet korkeella, ku aikasemmat läks heti, ku unohin vähäks aikaa asian. Et toivottavasti tääkin:p

Miuskille ja koko perheelle iso hali suuresta menetyksestä :hug: Ja samaan hengenvetoon myös isot onnittelut plussasta! Kyllähän noita oireitakin on sulla ollut eli ihan varmasti on nyt tärpännyt! Ihanaa!! :heart: Kenestähän me saadaan yhtä hyvä ja taitava palstanpitäjä sitten kun sinä otat ja siirryt odottaviin?!? :whistle:
Huldasharksille ja Sportylle tsemppiä uuteen nousuun ja voimia jaksaa pudotus. Onneksi täällä on vertaistukea meillä ja lähes jokainen tietää kokemuksesta miltä se pohjalle putoominen tuntuu, monet vieläpä useaan otteeseen.. Eikö kuitenkin luulisi että jonkunlaisella todennäköisyyslaskennalla (kauhea sanahirviö) on meidän kaikkien vuoro siis jo pian?
Pyyterille pidän peukut pystyssä. Toivotaan sulle kasvavaa mahanseutua :LOL:
Ja toivon sitä myös mulle. Nyt on jo niin loppukierto ja oikeestaan enemmänkin sellainen normi -menkkafiilis, ettei oikeestaan voi sanoa että ees olis mitään suuria toiveita tähän kiertoon.. Harmittaa että ei tunnu yhtään miltään, ei edes pientä pahoinvointia minkä olen onnistunut luomaan harhakuvitelmiini jo ainakin viimeiset 2 kiertoa :kieh:

miuskille varovaiset onnittelut! :flower: teehän säkin aamulla uus testi ni on tuplasti jännättävää :whistle:

santtu täällä ootellaan ;)

pyyter tiiän tunteen, mä kans haluisin sen kolmosen nyt heti! millään jaksais oottaa ja nyt ku kiertoki venyy ni enempi vaa ooteltavaa enkä tosiaan pysty tätä vauva-asiaa taka-alalle siirtämään eli ei auta yhtään raskautumista et koko ajan kelaa : /

kolmatta vailla mä oon onnistunu luomaan itelleni oireita vaikken oo ees raskaana :kieh:

päivittäjä mulle saa laittaa nyt kp 8/28?

Miuski00 onnea:flower:
pyyter tiän ton tunteen mikä sulla on et mulle kaikki nyt ja heti,oon vähän samanlainen immeinen,ei jaksais ootella...mutta raskautumisen yrittämisessä se on vaan pakko,huoh:|

tänne ei omaan oloon kummempia,mulla on nuo 7 ovis testiä tuolla kaapissa,aattelin hu alkaa testaamaan,onko sillä kellonajalla niinkään väliä? ja pitääkö niitä tehä jokapäivä?

nyt vkl,olisi tarkoitus aloittaa yritys,vielä ei olla touhuttu tässä kierrossa

LISTA PÄIVITETTY!

Paronin yllättäneille: :hug:

:kiss: zemppaajille! Teidän ansiosta mun pää pysyy nyt kasassa ja saan ajatukset ehkä mahdollisesti pidettyä kasassa...

Santtu81: Jospa testi meni totaalipieleen? Sehän ei saisi liikaa kastua..? Mä meinaan tehdä huomenna tai odottaa jopa su asti, katsotaan nyt. Mies hakee mulle tänään yhden testin tänne niin en pääse "tuhlailemaan" niitä..... olisi se kiva jos olisi vaikka pari varuilta, kun mä ja aamu ei olla kavereita joten mitä vaan voi tapahtua....

Kolmatta vailla:
Kiitos niin kauniista viestistä! :heart: Mä en ole tässä kierrossa itse ajatellut mitään oireina, mutta tänäänkin herätessä iski niin huono olo, että nyt se pääsi ajatukseksi päähän, että olisiko kyseessä ihan muuta kuin tauti joksi tätä olen ajatellut. Tunnen oloni vähän nyt tyhmäksi :ashamed:

Mä taas olen miehelle manannut, kun ei ole mitään oireita. Se nyt ei ole ihan 100% mun kanssa samaa mieltä, mutta en mä jotenkin uskalla alkaa miettimään mitään tässä. :D

Juilimista on alakerrassa mikä saa pelot iskemään joten jos vaikka en miettisi vielä sen tarkemmin mitään....no ehkä mä voin kurkkia nb-kokoisten vaippojen tarjontaa huutiksessa ihan vähän... :LOL:

Viimeksi muokattu:
santtu miten sä nyt sillee tuhersit?? sehän on sit väärin tehty jos on kastnu enempi ku saa. huomen uus...? :D

miuski huomen on varmaan jo viiva vahvistunu ja teet sitte sunnuntainaki jos ei viel kunnon vahvaa viivaa oo ;)

tyllis ovistestien ohjeissahan on neuvottu et millon kannattaa alottaa testaaminen ja joka päivä kunnes ovis on ohi. monet testailee vissii liki koko kierron jos ei oviksen ajasta oo tietoa tai sitä ei välttämättä tapahdu. mullahan oli yllättäen 2 ovista tässä kierrossa, huomasin ku huviksee testailin loppukierrostaki.
niin ja testaamisajankohdalla ei väliä paitsi ei saa olla aamupissa ja suht samaan aikaan joka päivä ni tulee varmin tulos.

Viimeksi muokattu:
Miuskille toivon vahvenevaa viivaa!!! :heart:

Santtukin tekee vaan uuden testin, kun menit tänään sotkemaan :D

Pahoittelut tippuneille :(

Minä todellakin kuuluun joukkoon malttamattomat! Ei mitään kykyä odottaa rauhassa mitään. Kaikki pitäisi saada heti, äkkiä mulle! Tää vauvakuumeilu stressaa väkisinkin, varsinkin, kun meidän alunperin toivoma ikäero kuopukseen jo meni ohi. Tietenkään tälläisiä ei voi etukäteen päättää, mutta silti ;) Ja mä en käsitä, miten kovasti voi sattua pitää kaverin kolmatta vauvaa sylissä. Aina tulee mieleen, että voi kun itsekin saisi jo kolmosen... Toki olen onnellinen heidän puolestaan, mutta... Kai te tiedätte?

Omaan napaan ei kuulu muuta kui murinaa, joten aamupalaa koneeseen ja lenkille.

Miuskille miljoonasti onnea! :kiss: :flower: :heart:
Anteeksi, mutta on pakko kirjoittaa, kun eilen mainitsit anoppisi kuolemasta ja mä heti ajattelin, että nyt sä tulet raskaaksi, koska niin käy aina kun joku kuolee, niin lähisukuun tulee vauva tilalle. En vaan kehdannut sanoa ääneen....

Nyt kaikki malttamattomat, takaisin maan pinnalle kuten minäkin! Hus! ;) En aio enään haikailla entisen kierron perään vaan uskon että ne minivuodot oli menkat. Kyllä tässä vaiheessa näkyisi jo sotkemisellakin kaksi viivaa.. Digin tein ja sen tulos on aika suora - avaamisesta huolimatta vain yksi viiva (vaikka viivan paikan näin kun kääntelin, mutta se oikeesti oli vain viivanpaikka!!). En siis aio uutta testiä tehdä kun vasta muutaman viikon päästä. Nyt siis toiveet tässä kierrossa ja siitä että ovis on vähän myöhemmin, eli aikaisintaan 16.10. kun mies palaa työmatkaltaan. Nyt siis kp ... jotain... etu sivullahan se lukee, täytyy kohta lisätä ;) Ovistestit odottelee kaapissa... niilläkin testaamisen aloitan vasta ensi viikon alussa.

Kp siis 9/29 :D

Viimeksi muokattu:
rixutin tiedetään joo mitä tarkotat, toki mäki oon aina hirveen onnellinen raskautuneiden tai vauvan saaneiden puolesta mut sisimmässä oon kuitenki myös hiukka kateellinen :ashamed: mut eiköhän se oo ihan normaalia.

santtu eli uuteen nousuun sitte :) mä tuun joskus perässä : /

huldis mä en tajunnu nyt yhtään mitään tosta päivitysjutusta mut mä oonki ihan superurpå näitten koneitten kanssa :headwall: tosin en kyllä varmaan päivittelemään kerkeiskään ku vkl ku arkena pääsen ekan kerran koneelle yleensä vasta illalla.

Miuski00 valtavan suuret, varovaiset onnittelut!!!!!! :flower: Palstalla nousi paniikki päivityksistä, huomaathan siis tekemäsi työn arvokkuuden kolmatta kaipaavien listalla!!! :heart: Nyt meidän on vaan tultava toimeen ilman sinua :) Tarrasukkia vauvalle nyt valtavasti!!!

Minä yritin päivittää Miuskin ollessa reissussa, mutta en onnistunut... yritän toki Huldiksen ohjeilla toistamiseen :)

:hug: tipahtaneille, kohti uutta yrityskiertoa!!!!

Mä oon alkanut mittaamaan peruslämpöä, ja otin töistä sellaisen ikivanhan peruslämpökäyrästön, laitan tämän kierron loputtua kuvan käyrästä tänne palstalle, mikäli siis satun ovuloimaan. Edelliskierrossa jo mittailin, mutta en merkinnyt lämpöjä mihinkään, mutta paikkansa tuo näkyi pitävän... Ei siis o-testejä tänne vaan lämmön mittaukset, eikös se oo vähän sama asia ;)

Yhteistyössä