* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

Tuolille: yrityskerroista... esikoista ei ehditty edes yrittämään kun se jo ilmoitti tulostaan sitten meidän pirpanaa ehdittiin yksi kierto tuumata... olemattomaton mahdollisuus oli mutta niin se vain kävi prinsessamme oli saanut alun =)

Tervetuloa uusille !

Pahoittelut tädin yllättämille...

Täällä alkaa kierto lähennellä loppuaan jee jee jee ! ovistestit kuumottelee kaapissa =)

nyt on kyllä saatava säpinää vällyjen väliin jotta voitais aloittaa uusi ketju ihan uuden nimen alla =)
 
Jessi se voi hyvinkin vaikuttaa. En saanut nimittäin eilen päiväkotipapereitakaan joiden piti mulle tipahtaa. Tosin se tätsy kyllä epäilikin suoraan, että saattaa nyt mennä se pari pv. Mä laitan viestiä, kun posti tulee. Olen siis kotona nyt siihen aikaan.

Soitin päiväkotiin ja mennäänkin miehen kanssa yhdessä iltapäivällä jos mun olo antaa myöden ja ellei muilla ilmene mitään. Pojua pyydettiin huomenna jo harjoituspäivää pitämään eli aamusta sinne ja hakisin unihetken tullessa. HUI! Se on siis totisinta totta nyt.....
 
Voihan kakka! :headwall:

Mun kroppa ei ole mukana missään nyt. Oksettaa ja huimaa ja maha on sekaisin edelleen. Sitten mulla iski omituiset menkkakivut(vähän outoon aikaan joo) ja mikä hulluinta panettaa koko ajan kaikesta huolimatta ja sitten vituttaa, kun ei kykene mihinkään. AARGH!



Jessi: ei tullut postia :(
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa kanssakuumeilijat!
Miuski: paranemisia! Kurja tauti sulla! :x
Äiti88: Toivotaan parasta! :)
Mä kävin tänään lääkärissä näitten "oviskipujen" vuoksi, kun en enää päässyt kävelemään. :O Ihan tajuton kipu. Tutkivat ja ottivat pissanäytteen ja verikokeet. Huomenna tuloksia. Joko tosi pahat oviskivut tai sitten kohtutulehdus... Ja raskaustestinkin ottavat verestä...:rolleyes: Ihan kun mä jo muka mitenkään voisin olla pieniin päin! :LOL: Kuukautisten alkuunkin vielä n. 2vk.
Palailen huomenna! Nyt nukkumaan...:wave:
 
Lista päivitetty ja Huldiksen dpo korjattu! :wave:

äiti88 mua jännittää sun puolesta, zemppiä!!!

).( : EDELLEEN pöpöilyä.....eli ei pupuilua.... PAH! Lapset *kop kop kop* eivät ole saaneet eikä mies vielä ainakaan tätä....
 
Täällä käyn yhä jännäämässä teidän puolesta!! Toivon teille kaikille pikaista tärppiä!

Eilen näin sykkeen ultrassa ja alan uskoa todeksi tämän raskauden :heart:

käyn teitä kurkistelemassa ja plussatuulia puhaltelemassa!!
 
:headwall: ei vieläkää ovisplussaa : / voisko se muka tulla vieläki myöhempään?! vai oisko se voinu olla jo aiemmin?! ku rupesin tikuttamaan vasta tiistaina... ääh,en tiiä... on niin masis olo. viime yönä itkin itseni uneen, ja totesin ettei meille oo vissiin sitte tarkotettu enempää lapsia :'( eilen iltana sitten sänky touhujen jälkeen alko tiputtamaan vertaki. tuskin voi tärpätä veren vuodon aikana... ja kuka viittii touhuillakkaa ku tiputtaa..?.. asia taitaa olla niin että minussa on vikaa, kun en enää tule raskaaksi.
 
Moikka!!

Käyn täällä aina välillä kurkkimassa tiedän kuulumisia =)

m0308: Mulla ovis tulee aina tosi aikasin, noin viikko menkkojen alusta. Näin ainakin viimeksi. Ja kiinnityskivuksi ajattelemani kivut tuli noin kierron puolessa välissä. Joten oisko mahdollista, että sulla olis ollut jo ovis ja nyt tuo vuoto johtuis kiinnittymisestä!?! Toivotaan ainakin näin :heart:

Muumi82
 
mun kierto on 28-31,ettäh... tiiä sitte millo tuo ovisaika on. mutta nyt oon ainaki koko viikon tikuttanu, tiistaina alotin ja plussaa ei oo ainakaa vielä tullu. että JOS se ovis ois ollu jo niin sitte sen ois pitänt olla jo kp 10- 12. tänää on kp16. jos on. tiputtelu vuoto alko 21.10 ja oikeen kunnon vuoto vasta 23-24.10. tollon 21päivä näky ultras vielä iso keltarauhanenki. voi hittolainen että tämä on niiiiin vaikeaa taas! auttakkeeee nyyyy, pleaseeeeeee :headwall:
 
Nopsaan tulin kurkkaan onko plussia! :) Eikä ikävä kyllä näy..

Itsellä melkein plussa, siis ovis, mutta viivat ei olleet ihan yhtä vahvat ja käytin tänään jo viimeisen testin.:kieh: Mut sillä melkein plussalla mennään.
 
Iltoja, Missä meidän kaikkien kaikki plussat on?! :confused:
Mulle tuli tikkuun se ovisplussa kyllä, mut eipä tainnu siitäkään hyötyä olla. Tänään jo alkanu välillä jomotella menkkamaisesti ja pari pv tullu valkovuotoa aikaslailla... Ja menkkojen pitäs alkaa vasta tiistaina. Odotukset ei todellakaan ole korkeella tämänkään kierron suhteen :(

Kaveri sai eilen aamulla tytön =) En oo uskaltanu vielä mennä katsoo, ollu jotai ihme kurkkukipua koko viikon, kunnon valkea peite nielussa ja ma-to sai kiskoo burana 600 et pysty mitään tekemään. Onneks tänää jo paljon parempi, josko alku viikosta uskaltais käydä katsomassa pikku prinsessaa :heart: Vaan millonkohan meille... Jos olis tärpänny heti kun alettiin yrittää, olis meilläkin jo, tai ainakin ihan kohta, pikkunen tuhisija... : /

Mutta tässä kuussa sitten paaaljon plussia, kiitos! :)
 

Yhteistyössä