Terve Miuski ja kumppanit! Tässäpä teille tarinaa elävästä elämästä..
Elikkäs olen tuo samainen Kolmatta vailla mutta seuraavista syistä jouduin vaihtamaan nimimerkkini:
Muistanette kuinka viime kerralla kun menkat alkoi ja alkoi virallisesti yk 5, taisin käydä täälläkin pahasta olosta kertomassa ja kotosalla tuntui tuolloin että alkaa jo parisuhteessakin näkymään kun hampaat irvessä päivästä toiseen tikuttelen oviksia ja lasken kalenteripäiviä. Joten huolimatta siitä että päivittäin olen ainakin kahteen otteeseen käynyt lukemassa juttujanne, en kirjottanut ite mitään.. Kotona aloitettiin kauan suunniteltu remonttiprojekti jotta saisin ajatukset muualle, ja aloinpa jopa jonkun suojamekanismin myötä miettimään että mitäs jos lapsia ei enää tule? Yritin kiven kovaa miettiä positiivisia asioita elämästä ja siitä mitä iloja siinä sitten olisi jos lapset onkin isompia jo jne, eikä vauva-aikaa enää tulisi. Voisihan sitä alkaa vaikka matkustaa? Tai sisustaa?
Juup, no, jouduttiin tyhjentää koko olohuone ja keittiö remontin alta ja siinä hävisi näemmä tunnuksetkin tänne enkä enää päässyt kun lukemaan juttujanne.
Lopetin ovistikuttelun vaikka tikkuja on vaikka muille jakaa. Aloin selata matkakohteita. Huolestuin Miuskin katoamisesta. KJH:n paluu meidän puolelle pisti mut nyt viimeistään jo siihen että oli pakko luoda sitten uudet tunnukset koska oli pakko päästä osanotot kertomaan.
No, eipä kun yhtäkkiä huomasin että kierto on mennyt rempatessa yms, ja ollaan harrastettu tasan kaksi kertaa seksiä tässä kuussa (jollei kahta sellasita kertaa lasketa kun lapset yllätti kesken ja mies ei siis ehtinyt kuormata lastia muhun
)
Viikonloppuna huomasin miuskin päivityksestä että kuukautiset olis alkamassa lauantaina. Ei alkanut. Tein puhtaan nega-testin koska eipä ole seksiäkään ollut kuin ne kp 10 ja kp 21(muistaakseni). No ei ne alkanut sunnuntainakaan. Maanantaina tein toisen testin joka miehen mielestä oli ihan selkee nega. Mun mielestä siinä on haamu (jota kukaan muu ei näe ja sekin tuli testiajan jälkeen).
Ja vihdoinkin tähän päivään: Remontti on viimosta vaille valmis. Molemmilla lapsilla on ensi viikonloppuna synttärit; esikoinen täyttää lauantaina 5, toka täyttää sunnuntaina 4.
Ja mä teen uuden testin huomenna aamupissasta. Ei ole näkynyt tätiä ja mulla on niin tarkat kierrot ettei ole ikinä edes kp31 ollut.. kai.. muistaakseni. Mutta, mutta.. mitään oireita ei ole. Ei mitään. Ei pahaa-oloa eikä tissikipua.
Mulla on ollut enemm'än oireita kierroissa joissa alkoi menkat
No siinä tällä erää. Muutatko Miuski mulle nimimerkin tonne listaan kun ei oo enää olemassa tunnareita noihin ja oon unohtanut... byääähh!!!
Ja viimeisenä muttei lainkaan vähäisimpänä; Tervetuloa kaikki uudet mukaan!!! :wave:
Olipa purkaus, huomaa etten oo pariin viikkoon päässyt jakamaan asioita