Nume: Tervtuloa! Laitoin sut xx- listalle, kun ei kerran vielä ole "virallista" kp- päivää ja yrityskierrosta, mutta se ei tarkoita ettetkö olisi porukassa siis mukana
Laitat vain sitten lisäinfoa, kun muutetaan sieltä jotain! :heart:
Kerran vielä: :kiss: ja zemppiä kunnon juhlaputkeen! Meillä vietetään myös synttäreitä tänään. Mun esikoiseni täytti siis torstaina 8. Meillä menee hauskasti vielä siten, että molemmat keskimmäiset ovat skorppareita eli toisen synttärit on 6.11. ja toisen siis 11.11. eli aina on tuplasynttärit sukulaisille. Mun yks täti on muuten syntynyt kans 11.11. ja isukkini on 15.11. eli meillä on marraskuu yhtä juhlaa :heart: Meitin vanhin on syntynyt 20.6. ja mun äiti 23.6. eli sinnekin osuu kivasti.... ja nuorin on 26.8. ja mä 6.9. eli taas aika liki
Mun mies sitten on 30.1. ja mun systeri 11.2. eli jälleen menee juhlintaa x 2 liki... Joo...ei huomaa mitenkään, että mä olen ihan uninen vielä
Barbamama: Hui, kotisynnytystä en uskaltaisi ikinä "suunnitella", mutta itsestä riippumattomat syyt jos siihen pisteeseen laittaisivat niin eihän sitä vois kuin synnyttää, koska en mä voisi varmaan jalat ristissäkään olla
Oliko sulla hyvä synnytys, siis se luomusynnytys? Mä olen ihan intona tästä aiheesta, aina
Eilen muuten tirautin aamusta itkut, kun katsoin vauva tulossa ja siinä oli lääkkeetön synnytys....no okei, olisin parkunut vaikka olisi ollut synnyttämisen mikä tahansa muoto....
Okei ja nyt uhohdin loput mitä piti kommentoida... :headwall:
MUOKS: Jatkan kommentointia tähän
Huldis: Mikä meininki tänään???
Niisku- rva: Pidetään peukkuja toden teolla, että olisi käynyt näin "kivuttomasti"
bd bd bd bd bd
Minnarun: Mulla on sellainen fiilis, että toi "turhautuminen" on meille kaikille enemmän ja vähemmän tuttua. Sitten jotenkin tuntuu ettei miehet suoraan sanottuna tajua sitä tunnetta kuinka meidän on "pakko" vähän suunnitella ja laskeskella, että milloin on otollisinta ja en tiedä miten muualla, mutta meillä oikeasti makkaripuolella on välillä todella hankala tehdä mitään, koska sieltä välistä löytyy hyvin usein tuo 3-vuotias tai sitten 8-vuotias seisoo yhtäkkiä ovella ihmettelemässä jotain tai isot likat kolistelee keittiössä meitin huoneen vieressä jne......... ja MUA ei haluta liian ison riskin ollessa päällä. No me "hoidetaan pikaiset" usein pikkuvessassa tai kylppärissä ja ne siis on todellakin pikaiset. Kyllä mäkin ehdin saamaan joka kerta, mutta...joo.... no on ne piristäviä ja varsinkin jos olen itse tehnyt aloitteen.
).( Ei mitään, ei edes pahaa oloa enää
Turvottaa pirusti vielä, mutta niin joka helvatan kerta näemmä ennen menkkoja. Kaveri kysyi eilen, että odotanko, kun näki mun "mahan" :ashamed:
Siis kuinkas monta meitä uusperheellisiä oikein onkaan täällä!! Mäpäs alan oikein listaa tähän heittämään eli äänimerkkiä jos olen unohtanut jonkun. Teen tämän ihan mielenkiinnosta(ja itselle muistiin, kun olen lahopää), mutta poistan jos joku ei tykkää eli saa sanoa sitten...
Me uusperheelliset:
Miuski
Manzu
Maijamehi
Barbamama35
Neamma