* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

NINNUSKI: oikein isot onnittelut! Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kerran vielä: Tsemppiä! :)
Ja paljon plussatuulia myös kaikille!
Mä odottelen menkkoja viikon sisällä alkavaksi. Olishan se iso ihme, jos ekasta kierrosta tärppäis, kun pillereitäkin söin pari vuotta. Tissit on kyllä kumman kipeät... :confused:
Mulla on ollut jo viimeisen vuoden kauhea vauvakuume ja meidän nuorin täyttää jo kolme tammikuussa, joten minä kyllä innolla odotan raskautumista. Ovat molemmat tytöt kilttejä ja ns. helppoja lapsia ja varmasti äitiä auttaisivat vauvan hoidossa. :heart: Tytöt myös kovin kyselevät, että jokos äidin mahassa olisi vauva kun tahtoisivat pikkusisaren. ;)
No, voi olla että mielipide muuttuu, jos vauva meille syntyy! :LOL:
 
Mä en kestä näitä vikoja päiviä, kun jännittää niin kovaa ettei pysty ajattelee mitään muuta. Koko ajan ravaan vessassa tarkistelemassa et alkaako vai ei. Enkä oikeestaan halua enempää käydä edes ostaa testejä kun masentaa vaan jos tulee taas nega...
NINNUSKI älä vielä mee, mä haluun mukaan!! Ota mua kädestä kiinni ja vedä mukana!!! :D

Kyllä mulla on joka toinen päivä sellaisia ajatuksia myös et hullu oon kun aloitan taas alusta. Ja mietin onko rahaa tarpeeksi ja mahtuuko meidän kotiin jne jne.. muttei se vie pois tätä suurta tarvetta pienelle nykerölle :heart:
 
KJH Otan osaa. :hug:

Kerran vielä Toivottavasti ne menkat ei tuu :) Tuuhan aamulla taas päivittään tilanne :D

KaramelliApina Oli pakko tulla kertomaan, että mulla on ihan samat tuntemukset ja ajatukset sun kanssas. Olin niin onnellinen kyllä, kun raskaana olin, mutta kun se meni kesken niin oon ollu jotenki tosi surullinen jo kauan, vaikka koitan kovasti ajatella et siksi se tuli pois, kun ei olis voinu koskaan olla terve. Ja sit just noi ajatukset, mä NIIN kovasti haluaisin vauvan, mut onko tämmöinen ihminen oikeutettu siihen, joka kiukuttelee lapsille ja valittaa väsymystä ja menettää hermonsa jo olemassa olevien lasten kans. Samoja mietteitä ilmeisesti pohtii mies, koska varovaisesti mulle ilmoitti että haluaa vielä kuitenkin miettiä. Se ei tietenkään yhtään helpottanu oloa ja kiukuttelin sit silleki huolella siitä, et miks se eka haluaa lapsen, sit on niin onnellinen ku olen raskaana, ja sit keskenmenon jälkeen kertoo ettei olekaan varma. Se km:n jälkeenki vielä multa kysy et haluanko mä vielä yrittää ja sanoin tietty et haluan, eikä se sillon mitää sanonu ettei itse haluais. Mietin sitäki et mun mielialako sen päätöstä on horjuttanu vai mikä?? Menin sille jo sanomaan et varmaan on onnellinen ku se tuli pois :( Enhän mä tietenkään sais kiukutella ja olla ilkeä, kun samoja ajatuksia meillä näkyy olevan. Ollaan me tietenki puhuttuki asiasta, mut se menee mun osalta aina itkuksi enkä voi sit sanoa mitään. Kuulostaa mun teksti varmaan siltä et mun mies on ihan kauhea, mutku niinkään ei ole. Ja on hälläki tietenki oikeus mielipiteeseen ja sen muuttamiseen. Voi huoh.

Tästä syystä en ole jaksanut täällä kirjoitella - lukemassa olen kyllä käynyt. Meillä taitaa olla koko touhu nyt katkolla. Haluaisin kuitenki olla pinossa mukana, koska mä kaipaan kyllä kolmatta, vaikka sen suhteen toivo on nyt kovin matalalla. Aika näyttää miten käy. Kiertopäiviä ei voi vieläkää merkata ku ei ole mitään tietoa niistä. Ja mitäpä niitä turhaan päivittelee.

Anteeks kauhea purkaus.
 
Uusi päivä, uudet kujeet.... ja päivitetty lista! :wave:

Voi teitä naiset! :hug: meille kaikille!!!

Mun esikoiseni täyttää muutaman tunnin päästä 8 vuotta! Voi miten se aika kuluukaan.... samalla tajuan, että ikäero vain kasvaa ja kasvaa koko ajan eikä tärppiä.... siis mulla on varmaan kohta kuopus vuoden, kun kaikki muut on lentäneet pesästä maailmalle.....

Ja menkkaoireita ilmassa....
 
Maijamehi: Jos mietit niin kannattaa tietenkin! :D

Mä mietiskelen, että miksi mulla repii alamahaa ja nivusia näin julmetusti. Olenko vaan suuressa tyhmyydessäni onnistunut jäisien kelien kanssa jännittämään korkkarit jalassa vähän liikaa..... niin mähän en niistä luovu kuin pako edessä :D
 
Kiitos paljon onnitteluista! :)

Kai se on uskottava :D
Aijaa.com - 7027550.jpg :heart:

Ja joo, kyllä oon tässä mietiskelly, että oonko ihan pimee kun ryhdyn tähän rumbaan vielä! :O Mut en ikinä oo ollu murehtija tyyppiä, luotan siihen että homma sujuu, päivä kerrallaan =) :heart:

Tuhannesti ja vilpittömästi plussa onnea kaikille, Varsinkin pidempään sitä toivoneille! Tulkaahan perässä odotuspuolelle! Kerran vielä sinä ainakin tulet heti perässä tuonne, se on sit sovittu? :D

Ihanaa Joulun odotusta kaikille! :xmas: :heart:
 
Viimein minäkin ennätän kirjoittamaan, niin kiirusta on ollut, että olen vain satunnaisesti kerenny ketjua lukemaan. Eli mulla nyt menossa kp 23/?. Viimeisin kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen oli siis 20 eli tosi lyhyt, ilman hormonaalista ehkäisyä mun kierrto on ollu 28-32. Oviksen mielestäni bongasin ja peittoa tuli heiluteltua;) On se kumma tuo kuumeilijan mieli, kun niitä raskausoireita nyt sitten kyttää ihan urakalla, vaikka sovittiin miehen kanssa, että tulee, jos on tullakseen, ei stressiä... Nyt 3 päivänä on ollut tosi niukkaa verensekaista vuotoa, olin jo varma että menkat alkaa, mutta ei ole ainakaan vielä alkaneet. Pitänee nyt vaan ootella ja jännitellä...
 
tuoli: :hug: Tuli tuosta miehesi ja sinun tilanteesta elävästi mieleen meidän tilanne vähän aikaa sitten. Mies alkoi myös epäröidä. Se ei johtunut siitä, etteikö hän olisi halunnut lasta vaan siitä, ettei uskonut kestävänsä uutta pettymystä. Itse taas halusin heti-äkkiä-nyt uudestaan raskaaksi. Koitin olla asiasta hiljaa ja annoin hänen surulleen tilaa. Kun saimme kunnolla kahdenkeskistä aikaa, puhuttiin ja itkettiin niitä asioita auki. Se auttoi ja mies uskalsi taas päästää vauvakuumeen valloilleen :) Toivottavasti teilläkin tilanne laukeaa ja pääsette uudestaan yrittämään.

Miuski: halitus sinnekin :hug: Pikaista paranemista oksutaudista! Vai olisikohan oiretta jostain toivotusta??? Joko olet testannut? Nuo ajatukset ikäeroista ja pesästä lentämisestä on tuttuja. Mun lapsethan on jo 8 ja 10. On haikeaa alkaa päästää pikkuhiljaa irti heistä ja suoda itsenäisyyttä askel kerrallaan. Olisi niiiiiin ihanaa saada taas sellainen pikkuinen nyytti hoivattavaksi... *huokaus* Toisaalta eipä ole niitä murheita, että miten jaksaisi vielä yhden pienen lisää. Nuo isot kun hoitavat pitkälle itsensä (siis tietysti tarvitsevat äitiä henkiseksi tueksi ja muutenkin, mutta ei tarvitse enää syöttää, pukea, vessatouhuissa auttaa ym.) ;)

Ninnuski: :heart: Onnea!

Nindez80: Koska meinaat testata, jos kuukautisia ei kuulu?
 
Ja sit just noi ajatukset, mä NIIN kovasti haluaisin vauvan, mut onko tämmöinen ihminen oikeutettu siihen, joka kiukuttelee lapsille ja valittaa väsymystä ja menettää hermonsa jo olemassa olevien lasten kans.
^^ tuoli tuo on kuin mun tekstiä. Tuota juuri ajoin takaa.
Kovasti voimia teille! En osaa kuvitella miltä teistä tuntuu...

Kiitokset kaikille mun fiiliksiä kompanneille!
Eilen ja tänään ollu jo paremmat päivät. Ei enää niin pahaa morkkista oo ollu ilmoilla..
En mäkään mitään murehtijatyyppiä ole, mutta mulla on ollut jaksaminen välillä todella kortilla ja siksi yritän ihan rehellisesti pohtia kuinka pärjäisin. Tilan- ja rahanpuute.. Niin no.. Vuokrakolmiossa asutaan. Ja asutaan varmasti vielä pitkään :D Kumma kyllä, niiden asioiden oletan suttaantuvan omalla painollaan...
Vahvasti on sellainen olo, että vielä yksi pieni pallura häärimässä tässä täydentäisi meidän porukan :heart:
Päivisin mietin, kuinka minkäkin asian hoitaisi vauva käsivarrella... ;)
Vaikea kuvitella sitä arkea kuitenkaan, kuopus täyttää ensi syksynä kaksi ja esikoinenkin neljä. Neljävuotiaan olemusta en osaa kuvitella, kaksivuotiaan hurjan uhman kylläkin :D
Sekin ajatus on kantanut, mies sen totesi, ettei tämä tästä pahemmaksi ainakaan voi mennä :D
Tarkoittaen sitä, että kuopus on ollut todella vaativa ja itkuinen vauva allergiansa ja astmansa takia. Nekin todennäköisesti helpottavat entisestään ajan myötä, nyt jo voi paremmin. Mies onneksi asiastaan varma, kun mä olen ääneenkin epäröinyt..

Enköhän mä siis huomenna aamulla otan Buranaa naamariin ja marssi lääkärille kierukan poistoon. Pääsee heti uuteen kiertoon jännäilemään, kun nyt just menkat lopuillaan... ;)


Miuski, ettei toi sun oksutauti, olis jotain aivan muuta..?! :)

äiti88 , ajattelitko milloin uutta testiä tehdä, kun ei menkkojakaan kuulu? Vai ootko kenties tehnytkin? Kova stressi ja jännitys voivat myös viivyttää menkkoja.. Nimim. Kokemusta on..:wave:

Ja ennenkaikkea suuren suuret onnittelut Ninnuski !!! :flower:
Kerran vielä seuraa perässä, eiks vaan? Plussaonnea sinne ja miksi ei muillekin!
 
Viimeksi muokattu:
Ninnuski, kyllähän toi on jo uskottava :) Paljon onnea sinulle!! :flower:

Täällä aloitettu tänään oviksen testaus, oikeastaan vaan tuhlana noita kolmea jotka viime kierrrosta jäi ja siksi aloitin vasta tälleen kp14. tänään on hieman vihlassut tuolla vasemmalla kun äkkiä jotian tekee (viime kierrossa ovis oli oikealla) ja huomenna varmaan se ovisplusskain sitten tulee :D Mullahan kierto on 29pvää ja viimeksi ovis+ tuli to, jotne nythän se sitten tulee pe ;) Ja Mieskin kotiutuu huomenna!! :cool:

Miuskille paranemista ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.
 
Eilisen viestin jälkeen meni noin 10 minuuttia kun kävin vessassa ja kyllähän sieltä pintä verituhrua tuli. Ihan kirkkaanpunaista. Itkin pytyllä, onneksi yksin kun mies oli töissä. Ja sitten ängin apinanraivolla sinne tamppoonin ja menin nukkumaan. Tänään ei ole tullut paljon mitään vuotoa mutta maha on ihan tajuttoman kipee ja alaselkä niin kun mulla aina kun menkat alkaa. Eli kyllä se on vaan uskottava että tänään taitaa olla kp1/28-32 ja yk6... :'(
 
R-oireita on: Tissit pistelee, nivusista vihlasee välillä tai nopeassa liikkeessä. Palelee, mutta ei ole lämmöt koholla. Väsyttää, päätä särkee. Mahassa nippailee. Mieli herkillä.

Ei r-oireita: alakerrassa on kuivaa kuin saharassa :( Pientä Pms-vitutusta ilmassa. Testissä negaa. Tänään dpo 10 ja 10 miu/ml herkällä testaan.

Mä olen taas valeraskaana niin kuin viimekierrossa. Mä en jaksais taas odottaa melkein kuukautta, että seuraava ovis olisi ovella. Luulisi, että jos oviksen saa bongattua kuukausi toisensa perään, niin jossain kohtaa tärppäis? Mä olen alakanut epäilemään, että kun jouduin kiireelliseesn sektioon viime synnytyksessä, niin se aiheutti jotain miksi en tule raskaaksi. Arpia, tukosta, putket solmussa?????? Huoh :ashamed:
 

Yhteistyössä