* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

Tein sit kuitenkin aamulla testin. En tiiä onko haamu vai se perkeleen viivanpaikka :confused: Testiajan sisään tuli ja kuivuessakin jotain pienen pientä näkyy. Toi kontrolli viivakin on tossa pregcheckissä tollanen harmaanliila, niin mistäs nyt sit tiiän onko toi haaleenvaalee viiva harmaa vai harmaanliila?! :headwall: Ainakaan vielä ei menkkoja näy, olo kyllä sellanen et alkaa hetkenä minä hyvänsä... : / Kävin cittarista hakemassa uudet pregcheckit, katotaan mitä huomen aamulla näyttää, sikäli mikäli ei vuoto ala.

:eek: :headwall: :x :LOL: :O :confused: :confused: !!!
 
Ninnuski: Mä tein tuolla yhden varmistuksen vielä sen cb:n oudon viivan jälkeen ja siihen ei kyllä tullu mitään viivanpaikkaa näkyviin. :D:heart: Jotta viivan vahvistumista odotellessa sulle!!!! :heart:
 
Mä odottelen innolla sitä kierukan poistoa, mutta...
Mun ajatukset seilaa aidasta laitaan vauvan suhteen. En tiedä johtuuko näistä menkoista vai mistä, mutta välillä tuntuu todella, että hullu olen ja huono omatunto vauvakuumeilusta iskee joka kerran, kun menetän hermoni lasten kanssa. Mun äitiyteen on kuulunut masennusta ja ahdistusta. Mulla ei ole maailman pisintä pinnaa, mä en ole mikään kodinhengetär ... ARGH!
En osaa pukea ajatuksiani sanoiksi. Lähinnä mieityttää se, että onko tässä sittenkään järkeä?! :stick:

Eihän kaikki äidit omaa maailman pisintä pinnaa, tuoksu pullalta, hymyile aina, jaksa aina..? Eihän?
 
Yritin ottaa kuvaa, mut tolla puhelimella en saanu kun todella epätarkan, jossa ei tosiaan näy mitään. : / Hitto et on raastavaa tää odottelu... Jokohan huomenna aamulla pitäs yhtään selkeempää viivaa näyttää, siis jos on tärpänny? Nyt on kai dpo 11.

Koko päivän roikkunu koneella ja ettiny kaikkee mahdollista tietoa viivanpaikoista yms. :LOL: Sain sentäs ipanat ruokittua, tiskit vielä odottaa eikä ulkonakaan olla vielä käyty... :ashamed: No mut, ei tätä jännitystä kauaa kestä :saint:
 
Ninnuski, mulla tullut tuolla Cittarin pregcheckillä ihan lilaa väriä omaava haamuviiva kierukan poisto kierrossa enkä raskaana ollut. Seuraavassa kierrossa oli sen verran mahtavat oviskivut että totesin etten edellisessä ollut edes ovuloinut. Toivotaan että sulla viiva vahvistuu!!! (mulla oli vain tuossa yhdessä viivaa, kuva löytyy syyskuun pinosta)
 
kp 9 tuli limat ja halut...mitä ihmettä...koetan tehdä ovistestin tulee kyllä laihasta näytteestä, mutta mie niin kovin uskon että jos on kunnon kohoumat ni kyllä se jonkinlaisena näkyy... meni tää nyt ihan hassuks... eilen alko jo halut nousemaan
 
Terve Miuski ja kumppanit! Tässäpä teille tarinaa elävästä elämästä.. :p

Elikkäs olen tuo samainen Kolmatta vailla mutta seuraavista syistä jouduin vaihtamaan nimimerkkini:
Muistanette kuinka viime kerralla kun menkat alkoi ja alkoi virallisesti yk 5, taisin käydä täälläkin pahasta olosta kertomassa ja kotosalla tuntui tuolloin että alkaa jo parisuhteessakin näkymään kun hampaat irvessä päivästä toiseen tikuttelen oviksia ja lasken kalenteripäiviä. Joten huolimatta siitä että päivittäin olen ainakin kahteen otteeseen käynyt lukemassa juttujanne, en kirjottanut ite mitään.. Kotona aloitettiin kauan suunniteltu remonttiprojekti jotta saisin ajatukset muualle, ja aloinpa jopa jonkun suojamekanismin myötä miettimään että mitäs jos lapsia ei enää tule? Yritin kiven kovaa miettiä positiivisia asioita elämästä ja siitä mitä iloja siinä sitten olisi jos lapset onkin isompia jo jne, eikä vauva-aikaa enää tulisi. Voisihan sitä alkaa vaikka matkustaa? Tai sisustaa?
Juup, no, jouduttiin tyhjentää koko olohuone ja keittiö remontin alta ja siinä hävisi näemmä tunnuksetkin tänne enkä enää päässyt kun lukemaan juttujanne.
Lopetin ovistikuttelun vaikka tikkuja on vaikka muille jakaa. Aloin selata matkakohteita. Huolestuin Miuskin katoamisesta. KJH:n paluu meidän puolelle pisti mut nyt viimeistään jo siihen että oli pakko luoda sitten uudet tunnukset koska oli pakko päästä osanotot kertomaan.
No, eipä kun yhtäkkiä huomasin että kierto on mennyt rempatessa yms, ja ollaan harrastettu tasan kaksi kertaa seksiä tässä kuussa (jollei kahta sellasita kertaa lasketa kun lapset yllätti kesken ja mies ei siis ehtinyt kuormata lastia muhun ;) )
Viikonloppuna huomasin miuskin päivityksestä että kuukautiset olis alkamassa lauantaina. Ei alkanut. Tein puhtaan nega-testin koska eipä ole seksiäkään ollut kuin ne kp 10 ja kp 21(muistaakseni). No ei ne alkanut sunnuntainakaan. Maanantaina tein toisen testin joka miehen mielestä oli ihan selkee nega. Mun mielestä siinä on haamu (jota kukaan muu ei näe ja sekin tuli testiajan jälkeen).
Ja vihdoinkin tähän päivään: Remontti on viimosta vaille valmis. Molemmilla lapsilla on ensi viikonloppuna synttärit; esikoinen täyttää lauantaina 5, toka täyttää sunnuntaina 4.
Ja mä teen uuden testin huomenna aamupissasta. Ei ole näkynyt tätiä ja mulla on niin tarkat kierrot ettei ole ikinä edes kp31 ollut.. kai.. muistaakseni. Mutta, mutta.. mitään oireita ei ole. Ei mitään. Ei pahaa-oloa eikä tissikipua.
Mulla on ollut enemm'än oireita kierroissa joissa alkoi menkat :D
No siinä tällä erää. Muutatko Miuski mulle nimimerkin tonne listaan kun ei oo enää olemassa tunnareita noihin ja oon unohtanut... byääähh!!!

Ja viimeisenä muttei lainkaan vähäisimpänä; Tervetuloa kaikki uudet mukaan!!! :wave:

Olipa purkaus, huomaa etten oo pariin viikkoon päässyt jakamaan asioita :whistle:
 
Kerran vielä: Ihana kuulla susta! Vaihdoin nimimerkin! Voi miten jänniä hetkiä siellä elellään.... peukutan dbdbdbdb

sporty: :hug:

Ninnuski: Mä näen selvästi viivan.... ei todellinen db että vahvistuu ja voin siirtää sut listalla parempaan kohtaan :)

Kaneli87: Mä sahaan säännöllisen epäsäännöllisesti noissa tunteissa. Saan välillä jopa melkein paniikin päälle, että en mä haluukkaan, ei tänne mahdu, en mä pysty jne.... ja sitten itken pettymystä kuten jälleen sain viime kierrossa tehdä. Tätä tää naisen elämä taitaa tosiaan olla... ei mitään skumppa-aamupaloja kaviaarin kera vaan totisinta totta.

KHJ: Muutettu! Voimia tähän kiertoon... mä odottelen täällä vaan menkkoja, että saadaan "nollattua" kaikki....

).( Ei mitään uutta! Pers ja nakit puuduksissa etänä täällä naputan puhtaaksi yhtä projektia...jonka siis kirjoitin sekavasti kokonaisuudeksi jo....plaaaaah! Musta ei ole kouluun....tää on tylsää :p
 
Tänään tehty testi uudestaan ja tällä kertaa ihan puhtaasti oli negatiivinen tulos.. ja olis kuitenkin jo kp32. Jos vauveli olisi sanut alkunsa tuosta meidän myöhäisemmästä kerrasta joka oli siis kai kp20 tai kp21, niin milloinkohan sen pitäs näkyä testissä?! Vai pitäisköhän jo nyt? Ei ole menkkoja eikä edes mitään tuhrua. Ei mitään. Eikä raskausoireitakaan.

Seuraamme siis tilannetta :p
 
Tein uuden testin aamulla. Sama pregcheck merkki, tällä kertaa se kontrolliviiva on selkeesti punainen ja hailakan haaleasti mutta selkeästi näkyi testiviivassakin punaista :heart: Mieskin jopa näki, niin en kai voi harhoja enää nähdä?! Ja menkkoja ei näy. Kai se olis kohta uskottava... Pakko käydä tänään tuhlaamassa ja ostaa se viikkonäytöllinen clearblue. IIK! :eek: Voisko tää nyt olla sit tässä? Ei kyllä vielä usko, olis yk8 meneilään, johan olis kyllä aika plussalle...
Miuski huomenna jos näyttää "raskaana" testi niin sit voi siirtää paremmille paikoille minut, vielä en uskalla luottaa noihin haamuihin. Tosin Koskaan ennen ei ole mitään mihinkään tikkuun tullu jos ei oo ollu aihetta... Apuaaa! :O :D :heart:
 
Onnea Ninnuski!! :flower:

Mä niiiiiin kovaa toivon että pääsen laittamaan saman viestin vaikka viikon päästä tähän jos sitten muuttuisi vielä positiiviseksi tulos.. TÄTI HUS! TÄNNE ET AINAKAAN TULE!!!!!

Olen siis vakaasti päättänyt kulkea sun jaljlkiä muutaman päivää myöhemmin =)
 
Kerran vielä Kiitos, mennään yhdessä tuonne heinäkuisiin ja kärsitään helteestä ison mahan kanssa ens kesänä, vai mitä? :D Minä, Ninnuski, lupaan ja vannon etten kertaakaan valita helteestä ja kuumuudesta ensi kesänä, jos vaan saan olla mahapaksuna silloin! :LOL:
 
Miuski: kyllähän sitä vois venyttää.. laita vaikka 26-37:p Ku ei nuista kerta ota selevää.

Kaneli tais pohiskella sitä, ku toivoo vauvaa, mut kuitenki miettii ja pähkäilee.. :wave: täällä samalla lailla, on niin väsyny kuopuksen valvomisista, ettei jaksais heti perään seuraavia valvomisia, ellei sais nukkua kunnolla muutamaa kuukautta :| Silti toivon vauvaa kovasti, haluan kokea sen raskauen ja synnytyksen vielä kerran, onnistuisinko siinä nyt paremmin?! Edellinen synnytys oli niin kamala, että toivoisin paljon paremman kokemuksen. Jotta voisin sitä muistella hymyssä suin, enkä itku kurkussa.
Tämmösiä tuntemuksia tällä kertaa. Alan kuopusta laittaan nukkumaan, ennen ku esikoinen herää. Saisin hieman huilata ennen illan pyöritystä.
 
Onnea Ninnuski! :flower:
Toivottavasti tulee lisää plussia perässä.

Itsekin välillä mietin onko totaalisen hullua aloittaa kaikki rumba taas alusta. Olen itseasiassa vuosia jo kuumeillut vauvaa ja tiedän, ettei kuumeilu lopu ennen kuin on nyytti sylissä. Vanhemmuus on hyviä, ja sitten niitä vähemmän hyviä, hetkiä. Olen ainakin suonut itselleni oikeuden suuttua jos siihen on syytä. Ja pitäähän lastenkin nähdä miten aikuinen käsittelee erilaisia tunnetiloja. Ei elämä aina ole pelkkää aurinkoa.

Vanhemmuudessa raskainta on tähän mennessä ollut tämä arjen rumba. Työn, eskarin, päiväkodin, kaupan ja kodin välillä ravaaminen. Tuntuu, ettei iltaisin enää jaksa kunnolla viettää aikaa lasten kanssa. Siinäkin mielessä äitiysloma tuntuisi luksukselta. Saisin olla kotona, kun esikoinen aloittaa koulutaipaleensa ensi vuonna. Ja meilläkin on kaksi ensimmäistä pienellä ikäerolla, niin nyt kolmannen kohdalla kaikki tuntuisi niin "uudelta".

Mies päätti aloittaa mittavan remonttirumban, kun lupa kolmoselle annettiin. "Jotta ei sitten tarvitse tehdä, kun vauva on" Tämä ajatus on nyt johtanut siihen, että elämme kaaoksen keskellä. jospa jouluksi olisi sitten nätti koti :D

Reilu viikko sitten poistettiin kierukka ja tälle viikolle odottelen menkkoja. Tulisivat vaan ajallaan. Nyt jo menossa kp 38. Tilasin jo ovistikut ja kaikki valmiiksi, jotta päästään heti kunnolla yritykseen. Miehen mielestä ne tosin ovat turhia, sillä "voihan sitä muutenkin olla aktiivinen".

Onnea kaikille marraskuuhun! :wave:
 

Yhteistyössä