*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

jessi75 siis mähän tein jo eilen r-testin,mikä oli puhdas nega: / eikä ole mint.raskaus tuntemuksia edes...eiköhän ne hu menkat ala,jos ei niin pe pitäs viim.alkaa mut pe teen aamu pissasta tuon toisen r-testin jos ei ole siks alkanut.

juu ei ole pahempaa särkyä vielä tullut,sain aikas annokset lääkettä syötäväks.
ja multahan siis nuo viisurit leikattiin,et tuli oikein tikitkin.

plussatuulia kaikille!
 
Tervehdys!
Täällä vietellään "vainoharhaisuus"-päivää ja juostaan vessassa vähän väliä. Kp 29/28 mennään eikä mitään tuntemuksia ole. Mulla yleensä pientä mahakipua ennen menkkoja, nyt ei siis mitään. Ei mitään ole tullutkaan. Aika kellon tarkka on ollut ne muutama kierto mitä kierukan kanssa oli, aina alkoi aamupäivällä.

Joku oli nostellut keskustelua HCG pitoisuuksien nousuista ja aika moista hajontaa oli! Se vaan vahvisti, että odotan testaamisen kanssa lauantaille. Digi odottaaa kaapissa ja mietinkin mikä sen herkkyys mahtaa olla? Kun 25 ei välttämättä näytä vielä sillon kunnolla. Aiemmilla kerroilla en koskaan kunnon plussaa saanut, vain haamun (ja mähän luotin siihen). Nyt en kyllä vaan tohon haamujen haamuun ja värjäytyneeseen viivan reunaan luota, vaan haluan kunnon viivan! (tai sen Raskaana tekstin)
 
tyllis ok, mä en muistanu et oot testaillu ku niin paljo aina tekstiä tulee eikä jaksa kelailla taaksepäin. toivotaan et menkat alkaa ajallaan sit pääset uuteen nousuun. jotenki turhauttavaa toi menkkojen alku ku siitä sit taas niin pitkä odotus :| mulla joo myös leikattu alaviisurit, tikkejä tuli. eka kerta oli tosiaan jotain aivan kamalaa, sain johtopuudutuksen mikä sattu aivan s**tanasti, tuntu et pää halkee :'( ja kun se irrotteli niitä hampaita ni senkus rutina kuulu :x

santtu sä et vielä siis usko tohon haamuun? musta se on aika selvä haamu kun näkyy tosta epäselvästä kuvastaki. mut onhan se tietty sit varmempaa kun tulee kunnon vahva viiva tai raskaana-teksti :)
 
Jessi, yritän olla uskomatta etten tipu sitten niin korkeelta ja kovaa kun (oikeesti ajattelen jos, mutta tolleen yritän ajatella ;) ) menkat alkaakin. Digillä en uskalla vielä testata, ettei siihen vaan tule Ei raskaana -teksti ja sit oon taas aivan mieli maassa :( Sunnuntai meni itsesäälissä piehtaroidessa jo :ashamed:

Osaako joku sanoa ton Digi testin herkkyyden?
 
santtu81 mä oon kerran tehnyt elämässäni digitestin ja se oli silloin kun luulin olevani raskaana,kun perinteisiin r-testeihin oli yhteen tullut haalea viiva,niin johan seur.päivänä tein digitestin,ja tuli teksti ei raskaana mieli painui kyllä alas! mut tuo tarkoittikin mulla silloin kemiallista raskautta,muutama päivä meni niin jo alkoi menkat.
 
vauvahai :hug: mullaki toiveet korkeella mut nyt tuli jotenki ei raskaana-fiilis, tiputti seki aika alas, en usko ollenkaan et ois tärppi käyny. sotki noi pirun ovistestitki mua :kieh: mäki lohduttaudun ajatuksella et tosiaan vasta yk1, harva onnistuu heti.
 
Iltoja!

Paljon onnea sen kaivatun plussan saaneille! :flower:

Tää alkukierto on aika hanurista, ei voi kun odotella. Nyt pitäs varmaan oviksen olla lähellä, kunnon venyvää limaa tulee ja välillä vähän muniksissa juilii. MUTTA oon kp 10 asti tehny ovistestejä (nyt ekaa kiertoa) ja koko ajan on tullut Todella haaleaa haaleampi viiva, hyvä kun just erottaa sen. Eikös sen pitäis pikku hiljaa alkaa vahvistua jos ovuloin edes? Vai voiko se olla koko ajan lähes olematon, paitsi sit sen yhden kerran kun plussaa näyttäis? Oon ihan pihalla, oon ennen pitäny tätä limaa ja pientä jomottelua oviksen merkkeinä, mut ilmeisesti ei?! Äh, ei kai tässä auta kun jatkaa testien tekoa sit... Kai se ovis voi vielä myöhemminkin tulla, nyt olis kp 14/26-28?

Ei kai auta kun ottaa rennosti ja toivoa parasta. Ja heilutella peittoa ahkerasti! :whistle:
 
huldasharks mikä testi toi on ja miks testailet jo näin aikasin?

vaikka mikä mä oon sanomaan aikasin testailusta ku menin ite tänään tekee sit ovistestin lisäks r-testinki :ashamed: tiesinhän mä et ei siinä mitään vielä näkys vaikka olisinki raskaana mut saimpahan hyvän syyn ostella lisää testejä :D ovistestissä edelleen aika vahva viiva, outoa kyllä :confused:
Ihan omaksi huviksi ja osittain siksi, että niitä kun sattuu tuolla olemaan REILUSTI. Ja hintaakaan ei testille tule kuin n. 10 senttiä. Olen ostanut halvalla, nääs. Ja tuo kyseinen testi on One step:in herkkä 10 mIU/ml.
 
Ovis bongattu! Jee! =)
Eli vastaankin itse omaan kysymykseen :D voi näköjään olla 5pv ovis testeissä lähes olemattomia viivoja kunnes sit yhtäkkiä tulee kontrolliviivaa Vahvempi viiva tikkuun! Ehdin jo pelästyä etten ollenkaan ovulois kun ei mitään tikkuihin tullut. Onneks heiluteltiin eilen peittoja ja tänään+ huomenna ainakin sama edessä ;)
Nyt sit vaan peukut ja varpaat pystyyn et tuottais tulostakin! Nyt tietysti odotukset korkeella kun oviskin bongattu ja jos menkat alkaakin niin tipahdan taas korkeelta ja kovaa.... : / Vaan eipä auta murehtia sitä vielä!
Hauskaa loppu viikkoa! :wave:
 
tyllis jos sulla kerran halpoja testejä ni miksipä ei testailis, testailu on kivaa :D

ninnuskille tärppionnea!

mymosa :hug: uskon että masentaa kun toiveita jo annettiin ja sit kävi kuitenki näin :( toivotaan kovasti et teille tulis heinävauva :)

mä taas testasin ovistestillä ja viiva tuli edelleen mut nyt ehkä vähä haaleempi. ja ei kai se vaalenis jos raskaana oisin? ei pitäs testailla ku sekottaa vaan :headwall:
 
iltpäivää...
Täällä yritetään tulla rappusia varovasti itsekseen ettei pudottaisi sitten niin korkeelta ja kovaa.. Tänään aamulla tuli paperiin hieman veren sekaista valkovuotoa ja siteen sitten länttäsin suoraan housuihin. No sama side efelleen eikä ole kuin peukalon pään kokoinen ruskea läntti tullut. Aamupäivällä tuli vielä vähän verensekaista ja sen jälkeen vain rusehtavaa. Yritän ajatella positiivisesti: eihän peliä vielä ole menetetty kun hanat ei ole auki. Tosin varmasti alkaa tulla kunnolla sitten huomenna tai ylihuomenna viimeistään. Siihen nyt asennoidun ( tai ainakin yritän).

Aamulla hieman mahaa kipristeli, muttei sen jälkeen sitten mitään. Tällainen laittaa pienen pään ihan sekaisin...
 
KHJ
Heipat kaikille!!
ninnuskille paljon tärppiä kehiin,toivottavasti nappaa!! :)

mymosa harmittaa niiin sinun puolesta että:hug: koita jaksaa!!!

Jessi75Mitä helkkaria sinä tuherrat niiden ovistestien kanssa;) kiusaat vain ittees ja sekotat pakkaa...taidat olla uhkapeluri!

Santtu81nyt rentoudut ja hiljaa eteenpäin,se voi hyvinkin olla pikku nyytti mikä siellä tuhruja lähettelee;)

ON: Täällä mennään nyt siis kp 23/25-28 ajattelin testata lauantaina jos ei ennen sitä täti pakkaa kylään. Jotenkin vain sellaset tuntemukset et taidan olla ihan maho...ei jotenkin jaksa uskoo,joku kuudes aisti sanoo vain niin.Ainakaan en tipu korkeelta.

Mikä herkkyys on apteekin omassa r-testissä?


Jaksuja kaikki ja toivotaan et mahdollisimman monta plussaa++ saadaan :)
 

Yhteistyössä