*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

huldasharks valitettavasti mä en näe mitn. vaikka katoin läheltä ja kauempaa näyttöä..mut jos sä ite siinä jtn.havaitsit...aikas aikasin oot kyllä testailemaan lähtenyt:D

mua sitten väsytti pikkasen,nukuin semmotteet 1½h :ashamed: ja illalla voin kuvitella et uni ei tuu!
mulla muutenkin huomenna TUOMION PÄIVÄ,multa leikataan pari viisuria:eek:
 
Tervehdys
Täällä väsymys jatkuu samanlaisena, ei auta vaikka nukkuu kuin pieni possu yöt :( Tänä amauna vessaan mennessä sitten jostain hyökkäsi ajatus testata ja ennenkuin ehdin ajatella uudestaan, olin paketin jo avanntu ja testikin oli kädessä. No turha siinä vaiheessa enään alkaa perumaan ja pakkohan se oli tehdä ;) Ensin ei näkynyt mtiään, mutta jonkin ajan kuluttu (aivna testiajan loppupuolella) olin kyllä näkeväni jonkin sortin viivan (toki kaikkea voi kuvitellakin kun oikein yrittää). Kontrolliviivakin oli tooooosi hailakka (teinköhän edrs kunnolla sitä siinä unenpöppörössä) ja positiivisestiajateltuna se testiviivakaan voi pahemmin näkyä jos ei kontrolliviivakaan näy, eihän :D Cittarit testi kysessä, sama on myös Apteekin oma, Cittarissa vaan erinimellä (ohjeissa puhutaan kokoajan Apteekin omasta :D ).

Nyt siis oikeesti aion odottaa muutaman päivän (no oikei, ainakin torstaille) ennen uutta testiä. Tänään hain heti jo lisää, Digin säästään siihen kun viivaa oikeesti näkyy, on sen verran kallis investointi noihin liuskoihin verrattuna ;)

Mäkin muuten ajattelen, että niin kauan kun ei ole todisteita Ettei olisi raskaana, niin toivoa on!
 
mymosa
Hah, mun silmät on niin harjaantuneet tähän viivojen bongailuun, että mä näen ihan selvästi huldasharksin viivanpaikan.. Nyt siihen vain väriä jookos :)

Mitäs ootte mieltä, jos testaan sen negan tuossa torstaina niin kannattaako silti soittaa neuvolaan tuosta ekasta plussasta? Koska varmaan hipaissut.. koska jos kemiallinen ois niin kai mä vuotaisin jo?
 
Miten te saatte otettua kuvat testiestä? Mä en saa siitä millään kun ei saa tarkennettua, järkkärilläkin yritin :( Viivat näkyy edelleen samanlaisena kun aamulla (eli en nähnyt sillon omiani ;) ). Joo-o, kaivoin testin roskiksesta ja nyt hillun täällä kun ei ole ketään kelle näyttää sitä! Voipi olla että huomenna onkin pakko testata uudestaan, saas nähdä :saint:
 
Onnea plussanneille!!! :flower: Kivasti alkaa niitä plussia pikkuhiljaa ropisemaan, eiköhän pistetä kaikki plussaten tästä kierrosta!!! :p db

Itse siis kaiketi ovuloin tässä kuussa, kipuilua ja limailu ja lämmönnousu havaittu. Peittoja on heiluteltu tasaisesti, joskaan ei tappavasti ;)
Periaatteessa siis raskautumisen mahdollisuudet pitäisi olla, mutta tämä stressihormoni varmaan estää sen... ja ihan vaan tästä vauvahaaveesta stressaan :/

Eilen taas luin kaikki oppikirjani tuossa ovulaatiosta ja kiinnittymisestä ja siittiöille suotuisista olosuhteista yms. mikä vaan vauvantekoon liittyy... :ashamed:
Hieman taas tunsin pistoksen kun luin (jälleen) kohdan siitä kuinka oleellista oikea hormonitasapaino on raskautumiselle... joo tietty siis ihan nämä estrogeenit ja progesteronit, mutta näihin vaikuttaen tietty nuo stressihormonit :ashamed: yritän asiaa jättää taka-alalle, mutta kun ovulaation bongaan, niin mikään ei enään pidättele...

Hölmo kun olen, olen päättänyt testata jo ensi viikon maanantaina (kp26 tai jotain), sit varton (toivottavasti) torstaille asti seuraavaa testiä ellei vuodot ala, sillä kaksi testiä on enään jäljellä... ;) hassua, että edelliskierrossa, jossa en edes ovuloinut tuhlasin kolme testiä :ashamed: :LOL:

Täällä viikonloppuna ja maanantaina vietetty kuopuksen 6-vuotissynttäreitä ja tänään ovatkin sit molemmat muksut kotona "sairastamassa"... eilen siis isompi tuli askartelukerhosta ajoissa pois ja valitti päänsärkyä, ja hetken päästä oksensikin (samaan aikaan kuopuksen kaverisynttärit käynnissä). Yöllä sit heräsi pienempikin ja valitteli, että otsaan sattuu... Ihan moitteettomassa voinnissahan nuo tämän päivän ovat olleet, eiköhän huomenna taas arki jatku normaalisti...

Nyt vaan plussatuulia ihan mahrottomasti kaikille!!!!!!!!!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++
 
nyt vaan omaa napaa, myöhemmin kommentoin. eli mä menin taas ostamaan niitä ovistestejä vaikka ei pitäny :ashamed: äsken tein yhen ja aika vahva viiva tuli, nyt oon vähä :O ku mullahan oletetusti oli ovis kp14, sillon siis pari päivää vahva viiva (tosin ei yhtä vahva ku kontrolli) ja sen jälkeen alko haaleta ja hävis kokonaan. ja nyt sit taas viiva vaikka kp:t 24/26. voiskohan toi nyt näyttää raskautta...?
 
mulla ei ollu oletetussa oviksessakaan ne viivat yhtä tummat. lähinnä sitä nyt ihmettelen et kun se viiva hävis kokonaan välissä ja nyt taas näyttää ni johonkinhan se reagoi :confused: no pe-la se sit selvii, ei vaan malttas oottaa :xmas:
 
Kolmatta vailla:

Voi siuta tarina on kovin tutun oloinen kävin itse keväällä näitä asoita läpi... kesällä muutama reissu ihan kahden kesken ja uusi kuherruskausi alkoi =) Älä vielä kirvestä kaivoon heitä koeta löytää tellein yhteinen aika ja jos sitä kautta löytäisitte yhteisen sävelen ja toinen hyvä on että toinen näkee siun tilanteen on alkaa tehdä omia suunnitelmia viikonlopuille.... voimia :hug:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa häviskö sulla se testiviiva kokonaan missään vaiheessa? se on tässä se mitä lähinnä ihmettelen.mun ei pitäs ruveta testailee tässä vaiheessa enää mitää ovista, pitäs vaa ootella et voi testata r-testillä mut minkäs teet ku on heikko luonne ja mulle heti kaikki-ihminen :headwall:
 
No niin, jonkinlaisen kuvan sain otettua. Tosi epäselvän kyllä :(

Kuva kännykällä otettu.

Testin oon näyttänyt miehelle sekä kaverille, molemmat näkivät hailakan viivan. Kuvassa vaan ei menaa näkyä kun en tarkemmaksi saa :(

 
Viimeksi muokattu:
santtu aika epäselvä kuva mut kyllä mä siinä jonkunlaisen viivan oon näkevinäni :) toivotaan et vahvistuu!

mä en sit osaa kuvia tänne laitella et jos plussa tulee ni saatte sit vaan uskoa ku kerron :D mä aion nyt huomenki viel testata ovistestillä ja to-aamuna tuhlaan yhen r-testin ku en malta oottaa :xmas:
 
Voi kiitos ihanaiset naiset :kiss: Kyllä tänään on jo paljon parempi mieli. Ehkä joku maanantai-masis? Tai jos mulla alkoi nyt jotkut mielialavaihtelut (eikös sekin voida lukea raskausoireeksi?) KATSOKAAS näin mä taas alan kehitellä kaikenlaisia oireita itselleni vaikka viime kuussa vannoin etten niin tee :ashamed:
Mutta pääasia on et nyt on jo ihan hyvä fiilis taas. Eilen ei sit heiluteltu peittoja koska ketutus oli liian iso. Tänään on siis taas se ilta tiedossa, vaikka en tiiä olisko se ovis enää näillä päivillä.. Mutta eipä kait se koskaan hukkaan mene :D
Ihanaa kun täällä on nyt plussia tullut ja monilla on NIIIIN jännät paikat!!

Kyllä mymosa toivoa on pidettävä yllä ja jotainhan selvästi on tapahtunut kun ei kerran menkkoja ole?!? Kyllä on ihanaa että on nämä sivut joissa teitin kanssa jakaa tämä vauva-haihattelu, kun ei tätä kukaan jaksaisi "livenä" kuunnella.. Siskoa kyllä piinaan näillä jutuilla jatkuvasti, mutta se kyllä sanoo sitten kun alkaa pääkoppaa ahistaa liika vouhotus. Ja mä luulen että oon saanut tartutettua hiukan vauvakuumetta häneenkin :kieh: :heart:
 
Eipäs kun mulla on nyt kp16. Kyllä kai ovis voisi siis olla vielä nytkin.. :confused: Ei kun hommiin siis.. Miksiköhän nui ovistestit ei tunnista mulla ovista? Onhan mulla kuitenkin pari lasta jotka on melkeen ekasta kerrasta tärpännyt. Todistettavasti se ovis siis ainakin joskus oli mulla...
 
santtu81 kyllä siinä haalea viiva näkyy,toivotaan että vahvistuu!

täällä ei vielä ole menkat alkaneet,mutta ei myöskään mitn.oireita,hu pitäisi siis alkaa.

kävin tänään aamulla suupolilla ja multa leikattiin irti kaksi viisuria! ja nyt suus vieläkin ihan puudutuksissa,kun sain 5 puudutuspiikkiä! ja nyt vain odottelen jälkikipuja!:'(
 
Santtu81: Onnea plussasta, kyllä siinä viiva taitaa näkyä ;)

Tytöntylleröinen: Pikaisia toipumisia! Onneksi ne hampaat eivät enää kasva takaisin :D



Mä sain taas samanlaisen viivanpaikan. Punaista ei yhtään ja viiva hävisi testin kuivuttua. :D

 
kolmatta vailla mulla samat aatokset et hyvä et on palsta missä voi rauhassa höpöttää ja kuumeilla, mä en kans usko et mun lähipiiri jaksais mun juttuja pitkään :rolleyes: täällä saa myös hyvin vastauksia jos joku asia askarruttaa :)

tyllis millos testailet? sullahan kp:t huomen täynnä, eikö? mulla myös viisurit leikattu, tosin eri aikaan alhaalta ja venytin sitä toista leikkausta ku eka oli niin karsee mut toka kerta oli positiivinen kokemus ja illalla pystyin jo syömään toisella puolella ja kivut oli siedettävät ja hoitu lääkkeillä hyvin. paranemisia sinne!

huldasharks mikä testi toi on ja miks testailet jo näin aikasin?

vaikka mikä mä oon sanomaan aikasin testailusta ku menin ite tänään tekee sit ovistestin lisäks r-testinki :ashamed: tiesinhän mä et ei siinä mitään vielä näkys vaikka olisinki raskaana mut saimpahan hyvän syyn ostella lisää testejä :D ovistestissä edelleen aika vahva viiva, outoa kyllä :confused:
 

Yhteistyössä