Onnea plussanneille!!! :flower: Kivasti alkaa niitä plussia pikkuhiljaa ropisemaan, eiköhän pistetä kaikki plussaten tästä kierrosta!!!
db
Itse siis kaiketi ovuloin tässä kuussa, kipuilua ja limailu ja lämmönnousu havaittu. Peittoja on heiluteltu tasaisesti, joskaan ei tappavasti
Periaatteessa siis raskautumisen mahdollisuudet pitäisi olla, mutta tämä stressihormoni varmaan estää sen... ja ihan vaan tästä vauvahaaveesta stressaan :/
Eilen taas luin kaikki oppikirjani tuossa ovulaatiosta ja kiinnittymisestä ja siittiöille suotuisista olosuhteista yms. mikä vaan vauvantekoon liittyy... :ashamed:
Hieman taas tunsin pistoksen kun luin (jälleen) kohdan siitä kuinka oleellista oikea hormonitasapaino on raskautumiselle... joo tietty siis ihan nämä estrogeenit ja progesteronit, mutta näihin vaikuttaen tietty nuo stressihormonit :ashamed: yritän asiaa jättää taka-alalle, mutta kun ovulaation bongaan, niin mikään ei enään pidättele...
Hölmo kun olen, olen päättänyt testata jo ensi viikon maanantaina (kp26 tai jotain), sit varton (toivottavasti) torstaille asti seuraavaa testiä ellei vuodot ala, sillä kaksi testiä on enään jäljellä...
hassua, että edelliskierrossa, jossa en edes ovuloinut tuhlasin kolme testiä :ashamed:
Täällä viikonloppuna ja maanantaina vietetty kuopuksen 6-vuotissynttäreitä ja tänään ovatkin sit molemmat muksut kotona "sairastamassa"... eilen siis isompi tuli askartelukerhosta ajoissa pois ja valitti päänsärkyä, ja hetken päästä oksensikin (samaan aikaan kuopuksen kaverisynttärit käynnissä). Yöllä sit heräsi pienempikin ja valitteli, että otsaan sattuu... Ihan moitteettomassa voinnissahan nuo tämän päivän ovat olleet, eiköhän huomenna taas arki jatku normaalisti...
Nyt vaan plussatuulia ihan mahrottomasti kaikille!!!!!!!!!!!!! ++++++++++++++++++++++++++++