*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

Kiitos Huldasharks .. kyllä tää taas tästä. Entistä päättäväisempänä =) Ja kiitos Miuskille taas päivityksestä. Yhdessä uuteen nousuun täältä pohjamudista..
Mymosa ja m0308 : Vaadin uutta testiä HETI! Niin lupaavalta molemmilla jo kuulostaa noi kp:t :heart: Ja Pyyter-2 :lle myös kovasti ++++++ |O :whistle: Ninnuskilla ja HelinäKeijullakaan ei ole menkkoja tullut, joten toivon lippua pidetään korkealla :) Rixuttimella on selvästi joku haamuilija matkassa :) Huomenna uusi testi! Joohan?!
Me aiotaan kanssa tässä kuussa koittaa tota Santtu81.n mainitsemaa joa-toinen-päivä ja koko kuukauden kunhan vaan saadaan nää menkat alta pois. Koska viime kuussahan en edes liuskoilla löytänyt ovista, ni pakko kai koko kuukauden pistää menemään :rolleyes:
Mutta siis täällä pahin masis mennyt ohi ja onhan se vaan niin että hyvää kannattaa odottaa.
 
Ei jaksa tässä unilääke pöllyissä kirjoittaa uusiksi, niin kopsaan toisesta listasta:

).( Tänään tehtiin kaavinta. Kohtuun oli jäänyt vielä raskausmateriaalia. Nyt pitäisi olla tyhjä ja kaikki kuulemma ok. No katsotaan... Mietin nyt noita kiertopäiviä, että miten ne lasketaan. Eilen alkoi ihan kunnon vuoto ja olin jo ihan varma, että nyt alkoi kuukautiset. Se oli 32. päivä keskeytyksen jälkeen eli hyvin olisi sopinut kiertoni pituuteen. No tänään lääkäri sanoi, ettei ollutkaan kuukautisvuotoa. En kyllä enää itse ymmärrä koska ne kuukautiset sitten tulee, kun nyt kerran kaavittiin tyhjäksi ja mistä kierto lasketaan. Eli onko nyt kp2 (eilen siis ensimmäinen kuukautispäivä) vai kp1 (koska tänään kaavittiin tyhjäksi) vai onko koko kierto edes vielä alkanut? Mitäs mieltä olette?
 
Huomenia kaikille!!

Barbamama35, kyllä minä olisin laskenut ehkä siitä vuotopäivästä, tai sitten asennoitunut siihen, että kierto ei ole ns. alkanut edes vielä ja odottaisin kierron laskemista varten seuraaviin kuukautisiin. Sehän ei tarkoita ettei raskauden mahdollisuutta ennen sitä olisi, mutta saattaa tuo kaavintakin sekoittaa kierron ihan totaalisti.

Tippuneille suuret pahoittelut :hug:, mutta kuiten joku totesikin, että ei muuta kuin uuteen nousuun :)

Ja jännääjille peukkuja!! Kuulumisia odotellaan täälläkin suunnalla :wave:

Omasta olosta voisin sen verran todeta, että menkkoja odottelen kyllä tälle viikolle. Edellisistä epämääräisistä vuodoista on nyt 24(?) päivää ja normaali kierto ollut 26-28 päivää, joten sen yli en odota vaan ensi viikolla vihdoin lääkäriin, jos ei ala tapahtumaan.... Mulla on järkkyjä menkkakipuja ollut, tuntuu vaan voimistuvan.

Muuten olo ei ole yhtään raskautunut, en usko siis, että olisi tärpännyt kun ei tuosta oviksen ajankohdastakaan nyt ole sitten hajua...

Mutta jäämme seuraamaan tilannetta :cool:
 
huomenta.mulla ihan ihmeellinen tilanne,kun ihmettelin et miks r-testi näyttää haamua ja sit joku fiksumpi kerto et se voi näyttää ovulaation haamuna..no minäpä ostin sitten elämäni ensimmäiset ovis testit ja sielä näkyy ovulaatio selvässä nousussa,varmaan ihan parin päivän sisällä maksimissa ne viivat...mul oli tos kuun vaihteessa about 30.8 menkat sillon se kierukka vielä oli paikoillaan joka poistettiin 7.9,sit ajattelin et kp lasketaan tosta kierukan poistosta alkavan vuodon(9.9)...mut ovis testien mukaan ne menee siis tosta 30.8(mulla siis kierrot muistaakseni 30 päivää tai yli et en usko et ohi ois menny ja kun tän päivän viiva tummempi kun eilinen...ainut pikku, eikä niin "pienikään" haitta on et mulla tyhjennysvuoto jatkuu edelleen....
mutta tuo ovulaation tikuttaminen on kivaa...jokapäivä jotain jännää...
plussa tuulia haikille,myrskyn lailla.
 
Samoin miultaBarbamamalle :hug:. Ja voimia!

Täällä kp 30 ja ootellaan alkaako kuukautiset vai miten käy. En oo vielä testannu ja aattelin, et testaan vasta lauantaina kp 33, ku sillo viimeks alko menkat, jos ei aikasemmin ala. En uskalla testata: / vielä. Pelkään, et nega tulee ja tiiän, et sillon oon aika maassa, mut kyllähän sieltäkin noustaan, joten saatan testata aikasemminkin.

Mites työ muut, ootteko mihin vuorokauden aikaan testanneet?!
 
Nopsaan vaan kirjoittelen omaa napaa, eli eilen illalla testasin herkimmällä mahd. liuskatestillä negaa, joten eiköhän tää kierto ole menetetty! :( Olis jo varmaan näkynyt, kun kp jo niin paljon..

Barbamamalle ja muille sitä tarvitseville :hug:
 
Miulle saa kans laittaa kp 1 ja kierto on nyt sit 30-33 päivää. Ja yrityskierto on jo 3:(. Täti tosiaan tuli äskön kylään ja voin sanoo, et nyt v..ttaa:( ja masentaa. Itkukin tuli äskön, ku kerkesin jo elätellä toiveita raskaudesta, mut taas tiputtiin korkealta ja kovaa.

Muille kierron lopussa oleville piän peukkuja, et työ saatte ainakin plussan:heart:. Eiköhän tästä taas nousta, kun aikaa menee.
 
Pyyter-2: :hug:

Mä tossa hetki sitten miettisin jo testaamista... mut toisaalta mitä turhaan, pari päivää viel menkkojen alkuunki ja ne todellaki tulee ennakko-olojen perusteella, eikä kyl tosiaan muutenkaa oo raskaus-olo!! HÖH!!! :/
 
mymosa
Miuski verensokeriks ainakin mun kohdalla, tän aamuseen testiin ei tullu sitten yhtään mitään.. Tai oikei, näin päivän jälkeen siinä voi joku just tihrustamalla havaittu viivanpaikka näkyä.. sekin varmaan mun mielikuvitusta..

Noh, 2 testiä on vielä, kattellaan niitä sitten myöhemmin jos menkat ei ala.
 
Mä sit en saanu oltua ja oli ihan pakko tehä testi, ku niit tuol vessan laatikos pyörii!!! Ekaks katoin et selvä negahan se tietty on, mut sit ku aikani tihrustin, ni ihan ku näkisin hailakkaakin hailakkaaman haamuviivasen!! Hmm... silmät varmaa tekee tepposia tai sit se on se viivanpaikka!!! Hmmm...
 
mama -84, jospa se olis kuitenkin plussa? :) Huomenna uus testi?

Minä testasin aamulla taas selvän negan, íhan niinkun maanantainakin :( just alko se tuttu, ihana päivää-ennen-menkkoja polte mahassa, eiköhän ne huomenna ala :'(

Yleensä mielikuvitus ei mulla oireita oo keksiny, nyt sit taas on paleltanu hirveesti iltasin, ihan niinkun toisen raskauden alussa ja ollu flunssanen ja väsyny olo, kuumetta ei kuitenkaan (harvoin olen oikeesti kipee) Tänä aamuna kun pesin hampaita tuli ikenestä vähän vertakin, ihan niinkun ekassa raskaudessa. On se vaan julmaa et pistää merkille kaikenlaista ja liittää ne raskauteen vaikkei ole edes raskaana.. Meillä alkaa kohta jo yk7! : /
 
Barbamama ja Pyyter-2: Ison iso :hug:.

Barbamama kyselit tosta kierron laskemisesta. Minullahan tyhjennyksen jälkeen kerkesi tulla kahdet vuodot. Kolme viikkoa sitten olin kanssa siinä kaavinnassa (oli myös jäänyt raskausmateriaalia kohtuun) ja silloin olisi pitänyt alkaa muutaman päivän päästä vuoto, mitä ei tietenkään tullut kun justiinsa oli ollut se kaavinta. Pari viikkoa kaavinnasta olin huomaavinani oviksen, joten sen suhteen kierto olis ihan kohdillaan. eli tavallaan kp 1 olis ollut se kaavintapäivä. Viikon päästähän tuo sitten varmistuu, miten kierron kanssa käy.

Huomenna olis jälkitarkastus ja toivottavasti alkais sitten pian vuoto, niin pääsis tositoimiin!!!

Onnea muuten plussanneille ja niille joilla haamuja piirtynyt, toivotaan kovasti vahvistusta.
 
Tails, Pyyter-2, mymosa ja Ninnuski: Iso :hug: kaikille

Plussaonnea loppukiertolaisille ja vahvistuvia viivoja haamuileville!

).( Kiitos tsempityksestä ja haleista :) Mulle voi siis laittaa tuonne listaan, että on kp2 ja normikierto 30-32 päivää. En tosin tiedä vielä jätetäänkö varmuudeksi tämä kierto vielä väliin ja odotellaan niitä kuukautisia. Nyt on ollut niin paljon muitakin murheita, että olisi ehkä hyvä hetken hengähtää ennen uuden yritystä. No katsotaan, kun päästään sinne ovis aikoihin miltä tuntuu...
 
täällä on jo toivo menny tän kierron suhteen..... nega tuli taas :( ja tuskin muuttuu enää mikskään.. on jo niin monta viikkoa oviksesta. mä luulen että jostain syystä mun kierto on nyt alkanu pitentymään. aina on ollu 31 päivää,nyt kun on ollut sitä oikeaa yritystä,niin roppa on alkanu reistailemaan. voi kun pääsis jo niihin tutkimuksiin nopeampaa,eikä tarttis oottaa sitä kolmea kuukautta :/ on niin taas väsy ja masis olo... :'( kuinka te muut voitte jaksaa tätä kuukaudesta toiseen??
 
Barbamama35, voimia :hug: :heart:

M0308, pahoittelut negasta :hug: Mäkin pohdin tuossa, miten tätä odotuksen odotusta jaksaa kuukausia tai jopa vuosia... Onhan mekin kolmosta jo kohta vuosi toivottu, kun ehkäisy jätettiin pois. Menkat vaan alkoi vasta kesän korvilla, että ei kai sitä lasketa vielä yritysajaksi ennen sitä?!

Tippuneille suuren suuri :hug:

(.) Kp31. Päätöksessä pysytty ja testi pysynyt kaapissa. En henno satsata digiin nyt. Lauantaina ajattelin testata jos menkkoja ei näy, eiköhän se silloin jo näy jos on näkyäkseen. Jotain pientä oiretta on ollut, mutta ei mahdottomia. Kuopuksesta en edes uskonut raskautta ennen ekaa ultraa, kun olin niin oireeton.
Jos nämä kierrot alkaa olla jotain 40 päivää niin ei kai tässä silloin ole edes mahdollista raskautua, eikös se kerro siitä ettei ovuloi?
 
Viimeksi muokattu:
huomenta vaan kaikille,mä sain pongattua ovulaation joka tapahtui yöllä/heti aamulla,tänään tuntunut ihan toispuoleisia kipujakin,eilen illalla testi viivat saman tummuiset ja tänään aamulla miltein olematon viiva...onneks tuli illalla sellanen tauko vuotoihin et pääs vähän touhuilee..tänää vois pöllyyttää lakanoita vähän lisää......en usko että raskaus tästä edes alkaisi koska jos just ollu tyhjennysvuoto ni eiks se tarkota että kohdun limakalvoilla tuskin mitään mihin tarttua...????mut on se kiva kokeilla et miten kroppa pelaa...
plussatuulia kaikille.
 
Meillä siis ollaan taas kipeinä ja mä ihan pihalla. Menkat alkaa olemaan lopussa, tai itse asiassa eilen siirryttiin kirkkaan liman valutukseen joka on ihan vierasta mulle ja olenkin vähän huolissani, että onko normaalia.... ONKO SISKOT?

:hug: Kaikille sitä tarvitseville ja zempitystä jännääville!! db

Mä menen taas hoitamaan pikku potilaita.....
 

Yhteistyössä