* * Kolmatta kaipaavat lokakuussa * *

Muutin tuon oman tekeleeni, mymosan korjauksin... Saattaa siellä tosiaan virheitä olla, huudelkaa vaan, niin korjailen... yritin kovasti kaikille laskea 6 päivää eteenpäin, mutta ei näkynyt lyhyt matikka tuottavan toivottua tulosta :D Ei se ollut niin helppoa kuin Huldis joskus mainosti ;) ehkä harjoitus tekee mestarin tässäkin ;)
 
On se MimSe helppoa. Miuski on vaan tehny meille niin hienon listan, että siellä on vaikka mitä kuvaa ja väriä, niin näyttää hankalalta :) Mutta siis ilman kuvia ja värejä on oikein helppo. :D Kiitos päivityksestä molemmille tyttärille <3
 
Taustalla edelleen luurailen, kiva lukea teidän kuulumisia!!! Onnea kaikille plussaajille ja tsemppiä yrittäjille. Me pistettiin jäihin, mä pääsin yllättäen kouluun niin käyn nyt sen eka ja katotaan sitten vaikka iltatähteä vanhemmalla iällä...
 
Tervehdys!
Onnittelut kaikille plussanneille! =)
Mie oon kyllä käyny lukemassa, mut ei oo oikeen mittään ihmeellistä ommaa nappaa, et viittisin ruveta kirjottelleen. :p
Jotenki sellanen olo et ei oo tainnu tästäkään kierrosta tärpätä. Mulla taitaa olla nää kierrot hieman sekasin, kun vasta muutamat menkat ollu sen jälkeen kun lopetin imetyksen. Normisti siis 26 mut edellisellä kerralla tosiaan huimat 38. Ja luulin joi tosiaan et ootan, mut älähän mittään! :headwall:
Saapa nähä siis mitä se nyt on?!
Tooosi väsyny ollu, ku tuo 8kk ikänen kuopus valvottaa ja huutaa yöt. Ettei oo erityisemmin jaksanu harrastella.
Limasuutta ollu havaittavissa, toisina päivinä enempi, toisina vähempi. Ei mittää sen kummempia oireita mihinkään suuntaan. Mahan kummallista turvotusta puolen välin paikkeilla. : /
Tämmöstä tavallista.
Plussatuulia itse kullekkin!=)
 
Olen tuossa taustaillut vähän. Nyt rupeaa nuo jännittävät päivät läheneen. Tässä kierrossa oli aika hyvä yritys.
Nyt olen ollut tämän viikon itse saikulla. Kauhea flunssa iski vei ihan petiin minut ääni lähti myös.
Nyt toivotaan että tauti voitettas. Näin pahasti flunssa ei olekkaan iskenyt pitkiin aikoihin.
 
Päivitin tuota tekemään listaa, edelleen saa huudella jos virheitä!!! :)

Minä hullu olen aloittanut jo tuhlailemaan r-testejä (25 herkkyys), mutta nyt ihan huvikseni tikkuun pissin, kun pistivät hyvityksenä 6 liuskaa, niin ajattelin ne tässä tuhlailla :D Kummallisen hyvä mieli vaikken edes oleta raskautuneeni tästä kuussa :confused: aiempina kuukausina kauhea polte, testit oikein piinailivat kaapissa ja muutamaa päivää ennen kierron loppua aloittelin testauksen (testatakseni vain negoja ja pettyäkseni), nyt vaan ihan huvikseni nuita liuskoja pissin ja menkkoja odottelen, tosin vasta ensi viikoksi, kun viimeiset Terot menee tänään, ilmeisesti 3-5 päivää lopetuksesta pitäisi tulla tyhjennys... saas nähdä, mitkä megavuodot tulossa kun greippimehut alkukierrosta ja Terot loppukierrosta... hui!! :D
 
Onkohan Miuskilla kaikki hyvin... : /

Kiitos MimSe päivityksestä! :flower:

Tää on aloittanut oviksen tikutuksen, mutta ei vielä plussaa. Oireet on kyllä aikalailla oviksen puolesta. Limaa, jomottelua, himottaa jne.. ;):p Noooh, miehen kanssa varmistellaan, että on ainakin nuijapäitä valmiina odottamassa, josko se muniskin suvaitsisi saapua paikalle :D
 
moikka kaikille! mä oon tässä ollut jonkinaikaa poissa kokonaan,kun on ollut kaikkea muuta mietittävää,mut voi lisätä tuonne taustalle ainakin nyt. meillä ei edelleenkään ole mitn.ehkäsyä,et tulee jos on tullakseen,mutta ei varsinaisesti yritetäkään.

kaikille hyvfiä jatkoja,ja onnea raskautumiseen!!! käyn kyllä lueskelemassa täällä usein.
 
Jos olen kärryillä pysynyt ja nuo edelliset päivitykset (Kiitos niistä!) pitävät paikkaansa, tässä olisi kärkijoukon tämän päivän tilanne. Mitä kuuluu? Aikamoisia päiviä on jo listan kärkipäässä. Oireita? Oletteko testailleet?

VauvaHai .......................... kp 57/28
kolmannen haaveilija ........ kp 53/28-30
Niisku-Rouva ................... kp 40/30-32
HelinäKeiju10 ................... kp 40/??
Sandemar .......................... kp 34/xx
Minnarun .......................... kp 29/29-31
Santtu81 ........................... kp 29/29
smurffiina84 ..................... kp 28/30
äiti88 ................................ kp 28/28-30
PieniTytönTylleröinen ....... kp 28/28

Mihin Miuski on kadonnut? Viikko sitten kirjoittelit, että olette lähdössä reissuun ja sunnuntai iltana piti tulla päivittelemään. Nyt jo huolestuttaa :| Onko kaikki kunnossa?

(.) Täällä vain odotellaan ja peittoja heilutellaan. Ovista en ole bongannut oireiden perusteella.
 
Heipsan ja Onnea plussanneille! :flower:

Hiljaiseloa täälläkin, pisti sen verran synkäks mielen ne viime menkat et oon yrittäny vaan muita asioita miettiä. Välillä onnistuu, välillä ei... : /

Tänään tuli ovistikkuun plussa, kp taitaa olla 16, viime kierrossa kp15 tuli plussa. Sitä tässä mietin että kun plussa testiin tuli tänään ja ovis siis ehkä huomenna? Niin riittääkö se, jos/kun kierto ollu viime kuukausina 27pv? Siis sitä luteaalivaihetta meinasin... En noista oikein mitään tiedä... :confused:

Mulla ollu ihmeellisiä alavatsa vihlailuja ja jomotuksia pitkin kiertoa, nyt muutaman kk ajan. Jos ei nyt tärppiä tuu, täytyy varmaan lekurilla käydä. Välillä tuntuu kun joku puukolla iskis tonne alas ja selänpuolellakin tuntuu... : / varmaan ihan normaalia olis jos vaan oviksen aikoihin, mut ihan millon vaan ollu nyt.

Kirpeitä syysplussatuuia kaikille! :)
 
Täällä ollaan joo listan kärkipäässä ja menkkoja odotellaan huomiselle. Mitään muuta en tällä hetkellä oikeastaa odotakaan. Mies kun tosiaan oli oviksen aikoihin vielä työmatkalla.. Ovis plussanhan mä sain 2 viikkoa sitten to ja mies kotiutui vasta la... Kauheasti siis ei viiti odotuksia tollaiselle yritykselle laittaa... Kohti seuraavaa kiertoa mennään..

Mitään oireita mulla ei ole. Menkoista ei mitään ollut viimeksikään. Ne vaan tuli :D Tää kierto on jotenkin menny muutenkin tosi huomaamattomasti. Eilen vasta listan päivityksestä totesin: Hei, mullahan alkaa kohta menkat :D
 
Mulla taitaa olla nyt 31 pvä kierto...hassua miten joka toinen 29 ja joka toinen 31... tänään pyyhkäisin limat joten tätiä odotellaan... ja on kaikki muutkin oireet ilmassa...rinnat hellät ja alakulo. voihan nakki miten hankalaa tämä on...seuraavaan kiertoon otan ne ovistestit käyttöön.
 
Täällä kolmas tulossa, laskettu aika sattuu olemaan 1.7.11. Plussa tuli siis heti ekasta kierrosta kierukan jälkeen kten ounastelinkin, olen ollut aina sikiävää sorttia ;)

Jännää on, hieman järkyttynyt olo. Ihanaa silti :)

Tsemppiä kaikille kovasti, tsemppaan vielä mukana.

Sandemar 4+6
 
Onnea Sandemar =) meidän kakkosen la oli sama =)

Tänään kp 30/29-31 sellaisia vihlaisuja ollu tänä aamuna muniksissa että meinaa tukka lähtee... jostain on noussut pieni toivon kipinä jos kuitenkin.... väsymystä ei ole kyllä lainkaan ja raskaus oireet on hyvin vähäiset mutta.... hassua miksi itseään kiusaa nistaa toiveet varsinkin näin loppu kierrosta ja sitten tullaan alas ja rytisemällä. Hieman ihmetyttää ne munis kivut kp 20- että mitä ne oli ? jos ovis ni voihan tämä kierto painua sitten aika pitkäks.

Miun täytyis tilata ne ovis testit, täällä on useita keskuteluja ollu niistä pitää käydä läpi ja miettiä mitkä tilaan mitään haamu plussia ei tällä mielenterveydellä haluta =)

Alan olla minäkin listan päivittäjästä huolissani missä mahdat olla ??? Toivottavasti vain tietotekniikka ongelmia :hug:
 
Minnarun: Jospa ne aiemmat kivut olivatkin kiinnittymiskipuja? :p Tees nyt r-testi, niin päästään jännittämästä :D

Oikeestaan aivan sama mitä ovistestejä tilaat, kun et katso niitä puoli vahvoja viivoja oviksina :) Digi on varmin, mutta kallis. Liuskat on ihan hyviä, mutta tosiaan vaan ne ohjeenkin mukaan tehdyt testit tulkitaan vaan niin, että kun viiva on yhtä vahva/vahvempi, niin on ovis+. Mutta toivotaan, että sä et joudu niitä tilaamaan vaan pääset yrjöömään odottajien puolelle :D
 
HS kiitos =) hieman kyllä on semmoinen olo et josko apteekissa kävis mut tää on niin mini kylä et siitäpä ne jutut lähtis huomenna ollaan lahteen menossa joten jos täti ei oo kurvannu paikalle ni voin sitten hakea sen testin ja tehdä.... inhottavaa kun nää toiveet nousee... vaikka päivä on vielä vuodon alkamiseen ja mitään ennakkoa se ei anna alkaa vaan ni se voi tapahtua minä hetkenä hyvänsä tietenkin toivon että jättäis tämän osoitteen väliin ja menis täti semmoiseen osotteeseen jossa sitä toivotaan.
 
Sandemar hurjasti onnea plussasta!!! :flower:

Minnarun nyt sormet ja varpaat ristiin, että olisi tärppi käynyt!!!! Meitä on aika monta tuolla listan kärkipäässä...

Lista taas päivitetty, jonkun kohdalla sekosin laskuista (joo yksi eteen päin :D), huudelkaa virheistä!!!

Edelleen pissin liuskoihin negoja (kp25) ja hyvillä mielin :confused: David:in liuska testejä on ja tänään oli kyllä ihan kummallinen kun se väri levisi siitä kontrolliviivasta miten sattui... onko ne jotenkin viallisia sellaiset testit? Tosin plussaa sieltä en odottanutkaan, mutta ihan mielenkiinnosta, että on niissä silloin vikaa jo väri leviää ympäriinsä, ihan selkeä kontrolliviiva siis oli kyllä, mut levisi se väri (ja moneenkohan kertaan selitän sitten samaa asiaa eri päin :D) PERJANTAI-FIILIS!!! :D

Mukavaa ja plussarikasta viikonloppua kaikille!!!
 
mymosa
Nyt on gynellä käyty.. ottivat labrassa raskaustestin ja verikokeet. Tosin en tajua miks piti raskaustesti ottaa, kun selvästi negaa ollut.

Mutta muuten kaikki on otollista raskautumiseen. Kohtu on ok ja limakalvot on riittävät kiinnittymiseen. Munasarjoissa ei ole mitään häikkää ja vasemmalla puolella on 8mm tai 18mm (en kuullut kovin hyvin) folikkeli ja oikealla puolella muutama erikokoinen.

Tosin en nyt tiedä mitä nuo folikkelit on ja miten se tähän nyt liittyy kun menkat pitäis saada.. vai onko tässä nyt joku ovulaatio käsillä?

Joten kokeen tuloksia ootellen ja sitten vissiin terot taas käyttöön jos niikseen on.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sandemar: Onnea :heart: :flower: :heart:

Minnarun ja MimSe: Peukutuksia plussien puolesta bd

(.) On tämä ihmisen mieli hassu. Viime päivinä olen palellut ja hikoillut vuoron perään ja olen ollut tosi väsynyt. Tänään päivällä tuli yhtäkkiä ihan hirveä nälkä vaikkei yleensä vielä siihen aikaan ole. Heti mielessä kävi, että voiskos tämä olla... ja samantien naurut päälle, että ei todellakaan :LOL: Nyt siis eletään vasta kp 18. Kaikki oireet johtuvat todennäköisesti syysväsymyksestä ja siitä, että olen yrittänyt pudottaa hiukan painoa. Pitäisi varmaan antaa itselleni porttikielto tänne vähäksi aikaa, että pystyisi odottelemaan ihan rauhassa sinne kp 30 tienoille ennen kuin alkaa miettiä onko oireita vai ei... :ashamed:
 
moikka moi täältäkin taas pitkästä aikaa. menkat oli ja meni. jes. postitäti toi clearbluen ovis- ja raskaustestejä. nyt ovista ootelles... jos mulle enää sellasia tuloo. se gynen sanelukin tuli.. en ymmärtäny sitte yhtään mitään. tiijjä ny sit onko mulla sitä endoa toises munasarjas vai ei. turvonnu se toinen puoli ainaki oli. ja keltarauhanen näky vaikka vuoto oli jo alkanu. tiputtelu vuoto. että en nyt sitte tiijjä mistä päivästä mä laskisin tuon mun kierron ekan päivän... :confused: noh,tikuttelen täs kierros jos se ovis löytyys.
 

Yhteistyössä