Hakutulokset

  1. Rva Luna

    Jos parkkeerauksen kanssa on ongelmia

    ehkä tässä ratkaisu siihen... :D Only in Egypt - Extremely Funny - YouTube
  2. Rva Luna

    Pakko hehkuttaa

    10kg lähtenyt painosta!!!! Jeee!!! :D
  3. Rva Luna

    Meinasin pudota tuolista

    kun tarkastin sähköpostin. Siellä oli et oon voittanut 900 000 puntaa! Jee jee!! Aika nopeesti kyl arvasin et kyseessä huijaus. Hitsi... Ehkä joskus.. :cool:
  4. Rva Luna

    Silmätippojen laitto..

    Voiko olla oikeesti vaikeeta laittaa vai oonko mä ihan kädetön kun niitä pitäis tiputtaa itselleen?! Voi luoja, että mä onnistun saamaan tällaisestakin varsinaisen fiaskon aikaan. Mutta kun ei, ni ei. En saa millään niitä tippoja silmiini nätisti ja nopeasti. |O Onneksi vika ilta...
  5. Rva Luna

    Huh huh mikä flunssa

    Mä oon ollu nyt kaks viikkoo kipee, ja toinen viikko on menny aina pahemmaksi ja pahemmaksi flunssan suhteen. Tänään menin lääkäriin pää kainalossa. Eilen meinaan silmiin rupes tulemaan jotain. Olipahan käynti. Silmä-, korva- ja keuhkoputkentulehdus. :O No nyt on viikon kuuri ja tipat, ehkä...
  6. Rva Luna

    Mikä vaivaa meidän kuopusta?

    Siis voiko olla heti uusi korvatulehdus vai eikö parantunut vai mikä on?!!!! Siis reilu pari viikkoo sit just ennen meidän reissua kuume nousi ja lennettiin hyvin kuumeisen pojun kanssa. Kuume laski kuitenkin kolmantena päivänä. Epämääräinen oireilu, öinen heräily ja kirkuminen, itkuisuus...
  7. Rva Luna

    Aaaargh!

    Mä oon tässä alkanut pakata, kun perjantaina olis lähtö lämmittelemään lämpöön. Mutta en vaan yksinkertaisesti tiedä miten mä saan kaikki vietyä. :( Siis kolme laukkua eli 3 x 23kg, ja silti liiiiiiikaaa tavaraa!!! :O :mad: Tuliaisiakin on taas niin mahottomasti..
  8. Rva Luna

    Saako lapsesi leikkiä pyssyillä?

    Saako lapsesi leikkiä erittäin aidon näköisillä leikkipyssyillä ja muilla teräaseilla? Annatko leikkiä myös ulkona?
  9. Rva Luna

    Hip hei! :)

    Lunta sataa! :) (HKI) Mut saa nähdä onko vaan hetken ilo..
  10. Rva Luna

    Tänään Prismassa...

    Kauhea kuhina ja päivittely kävi erään tosi ison laatikon edessä. Ihmettelin kovasti, että mitä tapahtuu ja mulkoilin alta kulmien. Sitten silmäni laajenivat ja oli pakko jättää omat kärryt oman onnensa nojaan ja puuttua peliin. Siellä oli Maraboun Black suklaalevyjä. Mmmm.. Pakko oli ottaa...
  11. Rva Luna

    Aaaargh!

    Mä löin mun vasemman jalan pikkuvarpaan matkalaukkuun. Järkyn kokoinen ja tööörkeen kipee. Kaiken kukkuraksi en voi syyttää tästä ketään muuta kuin itseäni. Nyt saa loppuillan linkuttaa.. :'(
  12. Rva Luna

    Tänään bussissa..

    Poika kysyi kirkkaalla ja kuuluvalla äänellä osoittaen samalla, et "Miksi tolla on ruskea pää?" Ohi meni tummahipiäinen mies. Noh, minä siinä aikani selitin asiaa, johon poika totesi iloisesti haluavansa olla itse sateenkaaren värinen. Kysyin sit et minkä värinen se sateenkaari on. No...
  13. Rva Luna

    Saako lentokoneeseen viedä

    banaania, omenaa tai mandariinia? Toki ne saa mitä on ostanut turvatarkastuksen jälkeen.
  14. Rva Luna

    Hip hei

    Nyt on lennot maksettu ja lähtö olis loppiaisena joulun viettoon etelän kotiin! Apua, miten mä selviin lennosta yksin... :O Noh, sen näkee sit.. :D
  15. Rva Luna

    Raskas joulu

    Viime joulu vaan meni, se vaan meni ohi mukavasti. Mutta tänä jouluna... Miksi, miksi, miksi? Jatkuvaa kyselyä ja turhautumista. Poika vaan ei ymmärrä, ei ymmärrä. Ei ymmärrä mikä on joulu, joulupukki, tonttu tms. Erehdyin sanomaan et juhlitaan Jeesuksen syntymää. No poika oottanu koko illan...
  16. Rva Luna

    5-vuotiaiden pituudesta

    Eli minkä pituisia ja mikä talvihaalari koko? Nyt kun noi alet on alkanu, ni aattelin ostaa ensi talveksi haalarin. Mutta kokoa mietin? Nyt toi 4vee on 105cm ja haalari on kokoo 110. Olisko ensi talvena 116 vai jopa jo 122?
  17. Rva Luna

    Mikähän laulu/loru?

    Poika rallatteli kylvyssä. "Maista, maista, piparkakku makea..." Loppu oli puutaheinää. Ilmeisesti kerhossa on oppinut. Kellään tietoo miten jatkuu. :)
  18. Rva Luna

    Palautetta vai ei? (MLL hoitaja)

    Tilasin viime perjantaina hoitajan MLL:ltä ja maanantaina sain tekstarin. Ilokseni sain huomata, että tulossa olisi sama tyttö, joka on ollut meillä kerran aikaisemminkin. Soitin ja kerroin, että samalla setillä mennään (lasten kanssa oleiluu,ruoka jne.), mutta että tällä kerralla myös ulos...
  19. Rva Luna

    Kokemuksia pk Vaapukasta (HKI)?

    Niin kuin otsikossa on, onko kokemuksia kellään ko. päiväkodista? Varsinkin erityisryhmästä?
  20. Rva Luna

    Tänään foniatrilla

    Tänään oli foniatrilla käynti. Kaksi tuntia sinne meni. Nyt pitäis Kelaan saada tehtyä vammais- ja kuntoutustukihakemus. Mikähän taistelu siitäkin tulee.. Lähete lähti myös toimintaterapiaan ja ensi syksyksi haetaan päiväkodin erityisryhmään. Jotenkin sekava olo. Hyvä ja huono - raskas...

Yhteistyössä