Aaaargh!

Mä oon tässä alkanut pakata, kun perjantaina olis lähtö lämmittelemään lämpöön. Mutta en vaan yksinkertaisesti tiedä miten mä saan kaikki vietyä. :(

Siis kolme laukkua eli 3 x 23kg, ja silti liiiiiiikaaa tavaraa!!! :O :mad: Tuliaisiakin on taas niin mahottomasti..
 
Aina saa sumplia mikä on aivan pakollista ja mikä ei. Haluaako ottaa vain puhdasta kokoajan vai pestä/pesettää vaatteita jne...
No me ollaan omassa asunnossa, joten kone löytyy. Mutta kun lämpö aamulla on reilu parikyt ja taas illalla alle 10. Ja asunnot todella kylmiä, on pakko ottaa paljon erilaista vaatetta matkaan. Mutta kun taas noita tuliaisia on aivan liikaa... :ashamed: joululahjoja ja suklaata, joulukahvia ja -teetä - vaikka mitä.
 
No me ollaan omassa asunnossa, joten kone löytyy. Mutta kun lämpö aamulla on reilu parikyt ja taas illalla alle 10. Ja asunnot todella kylmiä, on pakko ottaa paljon erilaista vaatetta matkaan. Mutta kun taas noita tuliaisia on aivan liikaa... :ashamed: joululahjoja ja suklaata, joulukahvia ja -teetä - vaikka mitä.
No en mä silti ymmärrä miten sitä niin paljo erilaista tarvii. oon kyl ollu egyptissä ja on siel tosiaan lämpöeroja riippuen vuorokaudenajasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25359829:
Egyptiin mä oon tilannut lumisadetta juuri sun loman ajaksi :vampire:
Aha, taisit olla viime vuonnakin asialla kun oli parikin pahaa hiekkamyrskyä ja jopa satoi vettä. :O :stick:

Kiva oli olla joulukirkossa kuumeessa.. :snotty:
 

Yhteistyössä