No me ollaan omassa asunnossa, joten kone löytyy. Mutta kun lämpö aamulla on reilu parikyt ja taas illalla alle 10. Ja asunnot todella kylmiä, on pakko ottaa paljon erilaista vaatetta matkaan. Mutta kun taas noita tuliaisia on aivan liikaa... :ashamed: joululahjoja ja suklaata, joulukahvia ja -teetä - vaikka mitä.Aina saa sumplia mikä on aivan pakollista ja mikä ei. Haluaako ottaa vain puhdasta kokoajan vai pestä/pesettää vaatteita jne...
Kanarialle on suunta meille. Ah, odotan jo aurinkoa...Egyptiin. Minne te ootte menossa?
No en mä silti ymmärrä miten sitä niin paljo erilaista tarvii. oon kyl ollu egyptissä ja on siel tosiaan lämpöeroja riippuen vuorokaudenajasta.No me ollaan omassa asunnossa, joten kone löytyy. Mutta kun lämpö aamulla on reilu parikyt ja taas illalla alle 10. Ja asunnot todella kylmiä, on pakko ottaa paljon erilaista vaatetta matkaan. Mutta kun taas noita tuliaisia on aivan liikaa... :ashamed: joululahjoja ja suklaata, joulukahvia ja -teetä - vaikka mitä.
No ei niitä vaatteita nyt niiin paljon ole. Mutta tuliaisia on ja osa hyvinkin painavia. Eli ne laukun painorajat tulee nopeasti vastaan vaikka laukku olisi puolillaan.No en mä silti ymmärrä miten sitä niin paljo erilaista tarvii. oon kyl ollu egyptissä ja on siel tosiaan lämpöeroja riippuen vuorokaudenajasta.
Aha, taisit olla viime vuonnakin asialla kun oli parikin pahaa hiekkamyrskyä ja jopa satoi vettä. :O :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö Keravalta;25359829:Egyptiin mä oon tilannut lumisadetta juuri sun loman ajaksi :vampire:
JepAha, taisit olla viime vuonnakin asialla kun oli parikin pahaa hiekkamyrskyä ja jopa satoi vettä. :O :stick:
Kiva oli olla joulukirkossa kuumeessa.. :snotty:
No täältä Suomesta, USA:sta haaveillaan.. Joo oma on siellä. Se on kristittyjen alueella ja koko talo on koptien omistuksessa. Mut ei me jätetä sinne mitään arvokasta, ne viedään appivanhempien luo.Onks teillä oma asunto siellä? Löytyykö muistakin maista?
Mä ainakin pelkäisin et sinne murtaudutaan.
Miksi?Ja teil 3 lasta jotka kaikki pieniä. Super oho!