Mikä vaivaa meidän kuopusta?

Siis voiko olla heti uusi korvatulehdus vai eikö parantunut vai mikä on?!!!!

Siis reilu pari viikkoo sit just ennen meidän reissua kuume nousi ja lennettiin hyvin kuumeisen pojun kanssa. Kuume laski kuitenkin kolmantena päivänä. Epämääräinen oireilu, öinen heräily ja kirkuminen, itkuisuus, halusi olla vain sylissä. Joten lääkäriin mentiin ja korvatulehdus.

Viikon kuuri. Viikko kuurista, alko samanlainen yösekoilu. Ja seuraavana aamuna lennettiin. Luoja sitä kirkumista nousun ja laskun aikana. Perjantaina illalla tultiin kotiin. Kaksi edellistä yötä jotenkuten nukkunut kun olen hyvin lääkinnyt.

Nyt nukkuu. Tosin on huutanut ja kirkunut viimeiset kaksi tuntia. Ja kaikki poppaskonstit on tehty.

Päivällä ihan ok. Mut yöt.. Voiko olla korvat vai jotain ihan muuta? Huomenna kyl soitan ajan lääkärille. Itekki kovassa flunssassa.

:snotty:
 
"Mie vaan"
Meillä on välillä vaatinut 3 kuuria jotta tulehdus on mennyt ohi. Itse kyllä lähtisin lapsen kanssa lääkäriin vaikka keskellä yötä jos vain kirkuu ja huutaa, korvakipu on pahinta mitä mä voin tietää, mieluummin vaikka synnytän kuin kärsin siitä.
 
"vieras"
no totta helvetissä on kirkunut. on mahtanu sattua ne paine-erot lentokokeessa ku korvissa tulehdukset :(
antibioottikuurin jälkeen korvat vielä paranevat senkin jälkeen, ei se kuuri heti poista tulehdusta, senkin takia jälkitarkastus on vasta n.3vkon päästä hyvä tehdä

on myös mahdollista että ab:t eivät ole olleet sopivia, silloin ei auta kuin uusi ja eri kuuri ottaa ja kokeilla.

voi myös kokeilla meneekö ohi ilman antibiootteja. lääkitsee sipulilla ja buruna/panadolilla.
 
[QUOTE="Mie vaan";25500897]Meillä on välillä vaatinut 3 kuuria jotta tulehdus on mennyt ohi. Itse kyllä lähtisin lapsen kanssa lääkäriin vaikka keskellä yötä jos vain kirkuu ja huutaa, korvakipu on pahinta mitä mä voin tietää, mieluummin vaikka synnytän kuin kärsin siitä.[/QUOTE]

Soitin siihen pirskatin 10023seen, ja tantta totesi ettei voi olla korvista kyse koska hyvin lääkittynä kuiteski nukkuu. Kuitenkin samaan hengen vetoon suositteli menemistä lääkäriin huomenna, jos onkin kyse korvista. Ota tuosta nyt selvää.
 
[QUOTE="vieras";25500912]no totta helvetissä on kirkunut. on mahtanu sattua ne paine-erot lentokokeessa ku korvissa tulehdukset :(
antibioottikuurin jälkeen korvat vielä paranevat senkin jälkeen, ei se kuuri heti poista tulehdusta, senkin takia jälkitarkastus on vasta n.3vkon päästä hyvä tehdä

on myös mahdollista että ab:t eivät ole olleet sopivia, silloin ei auta kuin uusi ja eri kuuri ottaa ja kokeilla.

voi myös kokeilla meneekö ohi ilman antibiootteja. lääkitsee sipulilla ja buruna/panadolilla.[/QUOTE]

Nää korva jutut on mulle ihan uutta, vaikka kolmas lapsi onkin. Eli menen todellakin lääkäriin huomenna.

Lääkinny olen hyvin, sipulit myöskin, sängyn pääty ylhäällä.
 
Soitin siihen pirskatin 10023seen, ja tantta totesi ettei voi olla korvista kyse koska hyvin lääkittynä kuiteski nukkuu. Kuitenkin samaan hengen vetoon suositteli menemistä lääkäriin huomenna, jos onkin kyse korvista. Ota tuosta nyt selvää.
Kyllä meillä korvakipuinen on nukkunut kun on tuupattu särkylääkettä naamaan ja helpotettu muutenkin oloa. Kunhan on ensin vaan saanut nukahdettua.
 
[QUOTE="mona";25501067]No miksi ette käyny näyttää korvia ennen toista lentoa? Ei meillä ainakaan aina eka kuuri tehonnut. Onko kovin tukkoinen?Sekin voi olla inhottavaa lentokoneessa..[/QUOTE]

Unohdin mainita et itse asiassa käytiin. Silleen hassusti lääkäri halusi et, maanataina oli lääkäri. Ja sit perjantaina käytiin näytillä. Oli ok, joten kuuri loppuun. Enää ei sit menty. No nyt perjantain vastasena yönä alko oireilu ja aamulla oli lento.

Muuten poika on päivisin hurmaava oma itsensä, eikä tulisi mieleenkään et olisi kipeä. Siksi ihmettelen.
 
"Mie vaan"
Jos vielä herää niin lähde lääkäriin. Korvatulehduksessa se kipu on ihan mieletön ja tuntuu kuin koko pää räjähtäisi. Ihan oikeasti, en tiedä pahempaa kipua! Jos pahaksi vielä äityy niin se voi puhjeta ja sitten vasta sattuukin :(
 
[QUOTE="Mie vaan";25501146]Jos vielä herää niin lähde lääkäriin. Korvatulehduksessa se kipu on ihan mieletön ja tuntuu kuin koko pää räjähtäisi. Ihan oikeasti, en tiedä pahempaa kipua! Jos pahaksi vielä äityy niin se voi puhjeta ja sitten vasta sattuukin :([/QUOTE]

Hui. :snotty: Nyt nukkuu tosi sikeästi. Mut just äskö kattelin häntä, ja mielessäni totesin et lääkäriin lähen ennen aamua jos tarve vaatii.
 
Ja aina ei korvatulehduksen oireet ole ihan yksiselitteisiä. Meillä tuolla kuopuksella oli kerran maha ihan kuralla ja kummastakin korvasta löytyi tulehdus. ja ainoa oire oli tuo löysä maha : / ei ihan heti tullut mieleen, että on korvissa tulehdusta.
 
"Vieras"
Meillä kaksi korvakierre lasta. Nuorimmainen on syönyt elämänsä aikana vaikka kuinka monta lääkekuuria... :/ Kolmeen kertaan on ollut estolääkitys, kun muuten ei ole mikään auttanut. Meillä taidettiin pahimmillaan syödä neljääkin kuuria peräkkäin, kun ei helpottanu olo... Putket laitettiin heti, kun painoa oli 10 kg. Nyt just syötiin yksi estolääkitys ja vähän jo lääkäri mietti kolmansia putkia... Mä oon vieny lapseni yölläkin lääkäriin, koska ite muistan kuinka kamalaa se korvasärky on. Itselläni oli pienenä korvakierre.
 
"Mie vaan"
Hui. :snotty: Nyt nukkuu tosi sikeästi. Mut just äskö kattelin häntä, ja mielessäni totesin et lääkäriin lähen ennen aamua jos tarve vaatii.
Pistetään peukut pystyyn että saa nukkua aamuun asti. Se on aina kamalaa kun oma lapsi sairastaa ja sitä kipua ei voi pois ottaa. Ja tosiaan, ei sitä aina voi tietää että se on korvissa jotain. Meillä on välillä oireena ollut vain yskä.
 
[QUOTE="Mie vaan";25501244]Pistetään peukut pystyyn että saa nukkua aamuun asti. Se on aina kamalaa kun oma lapsi sairastaa ja sitä kipua ei voi pois ottaa. Ja tosiaan, ei sitä aina voi tietää että se on korvissa jotain. Meillä on välillä oireena ollut vain yskä.[/QUOTE]

Toivotaan että nukkuu. Mä lähen kans nyt nukkuu, jos tästä yskästä ja rintakivusta huolimatta pystyy.
 

Yhteistyössä