Huh huh mikä flunssa

Mä oon ollu nyt kaks viikkoo kipee, ja toinen viikko on menny aina pahemmaksi ja pahemmaksi flunssan suhteen. Tänään menin lääkäriin pää kainalossa. Eilen meinaan silmiin rupes tulemaan jotain.

Olipahan käynti. Silmä-, korva- ja keuhkoputkentulehdus. :O No nyt on viikon kuuri ja tipat, ehkä mä tokenen..

Kellään muulla yhtä rajua flunssaa?

:snotty:
 
Melkein mutta ei ihan. Koska vielä pitäs vissiin lääkärissä käydä.
Ensin 2 viikko nuhan tynkää.Alkaa 3 viikko, nousee lämpö ja kurkku kipeeksi, ei pystynyt nielemään. Pääsen vain hoitajalle. No nyt on sitten ollut jo 2 vuorokautta ääni poissa ja kurkkuun sattuu aivan helvetisti yskänpuuskan tullessa. Aamulla irtoaa ihanaa vihreetä tahnaa/räkää kurkusta ja nenästä (jota ei tule muulloin päivän aikana).Ja tänään nosti hetkellisesti taas lämpöäkin : / Mä aion katella vielä huomisen tän ääneni kanssa ja sit sunnuntaina pitää mennä päivystykseen.... Jos ääni ei palaa työterveyteen soittaminen maanantaina on hiukan haasteellista...
 
Tönt
Sitkeetä flunssaa ollut joulusta asti. muttei mitään kuuria oo tarvinut eikä lääkäriin oo mennyt. joku päivä ihan ok ja seuraava taas kurkku sairaan kipee. eiköhän tää tästä. yhellä kaverilla on just noi samat tulehdukset meneillään. varmasti olo on kauhee. paranemisia sinne siis! :hug:
 

Yhteistyössä