Tänään Prismassa...

Kauhea kuhina ja päivittely kävi erään tosi ison laatikon edessä. Ihmettelin kovasti, että mitä tapahtuu ja mulkoilin alta kulmien. Sitten silmäni laajenivat ja oli pakko jättää omat kärryt oman onnensa nojaan ja puuttua peliin.

Siellä oli Maraboun Black suklaalevyjä. Mmmm.. Pakko oli ottaa ja luikkia vähin äänin takas kärryn luo.

:xmas:

Ja hyvää on. Mene sinäkin Prismaan! :D

Hyvää Uutta Vuotta 2012 kaikille!!!
 
Mä en oikeasti ymmärrä. Siis oliko tuo suklaa ilmaista, vai eikö sitä yleensä ole saatavilla? Vai what's the catch?
Ehei, eilen täällä palstalla oli vaan niin paljon näitä Prisma aloituksia ja kaupassa käyttäytymis ja mulkoilu juttuja. Et oli ihan pakko laittaa oma aloitus. Ihan vitsillä.

Sorry vaan kaikille jos ei auennu mun sepostus.

Ja siis tuota suklaata en ainakaan mä oo aiemmin kaupassa nähny. Ja varmasti ainakin salmiakin ystäville maistuu.
 
Ken guru
Ehei, eilen täällä palstalla oli vaan niin paljon näitä Prisma aloituksia ja kaupassa käyttäytymis ja mulkoilu juttuja. Et oli ihan pakko laittaa oma aloitus. Ihan vitsillä.

Sorry vaan kaikille jos ei auennu mun sepostus.

Ja siis tuota suklaata en ainakaan mä oo aiemmin kaupassa nähny. Ja varmasti ainakin salmiakin ystäville maistuu.
Okei :D.

OT: Tuota suklaata on muuten tainnut olla pieninä patukoina jo jonkin aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25335922:
mä kyyläsin samaa suklaata kaverin kanssa eilen PRISMASSA. mutta oltiin kovia eikä taivuttu ostamaan sitä! Molemmat veikattiin että hyvää olis, muttamutta; suklaata tursuu joka kaapista edelleen..
Joo hyvää on. Meillä on sen verta paljon populaa nyt kylässä, et siitä yhdestä levystä ei paria palaa per nokka tullu. Ehkä ihan hyvä juttu..

Muutama levy lähtee ulkomaille tuliaisiksi. Ihan kiva viedä jotain muutakin kuin Fazerin sinistä.
 

Yhteistyössä