Meinasin pudota tuolista

"jojo"
Siitä ei ole kauaa, kun joku "tuntematon kaukainen sukulainen" jätti mulle perinnön. :D Kumma kyllä, yhteyttä olisi pitänyt ottaa hänen nigerialaiseen asianajajaansa... :whistle:
 
Lunatic
[QUOTE="jojo";25755797]Siitä ei ole kauaa, kun joku "tuntematon kaukainen sukulainen" jätti mulle perinnön. :D Kumma kyllä, yhteyttä olisi pitänyt ottaa hänen nigerialaiseen asianajajaansa... :whistle:[/QUOTE]:LOL:
 
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";25755824]Ei mulle vaan ikinä tule tuollaisia viestejä :D Mutta ihan käsittämätöntä, että noihinkin menee oikeasti jotkut halpaan...[/QUOTE]

Tää oli tullu mulle roskapostin puolelle ja otsikkoon kiinnitin huomiota. Toivon todella ettei kukaan menisi halpaan, vaan tajuasi et kaikki tollaset on huijausta.
 
"vieras"
Minäkin olen viimeaikoina voittanut Malesiassa kovasti rahaa sähköpostien mukaan.

Ja Nigeriasta pitäisi tulla korvauksia, kun minun tietoni ovat kuulema ollut jossain huijattujen listassa mukana.
 
Mulla oli yks päivä joku minkälie loton voittokirje spostissa. Monta miljoonaa. Mut ois pitäny eka maksaa monta tonnia että ois saanu todistettua henkilöllisyytensä ja rahat itelle.

Harmittaa vain se, että joku voi oikeasti uskoa nuita juttuja...
 

Yhteistyössä