Hakutulokset

  1. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    ainiin....terkkari mainitsi että kaupoissa myydään ihan masuvaivasille erikseen tarkoitettua korviketta mutta se on jauhemaista........nimi ei jäänyt mieleen...harmi
  2. A

    Löytyykö netistä laskuria millä laskea tuleva päivähoitomaksu? (hki)

    eli siinä se tulikin...
  3. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Nonii neuvola takana ja tytön paino oli 4170 eli ylitti jo syntymäpainon =) Eli täysimetyksellä saan jatkaa joten se todella kannustavasta kätilöstä. Siinä näkee et kannattaa luottaa omaan vaistoonsa! Masuvaivoihin se neuvo et itse söihin maitohappobakteereja ku ne erittyy maitoon ja jos ei...
  4. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    alexandria: tuttua tekstiä. Meilläkin vauva nukahtaa vaan syliin tai oikeastaan rinnalle! Rinta pitää olla suussa tuttina tai ei uni tule! Välillä rankkaa kun muutenkin imetän yötä päivää 2 tunnin välei suunnilleen ja silloinkin vähintään tunnin rinnalla eli muuhun ei jää aikaa! Huomenna...
  5. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Tyttö syntyi 15.5.2010. 4150g ja pitkä 54 cm. Synnytys meni hyvin. Säännölliset supparit alkoivat illala klo 21.30 ja aamulla klo 6 vauva tuli maailmaan. Kivunlievityksenä oli ilokaasu kunnes olin 7 cm auki kokeilin spinaalia joka helpotti vain puoleks tunniks. Ponnistus vvaihe meni tosi...
  6. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Purkausta: Tää on niin turhauttavaa ku vauva ei synny! Yritin lenkkeillä ja kotitöitä tehdä jotta käynnistyisi mutta vissii vatsassa mukavampaa. Miehellä viimeinen lomapäivä sunnuntaina jos ei vauva synny sitä ennen ja sit oonkin yksin täällä kahen lapsen kanssa...... Vauvan liikkeet on...
  7. A

    Maanantain rv-pino

    39+0
  8. A

    Kiinni jäätiin

    MUlla oli se 2h arvo koholla ja jouduin sitten mittailee n. kuukauden välein ite aamu sokereita. Ruokavaliota en onnistunut täysin pitämään mutta ei se paastoarvo onneks siitä mihinkään noussut. tsemppiä! KOhtuudella kaikkea :)
  9. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    39 viikkoa nyt täynnä ja neuvola takana. Kaikki hyvin mutta hemppa taas laskenut muutaman pykälän ja on nyt 105. Saas nähä syntyykö tänään tai huomenna niin kuin kaksi aiempaa :) Toisaalta toivon et pysyis viel sisällä muutaman päivän et ehin toipua tästä kamalasta flunssasta. Niin hirveä yskä...
  10. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Paljon onnea hopelle ja napsikselle! Saitte sitten oikeen maailman parhaan lahjan tänä vuonna! Tästä on paha kenekään enää pistää paremmaks =) :flower: :heart: Täällä alkoi sitten kunnon flunssa lähes koko perheellä....toivotaa et se synnytys ei nyt sittenkään vielä alkaisi...parin päivän...
  11. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    napsuneiti : joo tosi kivualias alavatsa on kyl...meinaan tänään varmaan soittaa kättärille ja kysyä mitä voi olla...... Yskäkin alko ja yskiminen sattuu kamalasti alavatsaan kans.....kaikki liikkuminen!
  12. A

    Tuberkuloosirokotus vauvalle? Mitä olette mieltä?

    Tietääkseni toi rokote annetaan niille kenellä isompi riski saada tuberkuloosi esim. jos toinen vanhemmista on kotoisin maasta jossa sitä esiintyy.....
  13. A

    Kyllä ihmiset on ilkeitä (ja minä herkkänä)! :,(

    Meillä vähän sama tilanne mutta kolmatta tyttöä odotan. Itse olen iloinen siitä mutta toisille se näyttää olevan jotain aivan kamalaa. MUn isäkin voivotteli ja kuulosti todella pettyneeltä kun kerroin...... Tullut monesti paha mieli kans ihmisten reaktiosta mutta nykyään olen jo tottunut ja...
  14. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Huomenta! Tulin kattelee kuulumisia.... Jannaliini on vissiin jo synnyttämässä? :D Rouva b: Tosi kiva että toipuminen hyvässä vauhdissa ja vauva saa maitoa sekä kasvaa hyvin. Kyllä mä varmaan kahvit keittäisin ja jotain pientä keksiä tai jotakin varuille laittaisin tarjolle. Mulla tuli...
  15. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Ihanaa kun kahdet kaksoset saatu maailmaan! Onnea Hope ja Vilhelmiina! :flower: :heart: Rouva B: Todella kiva että kaikki sujunut hyvin! MIten sun toipuminen sektiosta? Pystytkö liikkumaan jo normaalisti? Mua pelottaa sektiossa erityisesti toi toipuminen kun mulla ennestään täällä 2...
  16. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Jannaliini : paljos sulla olikaan viikkoja. Eiköhän se kohta sieltä synny jos noin paljon jo supistelee. Älä mee makoilee ku supparit alkaa vaan jatka vaan kävelyä tai juokse vaikka maratonia ni eiköhän sillä ala :laugh:
  17. A

    Lapsettomuudesta plussaan (kesä/syksy -09)! Paljon vauvoja syntynyt! <3

    Heisan! Rouva B Todelal paljon onnea ihanasta pojasta! Tosi sulonen hymy päällä jo heti alusta! OIkea hymypoika! :heart: :flower: :hug: Itsellä oli viime yönä ekat kipeät supparit ja ajttelin et josko vihdoinkin alkais mut ei!!!!! Niin olisin ollut valmis lähtemään jo synnyttää...
  18. A

    Hiljeneekö vauvat loppuraskaudessa?

    MUlla viikkoja nyt 37+1 ja hieman ehkä liikkeet vähentynyt. Vatsa laskeutunut mutta ei varmaan vielä kiinnittynyt. Liikkeitä tunnen parhaiten puoli istuvassa asennossa.......varmaan vauvalla tilaa silloin eniten ja silloin myös kääntää peppua puolelta toiselle ja venyttelee :D MIten liike...
  19. A

    Jos synnytyksen aikana äidistä vauvaan tarttuu streptokokki bakteeri, niin mitä siitä voi vauvalle seurata?

    MUlla kävi niin että suunnitelitii että saisin synnytyksen yhteydessä antibiootteja mutta en ehtinyt sairaalaan synnyttää vaan synnytin jo matkalla ambulanssissa. Onneksi vauvalle ei kuitenkaan tullut mitään. Itse sain kohtutulehduksen synnytksen jälkeen mutta en tiedä johtuiko tosta bakteerista...
  20. A

    Jos synnytyksen aikana äidistä vauvaan tarttuu streptokokki bakteeri, niin mitä siitä voi vauvalle seurata?

    Kiitos linkistä! Oli hyödyllinen myös minulle. Itsellä todettiin edellisessä raskaudessa toi mutta nyt tällä kertaa lääkäri sanoi että ei testata kun olen oireeton. Onko sulla ap todettu toi kun kyselet?

Yhteistyössä