Siis juurikin sama:Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Oli tuo bakteeri vauvalla Ihan kamala, oltiin teholla pari viikkoa ja ekat päivät hengityskoneessa. Menee vereen, keuhkokuume ja sitten aivoihin ellei aleta hoitamaan pian. Jäi kyllä huono muisto
Jos nyt samasta bakteerista kyse....
Viime raskaudessa sain synnytyksessä antibioottia suoneen.Alkuperäinen kirjoittaja aitiliini83:Kiitos linkistä! Oli hyödyllinen myös minulle.
Itsellä todettiin edellisessä raskaudessa toi mutta nyt tällä kertaa lääkäri sanoi että ei testata kun olen oireeton.
Onko sulla ap todettu toi kun kyselet?
MUlla kävi niin että suunnitelitii että saisin synnytyksen yhteydessä antibiootteja mutta en ehtinyt sairaalaan synnyttää vaan synnytin jo matkalla ambulanssissa. Onneksi vauvalle ei kuitenkaan tullut mitään. Itse sain kohtutulehduksen synnytksen jälkeen mutta en tiedä johtuiko tosta bakteerista vai jostain muusta.....Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Viime raskaudessa sain synnytyksessä antibioottia suoneen.Alkuperäinen kirjoittaja aitiliini83:Kiitos linkistä! Oli hyödyllinen myös minulle.
Itsellä todettiin edellisessä raskaudessa toi mutta nyt tällä kertaa lääkäri sanoi että ei testata kun olen oireeton.
Onko sulla ap todettu toi kun kyselet?
Ei auta, mutta varmasti lieventää tulehdusta. Mulla laitettiin ihan ajoissa tuo antibioottitippa, mutta silti vauvalla alkoi tulehdusarvot nousta pari tuntia synnytyksen jälkeen. Onneks se huomattiin heti ja vauvalle aloitettiin samantien omat antibiootit. Kahdet eri antibiootit oli ja reilun viikon ikäisenä päästiin sitten kotiutumaan sairaalasta.Alkuperäinen kirjoittaja Minea:Minulta löytyi tässä raskaudessa,aiemmin ei.Nyt menossa loppuraskaus ja jännittää,kuinka käy,kun synnytyksen aika.Auttaako tuo antibioottitippa aina estämään tarttumisen vauvaan?