65-vuotias oletti tapaavansa 15-vuotiaan tytön hotellissa

vierailija
Ei nuo videoilla olevat pedofiilit ole kovin järjen jättiläisiä kun eivät ymmärrä että eiväthän he ole mihinkään rikokseen syyllistyneet. Menevät suotta paniikkiin ja suostuvat kundien pillin mukaan tanssimaan. Fakta on että ovat viestailleet parikymppisten viiksivallujen kans jotka ovat esittäneet olevansa alaikäisiä tyttöjä. Mikä rikos on tapahtunut?

vierailija
Ei nuo videoilla olevat pedofiilit ole kovin järjen jättiläisiä kun eivät ymmärrä että eiväthän he ole mihinkään rikokseen syyllistyneet. Menevät suotta paniikkiin ja suostuvat kundien pillin mukaan tanssimaan. Fakta on että ovat viestailleet parikymppisten viiksivallujen kans jotka ovat esittäneet olevansa alaikäisiä tyttöjä. Mikä rikos on tapahtunut?
Se, että vaikka siellä toisessa päässä olis 90v mummo, niin sä et saa lähettää sille yhtään mitään seksiviestejä tai runk videoita, ilman lupaa tai pyytämättä. Taidat olla itse peto, kun niin puolustelet?

Menkää vaikka Iskuryhmän tiktok kanavalle katsomaan oikeita viestiketjuja, mitä kaikkea ällöttävää ne alaikäisille lähettelee. Ja Aflechtin Henkan kanavalle kuuntelemaan perustelut toiminnalle. Kuten viimeisimmissä videoissaan Henkka toteaa, että suomen lainsäädäntö on persiistä siinä kohtaa, että jotain pitää aina ensin tapahtua ennen, kun virkavalta voi siihen puuttua. Se ei varmaan lohduta sitä 10 vuotiasta, jota on vedetty kuivana kakkoseen ja rikottu sen lapsen mieli loppuelämäksi. Ihan helvetin hyvä, että näitä ryhmiä on, kunhan pidetään toiminta suht laillisena. Ja vaikka välillä joutuis sit käymään siellä rajapinnalla, niin tarkoitus pyhittää keinot tässä kohtaa, jos sillä saadaan yksikin lapsi pelastettua.

vierailija
Tuijako tänne on tullu taas puolustelemaan pedareita? Ihan sama mikä se lääketieteellinen määritelmä on, kaikki tietää kuitenkin, mistä on kysymys ja se on tuomittavaa joka tapauksessa.
"Pedofilia (kr. παιδοφιλία < παῖς 'lapsi' + φιλία 'rakkaus') eli lapsikohteinen seksuaalihäiriö[1] on parafilia, jossa pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin eli esimurrosikäisiin, yleensä 8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin."

vierailija
"Pedofilia (kr. παιδοφιλία < παῖς 'lapsi' + φιλία 'rakkaus') eli lapsikohteinen seksuaalihäiriö[1] on parafilia, jossa pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin eli esimurrosikäisiin, yleensä 8–10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10–13-vuotiaisiin poikiin."
Enkös mä just sanonu, että se on aivan yks lysti mikä se termi on. Sä et saa kajota myöskään niihin yli 10v tyttöihin tai yli 13v poikiin. Meinaatko, että se lohduttaa sitä 11 tyttöä tai 14v poikaa, joka on perserais..tu tai räplätty muuten ja aiheutettu loppuelämän traumat. Lohduttaako se, että sanotaan, että ei se setä mikään pedofiili ollu, koska se määritelmä on se ja se, että lakkaa kitisemästä. Kyllä säkin olet yks v..tun idiootti (tai itse peto), kun edes kehtaat tulla tänne puolustelemaan pedareita kikkailemalla jollain hel..tin termeillä. Kansankielellä se on pedari, on se alaikäisen lapsen ikä mikä hyvänsä.

vierailija
Tälle palstalle on luikerrellut pervoja ja limanuljaskoja.
Toivottavasti lasten vanhemmat pitävät lapsensa poissa tältä palstalta.
Some on täynnä törkyä.
Uutisissa kerrottiin nuorista miehistä, jotka käräyttävät laittomasti pedofiileja eli eivät saa poliiseilta lupaa käräyttää tekijöitä.

vierailija
Tälle palstalle on luikerrellut pervoja ja limanuljaskoja.
Toivottavasti lasten vanhemmat pitävät lapsensa poissa tältä palstalta.
Some on täynnä törkyä.
Uutisissa kerrottiin nuorista miehistä, jotka käräyttävät laittomasti pedofiileja eli eivät saa poliiseilta lupaa käräyttää tekijöitä.
Laillista tai ei, mutta minulta saa täyden tuen siinä kohtaa, jos onnistuu pysäyttämään petojen aikeet, ennen kun vahinkoa on ehtinyt sen suuremmin syntymään. Myös kaikki tuomitut ja muuten kiinnijääneet saa mun puolesta paljastaa naamoineen päivineen. Ja jos asia hoituu puhumalla ja vaikka sitten häpäisemällä jakamalla naama julkisuuteen, niin antaa palaa vaan, koska poliisikaan ei voi näihin puuttua niin kauan, kun vahinkoa ei ole ehtinyt tapahtua. Tosin, jos kyseessä olis ollu aikoinaan oma lapsi (nyt jo aikuinen), niin olen sen verran tulisielu kuitenkin, että asian selvittely ei varmaan olis jääny pelkkään puhumiseen....

vierailija
Enkös mä just sanonu, että se on aivan yks lysti mikä se termi on. Sä et saa kajota myöskään niihin yli 10v tyttöihin tai yli 13v poikiin. Meinaatko, että se lohduttaa sitä 11 tyttöä tai 14v poikaa, joka on perserais..tu tai räplätty muuten ja aiheutettu loppuelämän traumat. Lohduttaako se, että sanotaan, että ei se setä mikään pedofiili ollu, koska se määritelmä on se ja se, että lakkaa kitisemästä. Kyllä säkin olet yks v..tun idiootti (tai itse peto), kun edes kehtaat tulla tänne puolustelemaan pedareita kikkailemalla jollain hel..tin termeillä. Kansankielellä se on pedari, on se alaikäisen lapsen ikä mikä hyvänsä.
Ehkä sanojen merkitykset on sinulle yhdentekeviä

vierailija
Laillista tai ei, mutta minulta saa täyden tuen siinä kohtaa, jos onnistuu pysäyttämään petojen aikeet, ennen kun vahinkoa on ehtinyt sen suuremmin syntymään. Myös kaikki tuomitut ja muuten kiinnijääneet saa mun puolesta paljastaa naamoineen päivineen. Ja jos asia hoituu puhumalla ja vaikka sitten häpäisemällä jakamalla naama julkisuuteen, niin antaa palaa vaan, koska poliisikaan ei voi näihin puuttua niin kauan, kun vahinkoa ei ole ehtinyt tapahtua. Tosin, jos kyseessä olis ollu aikoinaan oma lapsi (nyt jo aikuinen), niin olen sen verran tulisielu kuitenkin, että asian selvittely ei varmaan olis jääny pelkkään puhumiseen....
Ihanaa, että kirjoitat suorat sävelet tällä palstalla. Nostan myös virtuaalihattuani nuorille miehille, jotka tekevät ratsiaa Suomen lain puitteissa. Ei pahuus maailmasta minnekään häviä Kuten ei myöskään hyvyys.
Kuuntelin radiojumalapalveluksen saarnan moneen kertaan ja ihastelin alkuperäistä tyyneysrukousta. Olen hyvin onnellinen ihminen, mutta taivaan kodissamme onni on rukouksen mukaan ylitsevuotavainen. Kyllä pedofiilitkin sinne pääsevät, jos ja kun lopettavat sairaat touhunsa.

poem:
God, grant me the serenity
to accept the things
I cannot change,
Courage to change the
things I can, and the
wisdom to know the difference.
Living one day at a time;
Enjoying one moment at a time;
Accepting hardship as the
pathway to peace.
Taking, as He did, this
sinful world as it is,
not as I would have it.
Trusting that He will make
all things right if I
surrender to His Will;
That I may be reasonably happy
in this life, and supremely
happy with Him forever in
the next.
Amen
Reinhold Niebuhr (1926)

vierailija
👍

vierailija
Ihanaa, että kirjoitat suorat sävelet tällä palstalla.
Kiitos! Koska mua vi..ttaa suunnattomasti nämä pedareiden puolustelijat ja jonkun termien perässä jeesustelevat maailmanhalaajat, joilla riittää ymmärrystä myös kaiken alhaisimmille rikollisille, joihin nää lasten rai..kaajat ja muut räplääjät kuuluu. Syli ja sympatiahan ne parantaa... NOT! Normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen ei puolustele tollasta pohjasakkaa, ellei ole itse samanlainen...

vierailija
Kiitos! Koska mua vi..ttaa suunnattomasti nämä pedareiden puolustelijat ja jonkun termien perässä jeesustelevat maailmanhalaajat, joilla riittää ymmärrystä myös kaiken alhaisimmille rikollisille, joihin nää lasten rai..kaajat ja muut räplääjät kuuluu. Syli ja sympatiahan ne parantaa... NOT! Normaalilla aivotoiminnalla varustettu ihminen ei puolustele tollasta pohjasakkaa, ellei ole itse samanlainen...
Viestini #39 on tullut palstalle viiveellä.
Kai se on suvaitsevaisuutta, sananvapautta tai demokratiaa, kun pervot ja iljetykset saavat mellastaa tälläkin palstalla.
Palstan kaksi pahinta ääliötä kuvittelevat olevansa Suomen suurimpia digivaikuttajia rasvaisilla pumppauksillaan tälle palstalle.
He kuvittelevat kirjoittavansa ällötyksiään tietyille kirjoittajille. Perversio, joka kai tuo heille päivän ainoat kiksit.

Yhteistyössä