Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
TAAS fanit pettivät Jannen Janne edusti Hakaniemen torilla vihreiden ehdokkaana. Vajaat 2h Janne siellä seistä pönötti kunnes poistui vähin äänin paikalta. Totesi että surkea keli, paikalla ei juuri ketään. Lähtivät siis etuajassa pois. Ja fanit vaan löhöilee sisällä lämpimässä näppikset sauhuten, kun olisivat voineet mennä tervehtimään idoliaan
Sinä sitten haluat että vanhukset lähtee huonoon keliin seikkailemaan? Kyllä Jannea voi kannustaa kotonta käsin.

vierailija
Se mitä sillä on kuvassa. Et kai nyt ole noin simppeli?
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa 🤣 Tuo tämänpäiväinen kuva kun EI OLE tuore kuva. Tuo kuva on jaettu jo 6.10, ja Janne on jostain syystä käyttänyt sitä tämänkin päivän vaalipäivityksessä 🤣🤣🤣 Mitäs siihen sanotte, pösilöt!!!!! 🤣🤣🤣🤣 Sanoisinko että kiinni jäit valehtelusta! Ja sinun kanalaumasi naureskeli minun "tyhmyydelle" ihan turhaan! Te niitä pässejä tässä olette!!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

vierailija
Nyt sitten sivuuttaa tuon, kun jäi kiinni noin hölmöstä asiasta.
Ette kai te oikeasti kuvitellut että olisin noin tyhmä???? Kysyin ihan TARKOITUKSELLA että no mitäs Jannella oli tänään päällään siellä Hakaniemen torilla, koska arvasin että te käytte heti facesta katsomassa sen tämänpäiväisen kuvan ja vastaatte sen mukaan. Sääli vaan kun se on VANHA kuva. Ei kannata lähteä leikkimään viisasta, jollei oikeasti ole viisas 😉 Janne-fanit meni virittämääni ansaan että heilahti.

vierailija
Nyt toki selitellään naama punoittaen että "kyllä me tiedetään ettei Helsingissä ole noin hyvä keli mitä kuvassa tai jotain..." Juu ymmärrän että se on NOLOA myöntää että ansaan menitte ja jäitte kiinni valehtelusta!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

vierailija
Mun mielestä Jannelle ei sovi tuo yliblondattu töyhtö. Jannen hiusraja on vetäytynyt jo melko taakse, niin tuollainen korkea tötterö keskellä päälakea näyttää aika....... No.... Tyhmältä..... Mun mielestä Jannella toimii parhaiten oma hiusväri ja ehdottomasti pieni parta.
Samaa mieltä, olen jo aiemmin kommentoinut kun juurikasvu näkyy 2vk- 1kk kuluttua värjäyksestä , ei ole kuvissa hyvän näköinen. Ruskeaa kannattaisi pitää nyt jos vaikka harmaantuu niin sitten sitä.

vierailija
Minäpä heitän sitten taas seuraavan Jannen bisnesidean ilmoille:

Fanit kuuntelivat aivan hurmiossa kun Janne laulaa luikautti jonkun maailman yksinkertaisimman laulun.. Laulu meni hyvin monotonisesti, ei paljon sävelkorkeuksia tarvittu. Niin mitäpäs jos Janne alkaisi tehdä lauluvideoita faneilleen? Maksua vastaan tietenkin. Yhden videon hinta voisi olla vaikka 50€. Mutta koska Jannen pitää vielä editoidakin sitä videota, siihen kuluu työtunteja.. Janne muokkaa ulkonäköään ja lauluääntään ja laulutaitoaan. Niin sanotaan että se on 100€/yksi laulu. Ja fanit on taas innosta kiljuen tilailemassa Jannelta lauluvideoita..
Liian kallista. Ideana hyvä, lauluääni hänellä on ihan hyvä.

Yhteistyössä