kysyy
viikolla 36 mennään ja vauva on ollut joitain päiviä paljon vaisumpi kuin ennen. Liikkuu selvästi ja säännöllisesti kyllä, mutta vaimeammin ja vähemmän.
No siis liikkeet ei tunnu yhtä "sattuvina", vaan enemmän epämääräistä möyrintää.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:hmmm. minulla rv36 ja ihan kunnolla liikkuu edelleen... tosin "ahtaamman" oloisesti, eli nyt vääntää ja kääntää sitä peppua puolelta toiselle...auts...ennen tuli "nykähdysmäisemmin" kun sitä tilaa oli uiskennella.
Riippuu millä tavalla "vaisumpi"?
Maha on joo alempana, mutta mitään supistelua muistuttavaakaan ei kyllä ole.Alkuperäinen kirjoittaja j:saattaa "valmistautua" syntymään, onko maha tippunu alas jo? 36 viikkonen on ihan kunnon kokonen et voi hyvinki olla tulossa jo. mun tyttö hiljeni hieman ku oltii lähempänä. mut suosittelen olemaan ihan rauhallisesti vaan ja nauttia tästä lopusta. h-hetki saattaa olla lähempänä ku luuletkaan ot iisisti viel kun voit, ja syö ja juo hyvin
Joo.Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:jos yhtään alat epäilemään niin kannattaa tehdä liikelaskentaa! Kyllä mulla ainakin lopussa kun vauva on liikkunut niin tuntunut kyllä hyvin, jalat ja kädet hyvin näkynyt vattan päältä nousuina
Juot jotain makeaa esim mehua, makaat tunnin ja 10 liikettä pitäs tuntua, jos ei tunnu toista vielä kertaalleen. Jos ei vieläkään niin soita...Alkuperäinen kirjoittaja aitiliini83:MUlla viikkoja nyt 37+1 ja hieman ehkä liikkeet vähentynyt. Vatsa laskeutunut mutta ei varmaan vielä kiinnittynyt. Liikkeitä tunnen parhaiten puoli istuvassa asennossa.......varmaan vauvalla tilaa silloin eniten ja silloin myös kääntää peppua puolelta toiselle ja venyttelee
MIten liike laskentaa muuten tehdään? Paljon pitää liikkua päivässä?