Hakutulokset

  1. R

    Löytyykö Diana Gabaldon faneja langoilta?

    Sain tänään käsiini tuon Luiden kaiun suomeksi käännetyn version ja jännityksellä odotan millainen kirja on. Oikein kädet syyhyää... :) Pari viimeisintä kirjaa ovat olleet ehkä vähän pettymyksiäkin, koska sarjan alun kirjat olivat aivan mahtavia. Nyt sitten jännätään josko sarja paranisi taas...
  2. R

    GO FAT GO- haaste! Kuinka moni lähtee mukaan??

    Tarkoitus olisi kokeilla aluksi nyt tuo 4 viikkoa. Ilmoittautuminen ei ilmeisesti vielä onnistu???
  3. R

    Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

    Jos vaan kielitaito riittää, niin kannattaa kokeilla lukea noita englanniksi. Nissä on alkuperäiskielellä mun mielestä ihan oma tunnelmansa... :)
  4. R

    Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

    Hyvinhän tuo ilta meni pitkälle yöhön kirjaa ahmiessa... :D Tässäpä linkki wikipediaan, jossa infoa kirjasarjasta ja tuo kirjojen järjestys myös (tosin englanniksi). http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dagger_Brotherhood
  5. R

    Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

    Aivan! Unohdin V:n... (jokohan olen siis ilmoittanut rakastavani jokaista veljestä? :laugh: ) Oli aika mieletön kirja sekin. Mitenköhän lienee näihin tullutkin hurahdettua näin täysillä? :ashamed: Samapa tuo...mukavaa iltalukemista kuitenkin! uo eka kirja Wrathista ei oikein sytyttänyt...
  6. R

    Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

    Oih, mullon ens viikosta alkaen treffit sit Rehvin kanssa.. sen jälkeen mäkin voin muodostaa mielipiteen tähän asiaan. Mutta Rhage ja V, todellakin aauuuh :p :p Mä "innostuin" tuosta Rehvistä ihan uudella tavalla kun kirjan luin...Aiemmin pidin sitä hieman kummallisena keppiköpöttelijänä...
  7. R

    Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

    Samaa mieltä ehdottomasti! Kirjasarja vaan paranee edetessään ja tykkäsin kovasti Rhagesta , Vishousista ja Rehvengestä :) Nyt odottelee tuo viimeisin julkaistu kirja, jossa on John Matthewin tarina...Katsotaan missä vaiheessa maltan mennä nukkumaan! :laugh:
  8. R

    Mikä on naperon oikea nimi?

    Pocoyo :)
  9. R

    Itseään värjääviä vaatteita?

    Sama täällä! Tyttären yöpaidan pesin heti oston jälkeen käyttöä varten ja pesun jälkeen oli takaosassa punertavia värilaikkuja. Aivan ihmeellistä!!!??? Keinoja saada nuo värjäytymät pois? Pesin paidan tahranpoistoaineella käsiteltynä 60 asteessa, mutta vain osa värjäytymistä hävisi.
  10. R

    Kuinka kauan on mennyt kun tuolta Me&I:lta on tullut paketti?

    Tilasin tänään webshopista ja nyt odotellaan postia. Kiinnostaisi minuakin kuulla millaiset toimitusajat ovat olleen!
  11. R

    Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

    Hyvä juttu. Olishan se sunkin kiva tietää mikä päivä lähtö on edessä, jotta voit suunnitella asiasi sitä ajatellen. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
  12. R

    Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

    Tää on niin huippu ketju...tässä on jo pari päivää mennyt näitä hou´n kuvioita seuratessa ja yleensä en edes välitä saippuasarjoista! :whistle: Kiinnostaisi koooovasti tietää joko Craig on ne liput ostanut????????
  13. R

    G: Lemppari lastenvaate nettikauppa?

    http://www.naperonuttu.fi/ Olen tilannut muutaman kerran ja saanut loistavaa palvelua. Tuotteet tulee nopeasti kotiin ja palautukset onnistuu mutkattomasti. Ja ihania vaatteita tietenkin... :)
  14. R

    Meandin äidin roosa medaljonkimekko - onko jollain?

    Löytyy tuo mekko ja pidän siitä kovasti! :) Enemmän kuitenkin peruskesämekko kuin juhlamekko, mutta riippuu varmasti juhlien tunnelmasta jonne tuota suunittelet. Ja saahan siihen toki asusteilla juhlavuutta. Itse ehken rippijuhliin tuota kuitenkaan laittaisi, sopii paremmin esim. lasten...
  15. R

    Kaupan kassat, miten olette mokanneet töissä?

    :laugh: :laugh: :laugh:
  16. R

    Unelmien hääpuku löytyi!

    Oi, onpa kaunis! :) Ja tuo ap:n puku on kanssa aivan upea. Kauniita morsiamia teistä tulee!!! Ihan tässä herkistyy... :)
  17. R

    Me&I

    Minä sain yhteydenoton heti seuraavana päivänä tuon lomakkeen täyttämisen jälkeen ja ostosten tekeminen sujui mallikkaasti. Rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan! :)
  18. R

    Lastenvaatteiden myynti

    eipä onnistu... :| ei sitten millään hyväksy tuota salasanaa eli en pääse kerhovalikosta eteenpäin. Apua???
  19. R

    Minkä ikäisenä luovuitte pinnasängystä?

    Ah, rakas unipussi! Tyttö 1v 8kk ja oppi kiipeämään pois pinniksestään 1v 4kk:n iässä. Tähän ei auttanut vaikka saatiin lainaan korkeampilaitaisempi pinnasänky. Otettiin sitten unipussi käyttöön ja tämä ihana kapistus on sitten turvannut meidän perheelle hyvät yöunet ainakin toistaiseksi! :)

Yhteistyössä