Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

Mä kiehnäsin jo Phuryn kans tälle iltaa. Seuraavat kiehnäykset alkakoon sitten ens viikolla kun tulee seitsemäs kirja postissa :D

( pakko laittaa seitsemäs, kun enää ei voi puhua seuraavasta kirjasta ) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä kiehnäsin jo Phuryn kans tälle iltaa. Seuraavat kiehnäykset alkakoon sitten ens viikolla kun tulee seitsemäs kirja postissa :D

( pakko laittaa seitsemäs, kun enää ei voi puhua seuraavasta kirjasta ) :LOL:
Kyllä Wrath vaan on paras!! :p :p Mä just oon siinä kohdas missä Bethin muutos alkaa.. jänskättää!! :D

Muoks. Mä muuten laitan kaks seuraavaa kirjaa jo tilaukseen kun oon ekan lukenu ja toista alotan.. Ei tuu sit ikäviä ootteluita.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kyllä Wrath vaan on paras!! :p :p Mä just oon siinä kohdas missä Bethin muutos alkaa.. jänskättää!! :D

Muoks. Mä muuten laitan kaks seuraavaa kirjaa jo tilaukseen kun oon ekan lukenu ja toista alotan.. Ei tuu sit ikäviä ootteluita.. :LOL:
Sano mun sanoneen, Rhage ja etenkin V on parempia :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Kyllä Wrath vaan on paras!! :p :p Mä just oon siinä kohdas missä Bethin muutos alkaa.. jänskättää!! :D

Muoks. Mä muuten laitan kaks seuraavaa kirjaa jo tilaukseen kun oon ekan lukenu ja toista alotan.. Ei tuu sit ikäviä ootteluita.. :LOL:
Sano mun sanoneen, Rhage ja etenkin V on parempia :p
Samaa mieltä ehdottomasti! Kirjasarja vaan paranee edetessään ja tykkäsin kovasti Rhagesta , Vishousista ja Rehvengestä :) Nyt odottelee tuo viimeisin julkaistu kirja, jossa on John Matthewin tarina...Katsotaan missä vaiheessa maltan mennä nukkumaan! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Ai jaa :D Z on kyl aika karsee..
Tohon men sano mitään, en mä sitä karseena pitänyt.. heti kelasin, et sillon sit varmaan hurja stoori takana. Just wait for it ;)
Mut se sarja ei ainakaan huonone ollenkaan kun lukee eteenpäin, paranee vaan ja oot koko ajan syvemmällä siinä maailmassa, just ihanaa :p

Kaks kirjaa vielä mitä en oo lukenut ja sen jälkeen mä horotan kaikki veljekset kyllä uudelleen läpi :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rattaratta:
Samaa mieltä ehdottomasti! Kirjasarja vaan paranee edetessään ja tykkäsin kovasti Rhagesta , Vishousista ja Rehvengestä :) Nyt odottelee tuo viimeisin julkaistu kirja, jossa on John Matthewin tarina...Katsotaan missä vaiheessa maltan mennä nukkumaan! :LOL:
Oih, mullon ens viikosta alkaen treffit sit Rehvin kanssa.. sen jälkeen mäkin voin muodostaa mielipiteen tähän asiaan. Mutta Rhage ja V, todellakin aauuuh :p :p
 

Oih, mullon ens viikosta alkaen treffit sit Rehvin kanssa.. sen jälkeen mäkin voin muodostaa mielipiteen tähän asiaan. Mutta Rhage ja V, todellakin aauuuh :p :p [/quote]

Mä "innostuin" tuosta Rehvistä ihan uudella tavalla kun kirjan luin...Aiemmin pidin sitä hieman kummallisena keppiköpöttelijänä, mutta tuo Rehvengen oma kirja kyllä antoi miehestä melkoisen seksikkään kuvan :p Ihanhan tässä hiki tuli... B)

Z:n kirja oli musta ehkä koskettavin, Phuryn tarinan ohella. Jotenkin Z:n tarinassa on niin paljon kipua ja tuskaa, joka kyllä välittyi lukijalle hyvin. Kaunis tarina.

Tuosta John Matthewin ja Xhexin kirjaan suhtaudun vähän epäillen, koska jostain syystä tuo suhde on mua ärsyttänyt alusta saakka. Mutta todennäköiesti mieli muuttuu taas kunhahn kirjan kannet suhahtaa auki! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rattaratta:
Mä "innostuin" tuosta Rehvistä ihan uudella tavalla kun kirjan luin...Aiemmin pidin sitä hieman kummallisena keppiköpöttelijänä, mutta tuo Rehvengen oma kirja kyllä antoi miehestä melkoisen seksikkään kuvan :p Ihanhan tässä hiki tuli... B)

Z:n kirja oli musta ehkä koskettavin, Phuryn tarinan ohella. Jotenkin Z:n tarinassa on niin paljon kipua ja tuskaa, joka kyllä välittyi lukijalle hyvin. Kaunis tarina.

Tuosta John Matthewin ja Xhexin kirjaan suhtaudun vähän epäillen, koska jostain syystä tuo suhde on mua ärsyttänyt alusta saakka. Mutta todennäköiesti mieli muuttuu taas kunhahn kirjan kannet suhahtaa auki! :LOL:
Ooh, joten odotan innolla.. mulla kans vähän nihkee kummajaisen kuva Rehvistä, vaikka siitä jo jotain on "paljastunut". Tarkempia paljastuksia odotellessa :p

Näillä tiedoilla olen täysin samaa mieltä tuosta Z:n tarinasta, ihan mieletön. Joskin omaksi ohekseni listaan V:n tarinan, se tuntui.
John ja Xhex on kyl karsee yhdistelmä, mut joo, luulen tosiaan et mieli muuttuu itse kullakin kunhan tarinan saa luettavakseen.. tuppaa olemaan tapana näissä kirjoissa :D
 
Aivan! Unohdin V:n... (jokohan olen siis ilmoittanut rakastavani jokaista veljestä? :LOL: ) Oli aika mieletön kirja sekin. Mitenköhän lienee näihin tullutkin hurahdettua näin täysillä? :ashamed:

Samapa tuo...mukavaa iltalukemista kuitenkin! uo eka kirja Wrathista ei oikein sytyttänyt koko moottorippyöräjengiläismeiningillään, mutta näissä viimeisimmissä kirjoissa Sokeasta Kuninkaastakin on tullut vähän "inhimillisempi" :)
 
Oliko mukava yö? ;) Mäkin ajattelin ettei kukaan voita Wrathia ja hänen tarinaa, mutta kyllä kakkososakin oli loistava! Sitä kiihkoa ja kiintymystä mitä noille henkilöille tulee kun kohtaavat sen oikean.

Odotan mielenkiinnolla Zadistin tarinaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla Makoisa:
Oliko mukava yö? ;) Mäkin ajattelin ettei kukaan voita Wrathia ja hänen tarinaa, mutta kyllä kakkososakin oli loistava! Sitä kiihkoa ja kiintymystä mitä noille henkilöille tulee kun kohtaavat sen oikean.

Odotan mielenkiinnolla Zadistin tarinaa.
Jotain vampyyritaisteluita mä unissani taas kävin, ei oo eka kerta.. :LOL: Mulla tulee kauheen herkästi juttuja uniin :D

Samaista tarinaa mäkin oottelen.
 
Mutta täytyy kyllä sanoo että kirjailijan kirjoitystyyli on jotain aivan mahtavaa!! Mä luen sarjaa englanniksi ja eka aattelin että ois pitäny hommaa suomeks.. Mutta sit ku olin jonku aikaa lukenu niin totesin että parempi näin, niitä juttuja ei saa suomeksi silleen käännettyy. Kertakaikkisen mahtavaa! :D
 
L
Mä luin juuri nuo kaksi ensimmäistä kirjaa ja just tilasin viisi seuraavaa :D Mutta kun ei ole tietoa niiden järjestyksestä (kaipa sekin selviää kun kirjat saa käteen), niin voisko joku ystävällinen laittaa mulle, vaikka veljien nimien mukaan, ne järjestykseen? :)
 

Yhteistyössä