Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
Jokos se Craikulipoika hommasi sulle ne liput?
En mä tiedä. Se nukkuu.
hah:D miks et vastaa kysymyksiin missä se siellä ameriikasa asuu vai unohitko jo'+
se tais olla monta sivua sitten missä .. muistaakseni :LOL:
Portland, Oregon, ellei ole osoite muuttunut nyt... :D
ei saa nyt ku yritä huijata bighooota:D
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=2730+SE+15th+Ave+Portland,+OR+97202&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=2730+SE+15th+Ave,+Portland,+OR+97202,+USA&gl=fi&ei=H7IQTKHYGJWHONOVyNIH&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBkQ8gEwAA
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
Jokos se Craikulipoika hommasi sulle ne liput?
En mä tiedä. Se nukkuu.
hah:D miks et vastaa kysymyksiin missä se siellä ameriikasa asuu vai unohitko jo'+
se tais olla monta sivua sitten missä .. muistaakseni :LOL:
Portland, Oregon, ellei ole osoite muuttunut nyt... :D
ei saa nyt ku yritä huijata bighooota:D
http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=2730+SE+15th+Ave+Portland,+OR+97202&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=2730+SE+15th+Ave,+Portland,+OR+97202,+USA&gl=fi&ei=H7IQTKHYGJWHONOVyNIH&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBkQ8gEwAA
Vastaa onko tämä kuvassa näkyvä punainen "iso" auto se Craigin auto minkä olet kuvissa nähnyt?
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Missä päin Portlandia se asuu? Mulla asuu pikkuserkku siellä.
En mä tiedä.
Siis täh? Et tiedä minne olet muuttamassa. Mitä sä siitä miehestä tiedät? Kun et tiiä mikä on ammatiltaan, tai et vaivautunut tutkimaan. Etkä tiiä missä asuu.
Eikö sua ittees arvelluta se ettei se ole vieläkään ostanu niitä lippuja?
Ja muista että ESTAa varten ne sitten pitää olla ne liput tietyille lentoyhtiöille, sitä Craig ei varmaan tajua ilman että mainitset.

Jos oikeasti olet olemassa, niin kyllä mä vähän huolestun sun tyylistä hoitaa asioita.
 
big ho
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Missä päin Portlandia se asuu? Mulla asuu pikkuserkku siellä.
En mä tiedä.
Siis täh? Et tiedä minne olet muuttamassa. Mitä sä siitä miehestä tiedät? Kun et tiiä mikä on ammatiltaan, tai et vaivautunut tutkimaan. Etkä tiiä missä asuu.
Eikö sua ittees arvelluta se ettei se ole vieläkään ostanu niitä lippuja?
Ja muista että ESTAa varten ne sitten pitää olla ne liput tietyille lentoyhtiöille, sitä Craig ei varmaan tajua ilman että mainitset.

Jos oikeasti olet olemassa, niin kyllä mä vähän huolestun sun tyylistä hoitaa asioita.
Kyl mä tiedän sen os mut en mä tiedä missä osaa Portlandia se on. En mä oo siellä koskaan käynyt.
 
big ho
Tää on niin huippu ketju...tässä on jo pari päivää mennyt näitä hou´n kuvioita seuratessa ja yleensä en edes välitä saippuasarjoista! :whistle:

Kiinnostaisi koooovasti tietää joko Craig on ne liput ostanut????????
Kysyn kun oon yhteydessä tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Missä päin Portlandia se asuu? Mulla asuu pikkuserkku siellä.
En mä tiedä.
Siis täh? Et tiedä minne olet muuttamassa. Mitä sä siitä miehestä tiedät? Kun et tiiä mikä on ammatiltaan, tai et vaivautunut tutkimaan. Etkä tiiä missä asuu.
Eikö sua ittees arvelluta se ettei se ole vieläkään ostanu niitä lippuja?
Ja muista että ESTAa varten ne sitten pitää olla ne liput tietyille lentoyhtiöille, sitä Craig ei varmaan tajua ilman että mainitset.

Jos oikeasti olet olemassa, niin kyllä mä vähän huolestun sun tyylistä hoitaa asioita.
Kyl mä tiedän sen os mut en mä tiedä missä osaa Portlandia se on. En mä oo siellä koskaan käynyt.
Niin, piti kysyä vielä, että kai sä olet jotenkin selvittänyt vähän taustoja.
En tahdo maalata piruja seinille, mutta kyllä mun mielestä on tosi erikoista että joku asettaa aikarajat tulemiselle. Tosissaan mun villi mielikuvitukseni maalailee kuvaa amerikkalaisesta Josef Fritzlistä, tai vastaavasta. Mä vaan huolissani mietin että sä olet kuitenkin aika otollisessa iässä joutumaan semmoseen tilanteeseen.
Ja tiedän että et tahtoisi lukea tämmösiä. Mutta on sekin otettava huomioon.
Ei kukaan tahdo uskoa sellaista ihmisestä johon on rakastunut. Mutta psykopaatit on semmosia että ne kykenee leikkimään ihmismielellä ihan miten päin vain. Ja ne on taitavia mielistelemään ja manipuloimaan ihmisiä.

Toivottavasti sulle käy kuitenkin hyvin, jos sinne asti pääset.

Jos mä oikeen kauniisti pyydän, niin ottaisitko kutienkin selvää siitä miehestäsi ja siitä maahansaapumislupaan, eli siihen estaan. Vaikka musta kyllä tuntuu että sä tiedät siitä jo ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Missä päin Portlandia se asuu? Mulla asuu pikkuserkku siellä.
En mä tiedä.
Siis täh? Et tiedä minne olet muuttamassa. Mitä sä siitä miehestä tiedät? Kun et tiiä mikä on ammatiltaan, tai et vaivautunut tutkimaan. Etkä tiiä missä asuu.
Eikö sua ittees arvelluta se ettei se ole vieläkään ostanu niitä lippuja?
Ja muista että ESTAa varten ne sitten pitää olla ne liput tietyille lentoyhtiöille, sitä Craig ei varmaan tajua ilman että mainitset.

Jos oikeasti olet olemassa, niin kyllä mä vähän huolestun sun tyylistä hoitaa asioita.
Kyl mä tiedän sen os mut en mä tiedä missä osaa Portlandia se on. En mä oo siellä koskaan käynyt.
Etkä osaa Google Mapsista katsoa?
 
Niin ja piti kysyä, että haluisko se Craig tulla vakuuttamaan meidät palstalaiset täällä luotettavuudestaan. Me ymmärretään suurin osa hyvin englantia, joten voishan semmosta kai ehdottaa? Vaikka harmaana? Eiks jeh?
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Teil ei kuulu mun lapsen isä.
Lapsesta tulee Usalainen kuten musta.
Mutta ymmärrätkö kulta pieni, että isälläkin on asiaan sanansa sanottavana kun kerta lapsen elämässä on mukana.
Poikasi tuskin sinua siitä isompana kiittää jos erotat hänet täysin isästään. Ethän ollut yhtään varma tuletteko enää koskaan Suomeen, kun ei Amerikan sulho välttämättä vierailulentoja maksa.
Asia järjestyy joskus ja saahan poika tulla isompana Suomeen jos haluaa. En mä sitä voi kieltää eikä oo tarvetta.
Eli teini-ikäisenä poika saa nähdä isänsä vasta seuraavan kerran. Silloin saatkin sitten kunnon syyttelyryöpyn päällesi.
Mitä jos isä sanoo, että poikaa ei maasta viedä tai vaatii, että esim. kerran kuussa hänen pitää saada tavata lastansa.
Ei se sellasta voi vaatia. Sorry. =)

Itteasias voi :) Toivottavasti vaatiiki. Näkee ettei siul ole mittään hajuakaan lapsist. Miun käy oikeesti sääliks sitä lasta, jos siul sellanen oikeesti on.

Toiseks kukkaan ei voi siuta edelleenkään iän perusteel tunnistaa. Jos siun ulosanti on tuollasta, nii eiköhä siut oo tunnistettu :D
Vaik siul on yksinhuoltajuus, isä voi vaatia yhteishuoltajuutta ja estää näin ollen poikas lähön ulkomaille :)


Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Otan mä valokuvat mukaan ja totta kai kerron kenet kuvissa on jne.
Pojasta kuitenkin tulee Usalainen ja unohtaa kyllä Suomen ja isänsä. Uskon että pitää Craigia isänä.
Sie et tämän perusteel tajua lasten päälle yhtää mitää. Voi lapsparka, jos siul semmonen on oikeesti.

Mut eiköhä big ho:n vastauksista voi päätellä hänen ikänsä ja henkisen ikänsä :)

Toi sarja-idea voiski olla hyvä :D "Mitä sitten tapahtui? Näette sen ensi kerralla samaan aikaan, samalla kanavalla."....
 

Yhteistyössä