Me&I

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mielestäni eivät ole hintansa arvoisia. Eivät niin ihania kuin hehkutetaan ja vaikka värikkäitä ovatkin niin samalla rahalla saa mm. käsintehtyä ja ihanaa kaikista puodeista joita on netti pullollaan :)

Ja itselläni on muutama vaate, ovat kyllä haalistuneet pesussa ja laadultaan henkkamaukkaa. Osa säilynyt tosi hyvin. Olen tilannut korkeintaan paidan aina...
 
tilaaja
Olen muutaman kerran kutsuilta tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Nyt tänä keväänä en ole päässyt yksillekään kutsuille eikä niitä nyt ole tiedossakaan, joten tungen tähän samaan ketjuun kysymään, että onko kukaan tilannut netin kautta?
Siellähän on se lomake, jonka täytämällä jonkun myyjän pitäisi ottaa yhteyttä. Miten on homma toiminut?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:
Olen muutaman kerran kutsuilta tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Nyt tänä keväänä en ole päässyt yksillekään kutsuille eikä niitä nyt ole tiedossakaan, joten tungen tähän samaan ketjuun kysymään, että onko kukaan tilannut netin kautta?
Siellähän on se lomake, jonka täytämällä jonkun myyjän pitäisi ottaa yhteyttä. Miten on homma toiminut?
Kuulin kutsujen pitäjältä, että voi kestää kuukausiakin ennen kuin joku ottaa yhteyttä sitä kautta. Mutta ainahan voit kokeilla. :) Ja jos ei kiire ole niin mikäs siinä. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:
Olen muutaman kerran kutsuilta tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Nyt tänä keväänä en ole päässyt yksillekään kutsuille eikä niitä nyt ole tiedossakaan, joten tungen tähän samaan ketjuun kysymään, että onko kukaan tilannut netin kautta?
Siellähän on se lomake, jonka täytämällä jonkun myyjän pitäisi ottaa yhteyttä. Miten on homma toiminut?
Minä sain yhteydenoton heti seuraavana päivänä tuon lomakkeen täyttämisen jälkeen ja ostosten tekeminen sujui mallikkaasti. Rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan! :)
 
Me&I-esittelijä
Alkuperäinen kirjoittaja tilaaja:
Olen muutaman kerran kutsuilta tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Nyt tänä keväänä en ole päässyt yksillekään kutsuille eikä niitä nyt ole tiedossakaan, joten tungen tähän samaan ketjuun kysymään, että onko kukaan tilannut netin kautta?
Siellähän on se lomake, jonka täytämällä jonkun myyjän pitäisi ottaa yhteyttä. Miten on homma toiminut?
Mistä päin olet?
 

Yhteistyössä