Taidan lähtee Wrathin kans sänkyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Mä luin juuri nuo kaksi ensimmäistä kirjaa ja just tilasin viisi seuraavaa :D Mutta kun ei ole tietoa niiden järjestyksestä (kaipa sekin selviää kun kirjat saa käteen), niin voisko joku ystävällinen laittaa mulle, vaikka veljien nimien mukaan, ne järjestykseen? :)

Hyvinhän tuo ilta meni pitkälle yöhön kirjaa ahmiessa...
:D Tässäpä linkki wikipediaan, jossa infoa kirjasarjasta ja tuo kirjojen järjestys myös (tosin englanniksi).

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dagger_Brotherhood
 
cothis
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
jos tuo herätetty rakastaja ilmestyy elokuussa niin koskahan tulee 4 osa? mikä siihen on suomennettu nimi? mioe tahon nämä kaikki! en tosin oota kauheita osalta 4 koska ei kerro " vampyyristä" :D
Osalta 4? Se on näiden kirjojen kirous, kun avaat kannet niin muutat mielesi :D
 
L
Alkuperäinen kirjoittaja Rattaratta:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Mä luin juuri nuo kaksi ensimmäistä kirjaa ja just tilasin viisi seuraavaa :D Mutta kun ei ole tietoa niiden järjestyksestä (kaipa sekin selviää kun kirjat saa käteen), niin voisko joku ystävällinen laittaa mulle, vaikka veljien nimien mukaan, ne järjestykseen? :)

Hyvinhän tuo ilta meni pitkälle yöhön kirjaa ahmiessa...
:D Tässäpä linkki wikipediaan, jossa infoa kirjasarjasta ja tuo kirjojen järjestys myös (tosin englanniksi).

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dagger_Brotherhood
Kiitos :) Englanniksi mä noita luenkin, joten linkkikin oli paikallaan. Tuota Lover mine'a en raaskinut tilata, muut oli pokkarina alle 8e ja tuo oli päälle 20e... Kunhan saan nää muut luettua, niin ehkä se viimeinenkin(?) osa on julkaistu pikkupokkarina...
 
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja Rattaratta:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Mä luin juuri nuo kaksi ensimmäistä kirjaa ja just tilasin viisi seuraavaa :D Mutta kun ei ole tietoa niiden järjestyksestä (kaipa sekin selviää kun kirjat saa käteen), niin voisko joku ystävällinen laittaa mulle, vaikka veljien nimien mukaan, ne järjestykseen? :)

Hyvinhän tuo ilta meni pitkälle yöhön kirjaa ahmiessa...
:D Tässäpä linkki wikipediaan, jossa infoa kirjasarjasta ja tuo kirjojen järjestys myös (tosin englanniksi).

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dagger_Brotherhood
Kiitos :) Englanniksi mä noita luenkin, joten linkkikin oli paikallaan. Tuota Lover mine'a en raaskinut tilata, muut oli pokkarina alle 8e ja tuo oli päälle 20e... Kunhan saan nää muut luettua, niin ehkä se viimeinenkin(?) osa on julkaistu pikkupokkarina...
mä tilasin sen justiinsa kyllä pokkarina. odotahan kun metsästän että mistä...
 
L
kylmä nakki: Juu, oli sitä Lover mine'a tuolla, mistä muut tilasin,paperikantisena, mutta maksoi päälle 20e ja niin paljon en pokkarista maksa :p Eiköhän nuo viisi kirjaa riitä kuluttamaan aikaa, kunnes halpenee tuokin :)
 
L
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
niin siis tuolta sen saa vähän edullisemmin pokkarina. en mäkään siitä paria kymppiä raaskinut maksaa :snotty: ja pakkohan ne oli omaksi ostaa eikä lainata :whistle: kohta alkaa jo uusintakierros.
14e on sekin liikaa :p Mä odottelen ja luen sitten Lover Mine ja Lover Unleashed:in yhtäaikaa ;) Tosin kevääseen on liikaa aikaa :p
 
Rattaratta
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Alkuperäinen kirjoittaja Rattaratta:
Alkuperäinen kirjoittaja L:
Mä luin juuri nuo kaksi ensimmäistä kirjaa ja just tilasin viisi seuraavaa :D Mutta kun ei ole tietoa niiden järjestyksestä (kaipa sekin selviää kun kirjat saa käteen), niin voisko joku ystävällinen laittaa mulle, vaikka veljien nimien mukaan, ne järjestykseen? :)

Hyvinhän tuo ilta meni pitkälle yöhön kirjaa ahmiessa...
:D Tässäpä linkki wikipediaan, jossa infoa kirjasarjasta ja tuo kirjojen järjestys myös (tosin englanniksi).

http://en.wikipedia.org/wiki/Black_Dagger_Brotherhood
Kiitos :) Englanniksi mä noita luenkin, joten linkkikin oli paikallaan. Tuota Lover mine'a en raaskinut tilata, muut oli pokkarina alle 8e ja tuo oli päälle 20e... Kunhan saan nää muut luettua, niin ehkä se viimeinenkin(?) osa on julkaistu pikkupokkarina...
Vinkkinä: Ebaystä sain tuon kirjan (uutena) alle kymmenellä punnalla eli noin 10 eurolla. Sieltä siis kannattaa katsoa jos et malta kirjakauppojen pokkareita odotella. :)
 
vieras
Ai muitakin hurahtaneita löytyy... Itse luen suomeksi, ekan osan luin vahingossa heti kun se ilmestyi. Kakkosta odotinkin sitten jo kieli pitkällä.

Ja kohta tulee kolmonen. Zsadistin tarina jännittää jo... :p :p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai muitakin hurahtaneita löytyy... Itse luen suomeksi, ekan osan luin vahingossa heti kun se ilmestyi. Kakkosta odotinkin sitten jo kieli pitkällä.

Ja kohta tulee kolmonen. Zsadistin tarina jännittää jo... :p :p :p
Jos vaan kielitaito riittää, niin kannattaa kokeilla lukea noita englanniksi. Nissä on alkuperäiskielellä mun mielestä ihan oma tunnelmansa... :)
 
H
Te jotka olette lukeneet kaikki kirjat (tai suurimman osan) läpi, niin onko Zsadistista ja Bellasta kuinka paljon juttua kolmannen kirjan jälkeen?

Mä luin kolmannen kirjan suomeksi ekana, kun en tajunnut että niiden takana piilee suurempikin yhteinen juoni. Tilasin heti kaksi ekaa kun olin kolmanen saanut loppuun ja just aloitin lukemaan nyt siis ensimmäistä. Mut kolmas kirja oli upea! En usko et kukaan muu veljeksistä voi olla yhtä ihana kun Z :D

Fanitan sarjaa kuin pahainen teini...
 

Yhteistyössä