GO FAT GO- haaste! Kuinka moni lähtee mukaan??

  • Viestiketjun aloittaja Jee!!
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on uusi haaste joka alkaa elokuun lopulla ja ilmottautuminen tähän alkaa 1.8. Tästä jatko aika kestää 10 vk ja se maksaa 89e(1,20e/päivä).
no kyllä mä siihen mennessä olen jo synnyttänyt :D eli taidan harkita.
jos ilmottautuu ekaan ilmaseen 4vko:n jaksoon, niin sitooko se sitten tohon maksulliseenkin?
 
Pampales
Minä jatkan myös! Olin toukokuussa jutta-dieetillä ja paino putosi reilut 8kg! Nyt kesän aikana olen tasapainoillut ja paino on pudonnut vielä noin kilon-kaksi. Elokuussa ja sen jälkeen olisi tarkoitus pudottaa vielä toiset 8kg, jonka jälkeen olen ihannepainossani.
 
hmm
Totta tuo ruokalista yksinäänkin jo edistää laihtumista. Onkohan pakko noudattaa juuri jutan liikuntavideoita, vai voiko jatkaa omia liikuntamuotoja ehtimisen mukaan?

http://www.gojuttago.com/?p=375
 
Ninni
Alkuperäinen kirjoittaja Pampales:
Minä jatkan myös! Olin toukokuussa jutta-dieetillä ja paino putosi reilut 8kg! Nyt kesän aikana olen tasapainoillut ja paino on pudonnut vielä noin kilon-kaksi. Elokuussa ja sen jälkeen olisi tarkoitus pudottaa vielä toiset 8kg, jonka jälkeen olen ihannepainossani.
Wau mikä itsekuri! Minäkin ajattelin olla nyt mukana elokuussa. Piti laihduttaa jo joulun jälkeen 8 kg, no ei ollut selkärankaa. Nyt se on jo 11 kg...
Aloitin maanantaina tällä viikolla nettiohjeiden mukaan jo juttailun. Vähän toista kiloo on tippunut parissa päivässä. Ja nälkä ei oo yhtään tällä ruokailulla. On kokeiltu South Beachit, Atkinsit, Low carpit ja Painonvartijat. Tämä on ensimmäinen, missä ei ole vatsassa onttoa tunnetta ruokailujen välissä. Olen puolen kilon päässä pituuttani vastaavassa ihannepainossa, mutta se yläraja ihannepainolle ei vielä riitä. Kiloklubi kulkee tässä vasemmalla kädellä mukana, mihin laitan painon joka aamu muistiin.
 
vieras
Hyvä Ninni!! Olet jälleen yksi esimerkki lisää siitä että juttailu toimii!! Mulla alkaa tän viikon sunnuntaina dieetti ja jännittää jo kovasti miten onnistun!
Elokuussa sitten mukaan siihen go fat go ryhmään!
Olen motivoitunut ja lujasti päättänyt sanoa läskeille hyvästit!
 

Yhteistyössä