Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
me halutaan tietää millanen mies hää on! kyselitunti päälle ja otetaan tyypistä selvää. Sit myö annetaan lähtölupa jos se osoittautuu kunnolliseksi mieheksi eikä vaan letkunheiluttelijaksi. Big Hoo me tahdotaan sulle vaa parasta, ettei susta tuu CrackHo ! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
me halutaan tietää millanen mies hää on! kyselitunti päälle ja otetaan tyypistä selvää. Sit myö annetaan lähtölupa jos se osoittautuu kunnolliseksi mieheksi eikä vaan letkunheiluttelijaksi. Big Hoo me tahdotaan sulle vaa parasta, ettei susta tuu CrackHo ! :heart:
:LOL:
 
zxc
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Missä päin Portlandia se asuu? Mulla asuu pikkuserkku siellä.
En mä tiedä.
Siis täh? Et tiedä minne olet muuttamassa. Mitä sä siitä miehestä tiedät? Kun et tiiä mikä on ammatiltaan, tai et vaivautunut tutkimaan. Etkä tiiä missä asuu.
Eikö sua ittees arvelluta se ettei se ole vieläkään ostanu niitä lippuja?
Ja muista että ESTAa varten ne sitten pitää olla ne liput tietyille lentoyhtiöille, sitä Craig ei varmaan tajua ilman että mainitset.

Jos oikeasti olet olemassa, niin kyllä mä vähän huolestun sun tyylistä hoitaa asioita.
Kyl mä tiedän sen os mut en mä tiedä missä osaa Portlandia se on. En mä oo siellä koskaan käynyt.
Never heard of maps???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä, vieläkö tää ketju jatkuu? Ja samat nikit jaksaa jauhaa tätä provoa? No huhhuh... ei ilmeisesti omaa elämää ole elettäväksi?
Sultako se on pois jos joku ei lue vaikka sitä tuikitylsää lehteä lapsen päikkyjen aikaan, vaan lueskelee tätä ;) Viihdettähän tämä on, ainakin osittain :)

Mitä sä teet tällä foorumilla jos sulla on elämää muuallakin :D
 
mä oon kyl sitä mieltä et lapsen kannalta ois parasta ottaa yhteyttä lastensuojeluun jos vain tietäs kuka on bighoro....ties minkä pedofiilin kynsiin joutuu :( ja sit mua rupes kauhistuttaa toi yks radiolinkki mis oli ku se nainen oli suudellu ranskalaisen miehen kanssa ja saanu jonku pöpön,ja se olikin murhannu ihmisiä ja luultavasti jotain nekrofilia juttuu taustalla... :x
toivon todella että tää on 2+ kaikkien aikojen paras provo,ettei vaan lapsi ja tosi bimbo nainen oo oikeesti varassa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä, vieläkö tää ketju jatkuu? Ja samat nikit jaksaa jauhaa tätä provoa? No huhhuh... ei ilmeisesti omaa elämää ole elettäväksi?
Sultako se on pois jos joku ei lue vaikka sitä tuikitylsää lehteä lapsen päikkyjen aikaan, vaan lueskelee tätä ;) Viihdettähän tämä on, ainakin osittain :)

Mitä sä teet tällä foorumilla jos sulla on elämää muuallakin :D
Miten se multa olis pois, sun aikaahan se on mitä sä hukkaat. Joo, viihdettä ja luettavaa, mutta kun eräät kommentoi puolitosissaan ja asiantuntijoina, niin pikkuisen tuppaa huvittamaan.

Mä en oo roikkunu tässä ketjussa päivätolkulla kuten eräille näyttää käyneen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä, vieläkö tää ketju jatkuu? Ja samat nikit jaksaa jauhaa tätä provoa? No huhhuh... ei ilmeisesti omaa elämää ole elettäväksi?
Sultako se on pois jos joku ei lue vaikka sitä tuikitylsää lehteä lapsen päikkyjen aikaan, vaan lueskelee tätä ;) Viihdettähän tämä on, ainakin osittain :)

Mitä sä teet tällä foorumilla jos sulla on elämää muuallakin :D
Miten se multa olis pois, sun aikaahan se on mitä sä hukkaat. Joo, viihdettä ja luettavaa, mutta kun eräät kommentoi puolitosissaan ja asiantuntijoina, niin pikkuisen tuppaa huvittamaan.

Mä en oo roikkunu tässä ketjussa päivätolkulla kuten eräille näyttää käyneen...
:LOL:
 

Yhteistyössä