Hakutulokset

  1. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** kesäkuussa <3~

    En oo kauheesti kirjotellu ku oon ollu tosi kiireinen. np-ultrassa kävin pari viikko sitten kaikki oli hyvin :heart: huuuh vastasi hyvin viikkoja ja muuten tytöllä kaikki hyvin.. mul itelläni on ollu ongelma ton anemian kans hb se oli viimeks 78 vaikka vedänki rautaa en yhtään tiiä miks se...
  2. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

    Hei vaan kaikkile ja hyvää äitienpäivää äideille ja tuleville äideille :heart: En oo pitkään aikaa kirjotelllu oikeen kirjotellu tänne mitään ku tuntuu ihan ku mitään ei tapahdu. Harmittaa vähän ku en tunne sikiön liikkeitä ku eks ne pitäis jo täs vaihees vähä tuntee jotain? Masu oli yhes...
  3. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    Mäki tulin pitkästä aikaa kattoo teijän kuulumisia kauheesti tekstiä on taas tullu:D Kävin tänää neuvolassa väsymyksen takia se mittas verenpainen, hb ja painon kaikki muu oli Ok paitsi toi hb oli 80 eli tosi matala. Lara mistä tilasit sen doplerin? Aaliyah & pikkuinen 9+5
  4. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** maaliskuussa <3~

    heips mulle voi päivittää( ikää 22v ja esikoistani odottelen rv 7+3, LA 16.10 NKL
  5. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    Huomenta kaikille =) Onko täällä ketään kellä ei oo minkäänlaisia oireita... mulla ei oo nyt mitään oireita ja vähän pelottaa et onks kaikki kunnossa Aaliyah+pikkuinen 6+0
  6. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    durasel onnittelut plussan johdosta.. noista sairaaloista en osaa muuta sanoo ku et oon kuullu et naistenklinikalla on paremmat lääkärit sen takii ite valitsin sen:D
  7. A

    ~LOKAKUUN lapset **2010** helmikuussa <3~

    heippa[b] minä myös ilmottaudun tähän pinoon eli tein plussatestin 10.2.. menin sitten 13.2 päivystykseen kun oli niin kovia vatsakipuja pääsin ultraan ja siellä ei sit näkyny viel mitään.. lääkäri vaan sano et se on 50/50 et onko kohdussa vai ulkopuolella eli maanantai uudestaan verikokeeseen...
  8. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    kiitos kaikille ja plussatuulia sinne
  9. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    en tietenkään voinu jättää testailua siihen tein tänää ton digitaalisen raskaustestin missä on se viikko näyttö ja näytti raskaana 2-3 viikkoo :D eli kuin pitkällä oon?
  10. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    kiitos.. nyt pitää vaa vennä varmistaa asia terveyskeskukseen
  11. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    OMG apua en tiiä mitä täs pitäis nyt ajatella.. tein aamulla raskaustestin ja se oli positiivinen :D
  12. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    heippa kaikille en oo nyt käyny lukemeassa teijän kirjotuksia ku en halunnu stressaa itteni liikaa mukamas oireilla:D kertokaas nyt vähä kuulumisia.. uusille tulokkaille tervetuloa ja plussanneille onnea :heart: mulla ei oo mitään oireita rintoihin vähä kutisee ja välillä tulee sellanen olo et...
  13. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Teffe ihanaa mäki oon tikuttanu oviksen.. oikeelle puolelle munasarjaa sattuu ihan pirusti, sit tulee vähä väliä sellasia kovia repäisykipuja..toivotaan nyt et jos vaik tärppäis
  14. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    macy gray oon vaan odotellu ovista,mul pitäis olla se täl viikol.. on nyt pari päivää palellu ja on ollu menkka juilintaa ja sellasia repäisy kipuja tos oikeen puolen munasarjoissa.. mutta mites sinne?
  15. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Hei typyt kauheesti on taas tullu tekstii.. en jaksa lukee kaikkee mutta onnea kaikille plussaneille ja plussatuulia muille odottajille :heart:
  16. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    oii ihanaa Onnea Lara :flower:
  17. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    mulle voi laittaa kp4 :'(
  18. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    Voi tätä masennuksen määrää ai että et suututtaa miks on niin vaikeeta tää lapsen teko luffe runsas vuoto kokoajan tulee jotain möykkyjä siteeseen...
  19. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    osaako kukaan sanoo mistä johtuu et kun pyyhin paperiin tulee sellasta limaa missä on vähän verta mukana mutta ei oo kunnon vuotoa ollenkaan?
  20. A

    Kevään Kuumeilijat 2010

    se on sitten peli pelattu mun osalta:( kun kävin vessassa huomasin et pikkuhousuun oli tullu sellasta limasta ruskeeta vuotoa kai se täti sieltä tuleee... masentaaa taas niin paljon :'( plussaonnea teille muille

Yhteistyössä