Kevään Kuumeilijat 2010

Jihuu! ONNEA LARA!

Luffe Mulla on ollu ihan sama meininki pillereiden jälkeen. Kivut alko n. puol vuotta poisjättämisen jälkeen ja just niin menee, et joka toinen kuu teen kuolemaa (kuten joulukuussa) ja nyt hyvä kun huomas että on menkat! Mun mielestä vuoto on myös runsaampaa silloin kivuliaisempina kuukausina.


Mitäs mieltä ootte, koska käyn ovista tikuttaan? Nyt siis kp8 (kait) ja jos laskee keskiarvon kp 32 niin puolväli olis kp 16. Kuinka paljon aiemmin tikuttaisitte? Mulla oli kuitenkin joulukuussa toi yllärikp26 eli jos siitä laskee niin sit se olis kp13 ku tikuttais? Vai miten? Mä en siis ole aiemmi tikuttanu ja siks ihan hukas tän homman kanssa...

Ensi kuussa meille muillekin tädin kohdanneille plussaa, eiks vaan :heart:

Iloista viikonloppua kaikille!
 
Teffe: En ole koskaan tikuttanut, mutta luulisin, että kannattaa aika ajoissa!
Jos saat haaleasn ovisplussan, niin ei tiedä onko jo ollu vai tulossa...
Niin ois hyvä olla negatiivinen päivä ennen plussaa niin sitten olis varmasti mahollisuus hyödyntää tärppiaika. :) Olikos tossa nyt mitään järkee. :LOL:
 
Teffe: Älä laske keskiarvoa, vaan perussääntö on että ovis on aina normaalitilanteessa 14päivää ENNEN seuraavia kuukautisia. Hankalaa, tiedän mutta jos sulla on edelliset kierrot kalenterissa merkattuna, niin kiertojen pituudesta voit päätellä, millon se tuon normiohjeen mukaan on ollu (ovis siis). Suosittelen myös lämpimästi pesu:n sivujen ovulaatiolaskuria http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php jonka avulla ainakin itse olen oppinut myös paremmin tunnistamaan oviksen. Pesu:n sivuilta löydät muutenkin hyviä vinkkejä!
 
Barbie: Kiitoo. Clear Blue Digital. Tota en tiedä mitä normisti maksaa, kun osti viikkonäytöllisen (eli siin lukee monta viikkoa hedelmöityksestä!) sai ton kaupan päälle!
Oli 15e niinku sit yhteensä.Teen huomen aamuna sen viikkonäytöllisen. Khihih.

Muoks: Viikkonäytöllinen kai jotai 13-15e, että hyvä tarjous oli apteekissa!
 
Mäkin olen aktiivinen juu... Toiveissa on siis toinen raskaus, mutta lapsi olisi kolmas.
Luomusti on menty vielä, yk 13 nyt menossa. Luomuapuina on ollut homeopatia ja vyöhyketerapia. Ovulaatiohäiriöinen olen, ja nyt onkin hieno juttu, että tässä kierrossa olen ovuloinut B) nyt olisi dpo6 ja eilen oli kipukohtaus alavatsalla (kiinnittyminen?)..
Odottavan aika on pitkä, sanotaan mutta entäs sitten odotusta odottavan aika :LOL:
 
LAUANTAI 16.01.




macy gray~ kp46/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp41/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp35/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

Emmabella~ kp22/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp21/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp21/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Ritu82~~~kp19/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp11/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~ kp9/26-33~~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

aaliyah~~~ kp8/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp6/?

luffe~~~~ kp2/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

Missah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

janna82~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen



PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Paleltaa koko ajan ja mittasin sitten lämmöt niin 35,9. Käsittämätöntä miten voi ruveta paleltamaan siitä syystä kun tietää sen olevan oire. Nyt rupee toi turvotus ja väsymys hellittämään joten ne vissiin oli sit ihan oikeesti (muusta syystä vaan) eikä kuviteltuina. Minä päivänä kannattas testata? Vaikka tiijän, että sieltä nega tulee, mutta haluan testata koska kun sen negan saa niin ei tarvii jännätä ja osaa ottaa vuodon nätimmin vastaan kun jos pitäs jänskäilla alkaako vai eikö ala ja sit vielä sen stressin takia myöhästyy ja sitten vaan kuvittelee olevansa raskaana... On tämä epätoivosta.
 
NoBlood mulla ihan sama tilanne kun sulla. Muakin on palellut jo useampana päivänä ja silti lämmöt on samaa luokkaa.
Ajattelin itse testata huomenna aamulla. Ei tarvi sitten enää jännäillä. Tsempit sullekin =)
 
dpo7: Muakin palelee, eniten sormista ja varpaista. Turvottaa ja maha ollut vähän sekaisin.
Väsyttää, välillä särkee päätä. Vatsa tuntuu täydeltä vaikka en olisikaan syönyt. On pakko syödä tai tulee huono olo syömättömyydestä sitten..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äiskä80:
Lara mites sulla oli se kp kun ekan kerran testasit?
Hahhah :LOL:
Kaikkea välitä 28-47 :LOL:
Mutta eka vähänkään uskottava plussa oli kp40.

Alkuperäinen kirjoittaja Barbie:
Miten nännit muuttuu kun on raskautunut?
Eilen mies ihmetteleli miten mun nännit on niin "pitkät/pystyssä".
Ei ole ennen kuulemma ollut. Kaitpa se niin sitten on...
Ainakin tissit on turvonnut. :D
Mulla nännit kasvanu ja nännipiha suurentunu. Ja tosiaan on "pitkät päällä" tosi usein :LOL:
Reunoilta on myös tummunu.
Ite rinnat jonkun verran turvonnu, vähän ois jäämäs liivit ahtaaks?
 

Yhteistyössä