Kevään Kuumeilijat 2010

Äiskä80: :LOL:

Miks oot niin varma munkin puolesta?? :D
Joo oon mä, mut jos nyt spekuloitais kumminkin :LOL:
Kyllä se nyt niin on, että raskaana olen.
Äitini sanos et kyllä nainen sitten tietää, ja mä olin että mistä muKa? :O
Kyllä sen vaan tietää, kun omalle kohalle sattuu. :heart:

Silti haluan vahvan plussan tonne pinoon, että testailen kyllä vielä hetken. :)
 
Lara- > Mä en ihan täysin allekirjoita tuota tietämistä. Toisaalta on oireidenkin perusteella välillä hyvinkin varma tunne siitä, että kyllä mulla salamatkustaja on. Sitten kuitenkin testiä tehdessä tiedän näkeväni negan. Oireet on ihan todellisia (ällötys, väsymys, huimaus jne), mutta ne testit kun näyttää sitä negaa. Ehkä sitten oon ihan alussa ja testit huonoja herkkyydestään huolimatta. Pää hajoaa kohta. :headwall:

Megakilari kurvasi paikalle. Joko pms on tiivistynyt ja täti saapumassa ihan justiinsa tai sitten lisää vettä kuumeilun myllyyn. |O Alan toivoa sitä tätiä, niin olisi kuvio paljon selkeämpi. Mieluummin toki näkisin sen toisenkin viivan testissä, mutta sitä kun ei näytä nyt tulevan. :(
 
Tässä kaikille haamujen ja negojen kanssa tuskaileville, joilla on selkeitä oireita: =)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t763796
Tuossa ei osalla kyllä ole mikään myöhäinen plussa, mutta alussa on heti yksi rohkaiseva tapaus.
 
Heippa kaikille!
Mä kans haluun tähän joukkoon mukaan, kun ei tuolla nelosen yrittäjissä oo kovin ahkeraa keskustelua.
Täällä siis tosiaan sitä nelosta niin kovin toivotaan ja menkat on nyt 2 päivää myöhässä ja oireita on öklötyksestä,tiheeseen pissaamiseen asti. Mutta testit vaan on näyttäny negaa :(
Tuossa aiemmin tänään jo alottelinkin ketjun noista testeistä ja kyselin nuista raskauskeijusta tilatuista testeistä (lähinnä niistä liuskoista), että onko kokemuksia niistä muilla?? Mä siis niillä testannu ja kahdessa on nyt hieman näkyny jotakin väriä suunnilleen siinä mihin pitäs (varmaankin) sen raskaus viivan tulla, ei siis oikein voi sanoa haamuksi, mut jotakin siinä on.
Pari sellasta testiä vielä kaapissa on ja ne nyt vissiin huomenna ja lauantaina testailen, siis jollei täti tuu kylään aiemmin. Ja sit haen sunnuntaita varten jonkun "paremman" testin apteekista.
Haluisitteko suositella jotakin testiä mulle, mikä on näyttäny teillä varmemmin oikeen tuloksen?!?
 
Tulipahan taas tilattua liuskoja vaikka enhän minä niillä mittään tee. Ja vielä on vaikka kuinka pitkä aika siihen kun vuoto alkaa. Mulla on ens kierrolla kp 16 papassa käynti niin jos pyytäisin ultraamaan niin luuletteko näkyskö sillon mitään tai siis sitä, että näkeekö sillon onko munasolu varmasti lähteny vai pitäskö sen sit olla ennen sen lähtemistä, että näkis onko lähössä? En tiijä ymmärtikö kukaan kysymystä, en nyt vaan saa järkevämmin muotoiltua. Kuumeilut silti pahenee päivä päivältä, kaikilla kavereilla kun on jo lapsia tai sitten tulossa. Ei vissiin pitäs pitää mitään yhteyttä kavereihin niin osais ehkä jopa vähän rauhottua.
 
lara- alimmassa näkyy hitusen jotain... Koska sulla oli se verikoe?

Tänään taas ovistesti nega. On kyllä ihmeellistä. kolme päivää sitten oli lähes pos. sitten bega, eilen pos ja tänään taas nega. Lämmöt 37,29 Osaa tää keho olla kyllä ihmeellinen, ei voi toimia millään tavalla normaalisti. Sitäpaitsi, sylkitesti on koko ajan ollut negatiivinen, vaikka käsittääkseni noiden syömieni lääkkeiden pitäis antaa siihen edes jotakin...
 
PERJANTAI 15.01.




macy gray~ kp45/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp40/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp34/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

luffe~~~~ kp28/26?~~~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Emmabella~ kp21/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp20/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp20/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Ritu82~~~kp18/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp10/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~ kp8/26-33~~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

aaliyah~~~ kp7/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp5/?

Missah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

janna82~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara-~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen



 
lara- Katsoo nyt. Mun pitäis perjaatteessa olla yhteydes sinne ykstyiselle, mutta kun pelkkä puhelu ja "diagnoosi" maksaa niin paljon, etten taida raaskia. Katon vielä seuraavan kierron, jos edelleen vaan tuhruttelee, ja sitten seuraava ilman teroja venyy. Kai se sitten on oltava yhteyksis lääkäriin :(
 
Mitä ihmettä!!??? :headwall: Nyt siinä testissä näkyy todella hailakka viivanpaikka tai haamun haamu, kun katsoo oikeassa valossa tarkkaan. Yritin ottaa kuvia, mutta missään se ei oikein näy. Kamera suostui kyllä tarkentamaan, mutta ilman salamaa otetut on liian hämäriä ja salaman kanssa palaa puhki. Mies tuo apteekista testin ja teen sen tuosta aamulla otetusta näytteestä. Toivottavasti näyttää edes haamua. Mahassa on kyllä sellainen tunne, että menkat alkaa varmasti päivän aikana, mutta jännäilen nyt vielä. Onneksi se labratesti on luvattu ensiviikoksi. Pitäkäähän peukkuja, että en nähnyt harhoja.
 
Kyllä se cb:n digitesti vaan oikeassa oli. Eli täti tuli ja minulle voi päivittää kp1/26-27 ja yk3. :| Positiivinen puoli on se, että nyt on kierron pituus ainakin toistaiseksi paremmin selvillä :)

*muoks* Vähän tähän vielä lisäilen eli nyt oli aika ylläri tuo tädin tulo kun on huomattavasti kivuttomampaa kuin viime kierrossa. Ehkä se menee taas niin kun ennen pillereitä eli joka toisessa kierrossa on kovat menkkakivut ja joka toisessa taas lievemmät.
 
Onnee! Vaikka varma oon kyllä ollu alusta asti kun minusta haamu on yhtä kuin positiivinen. Täältä löytyy vessassa juoksua (kahvillahan ei ole osuutta asiaan :LOL: ), palelua (olin ulkona liian vähillä vaatteilla), selkäkipua (alotin salilla käymisen maanantaina pitkästä aikaa) ja runsasta valkkaria (ollu aina). Ja eihän me edes ovis päivänä tehty mitään joten mieli taas vaihteeks temppuilee. Kukaan ei ollu vastannu siihen mun kysymykseen :'(
 
Noblood Mä en kyllä taida osata vastata sun kysymykseen kun en noissa tollasissa ultrissa ole vielä koskaan käynyt... Mutt kuvittelisin näin: Jos muna solu on irronnut, sitä ei voi erottaa, onko se irronnut vai jättänyt kasvamatta laisinkaan. Jos taas munasolu on kasvanut ja viikon sisällä irtoamassa, sillon se näkyisi.

Mutta en todella tiedä! Josko joku, joka tietäisi, osaisi sinulle vastata...
 
butterFly88
onnea vielä kerran lara :flower: =)

Tänään siis mulla kp5, en opo vielä saanu aikaseks jutella miehen kanssa, ootan sopivaa tilaisuutta, pelottaa ja jännittää ja kammottaa ja kaikkee, jos se torjuuki koko asian taas :'(
No ehkä tämä tästä yritetään pitää positiivinen ajattelutapa yllä.

macy gray täältä lähtee aineki kunnon tsemitykset sinne! =)
Laita heti kuva, jos saat viivaa näkyviin, edes niitä muittein plussia on niin kiva katella, kait se tuo jonkun näköstä lohtua??että voi siinä testissä tosiaan olla kaksi punaista viivaa :)

Niin ja Voimia ja :hug: kaikille niitä tarvitseville!!!
 

Yhteistyössä