Kevään Kuumeilijat 2010

Mua rupes mietityttämään, että tapahtuko mulla sitä koko ovista ollenkaa. Sunnuntaina oli tikun ja laskujen sekä nippailujen mukaan, mutta vieläkään ei oo tullu kananmunaa vaikka se on nii selkee ollu ennen ja tänä iltana iski vasta kylmyys ja pääkipukiin. Eli ehkä en sittenkään ovuloi. Ainakaan joka kierrolla.
 
butterFly88
täällä ollaan jo kauheesti kirjoteltu =)

Lara toivottavasti sulla nyt kuitenki ois se pikkanen sielä kohdussa kasvamassa!

Luffe mä nään viivan noissa sun tikuissa :D siis värilliset viivat...laita heti uutta kuvaa, kun testailet lisää.

on. mulla tänään kp2, eli menkat alko eilen ja hirmusella rytinällä, olin meinaan niin kipee että piti otta kaks 1000mg panadolia, onneks autto ne plus suihku.
Nyt vaan yritän taivutella tota ukkoa perheenlisäykseen :D pitäkää mulle peukkuja. ;)

Mie puhaltelen niin isot ++++ tuulet tänne, kun vaan nää astma keuhkot kykenee... :LOL:
 
butterFly88
äiskä80 toisillahan se näkyy tosi aikasessa, mun kaveri testas niin sillä näky jo 3+4 viikoilla.... mutta tietenki kannattaa oottaa, vaikka ees siihen päivää, et menkat ois yhen päivän myöhässä.
Toivotaan parasta sulle ja ilmottelehan heti ku oot testaillu :)
 
NoBlood hitsi että noi sun ajatukset olis voinu olla suoraan mun suusta. Mä olen kanssa miettinyt kaiken mahdollisen...myös välillä on käynyt mielessä, että tämä maailma on toisinaan niin paha, että kannattaako tänne lapsia tehdä ollenkaan?
Tosin mä en kuulu niihin jotka kattelis vielä mitään vauva vermettä...kierrän ne kaupat kaukaa ettei tuu pahaa karmaa... :eek:

Kaveri joka tietää meidän projektista kysy, et kai sulla on siellä jo talo täynnä vauvalehtiä? Kysyin et miks, eihän mulla ole vielä sitä vauvaakaan mahassa. Sen melestä pitää heti tilata/ostaa lehdet kun alkaa vauvaa tekemään. No mut toisaalta ne tekikin esikoistaan hänen mielestä TOSI KAUAN eli puoli vuotta |O (siinä kohtaa jätin mainitsematta, että meillä menossa YK10 ku rupes niin ottaan aivoon...)

tälläsiä täältä suunnasta...tässä kuussa selvitän, että ovuloinko mäkään?

Lara:
kiltti älä nyt stressaa, se ei tee ainakaan mahdolliselle raskaudelle hyvää...

Luffe vilpittömästi toivon, että sieltä vielä se selkeä plussa tulee!
 
Kiitos kaikille ketkä vastannu ja kurkannu mun epäselvää kuvaa! :flower: Jos viiva tosta vahvistuu niin kuvaa tulee lisää varmasti. Toivotaan että ne menkat ei ala... Ja toivon plussia ihan kaikille muillekin täällä! Isot plussapuhallukset kaikille *PUUUUH* !! :heart: :)
 
''Tosin mä en kuulu niihin jotka kattelis vielä mitään vauva vermettä...kierrän ne kaupat kaukaa ettei tuu pahaa karmaa... ''
En minäkään kaupoissa käy tai varsinkaan osta mitään just ettei tuu mitään pahaa karmaa. Vauvasta, Kaksplussassa ja netistä joskus vaan ''ihan vahingossa'' tulee eteen niitä. Lehtiäkään en tilaa, mitä minä niillä kun edes en raskaana oo, mutta kyllä minä ne ostan ja venhemmat numerot haen kirjastosta :LOL:
 
Ei mullekaan mitään lehteä kyllä tule :D sitten voin tilata kun oikeesti jo odottaa. Ja kaupoissa en ole kierrelly kattelemassa, mutta netissä tulee välillä kateltua :) ja kaiken maailman tarvikkeita vasta lähinnä selailumielessä ja hintoja katellessa. :)
 
Aamun kuulumiset: Tuhlasin sitten yhden liuskan tuolta kaapista siinä toivossa että se jo pikkuisen vahvistuisi, mutta negaa näytti. Ehkä ihan himmeän himmeä viivanpaikka tuli näkyviin, mutta tihrustamalla saa etsiä. Olin lähes varma että nyt alkoi menkat kun jotain tuntui lorahtavan housuun, mutta se olikin valkovuotoa. Mahassa kuitenkin menkkatuntemuksia jälleen että saas nähdä miten käy.. :|

Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu? :)

*muoks* hmm.. Ei ole kuumeilijoita ilmeisesti ollut paikalla? Sen verran lisään tähän, että lämmöt oli 0,5 astetta koholla, ei siis paljoa mutta hivenen kuitenkin..
 
Jaaha, ovistesti ei ollut tänään sen vahvempi kuin eilenkään... Lämmöt 36,94 eli hitusen koholla, ja pää on edelleen kipeä :( Ei auta lääkkeet kuin hetkellisesti, edes kovat migreenilääkkeet... Mikähän tälläkertaa vikana :(
 
Oman navan päivitystä:
- Kp43/32-34
- Testi edelleen nega
- Päätä särkee ja on etova olo
- Mahassa tuntuu menkkajuilintaa ja täytyy rampata vessassa tarkistelemassa
- Oireet ennallaan, tätiä ei näy

Ei siis mitään uutta paitsi tuo, että aavistelen menkkojen alkua. Mikäli hedelmöittyminen on tapahtunut, on se ollut ilmeisesti vasta tuhruvuodon jälkeen. Epäilen oireista huolimatta vahvasti, ettei ovista ole edes tullut. Toisaalta koitan pitää toivoa yllä, kun menkkoja ei näy. Ihmeellisen aikaisin vaan on nämä oireet alkaneet, joten ainakin osalle löytyy varmaan joku muu selitys. Hartioita olen koittanut jumpata ja venytellä kuntoon ja seurailen nyt vaikuttaako se tuohon ällötykseen.

Plussatuulia! Onko jollakin tänään plussauutisia? =)
 
tuhruvuoto alko taas :( Voi kökkö :headwall: Toivottavasti tää vuotaa/ei vuoda loppuu tähän kiertoon ja seuraava olis sitten normaali oma itsensä, vaikka oliskin sitten hitusen pidempi :ashamed:
mg Jos sulla onkin ollut vaan myöhänen ovis? Siitä edellisestä plussasta, jonka sain viime kierron "alussa" mulla alko oireet n. 4pv ennen plussaa. Eli voi hyvinkin olla jotain sellasta. Pidetään peukut pystyssä!
 
Joo anteeks kaikille, kun en ole ollu tääl kuumeilemassa tai teitä viihdyttelemässä!
On aika harmaata tää mun arki, kun mies pois ja piinailupäivät sekojen raskaustestien kanssa...

Ehkäpä illalla päivittäisin? :D Tervetuloa muuten Ritu82!!! :flower:

Omaa napaa (taaaas...) sen verran, että testit edelleen haamuilee, menen verikontrolliin ensviikon keskiviikkona...
Ja tänään huomasin tissieni ja nännieni muuttuneen!
Eli jotenki turvonneet ja nänniphat kasvanu?
Ihan selkeesti huomasin eroa muutaman päivän takaseen...
Että en ole heittänyt toivoa kaivoon, mutta koitan vähän rauhottua.

Kp44 ei varmaa positiivista, mutta ei vuotoakaan.

Mikä luffe:n tilanne???
KS09: Miten merkkaisin nyt sun kpt?
macy gray: tsemppiä ja :hug: testailuun/ piinailuun!
 
KS09 > Myöhäistä ovista itsekin nyt veikkaan ja kovasti toivon. Muuten tämä on jotain pco:n metkuja ja jumiutuneen kropan kiukuttelua yms hämäävää oireilua. Vatsatautia tämä ällötys ei ole, koska maha ei ole kipeä (vaan nippailua tuolla kohdun yms alueella) ja ruoka maistuu normaalisti. Jospa se testi alkaisi plussaa näyttää loppuviikosta. Tänään halusin kuvitella siihen ikkunaan hailakan haamun tai viivan paikan, mutta ihan nega se kyllä on. :LOL:

Mitä kuuluu muille loppukiertolaisille?
 
Lara- > Nyt kun ei ole pariin päivään tullut päivityksiä, niin kerkesin tuohon muokata. Voin kyllä jättää julkaisematta, jos sä teet illan aikana. :) Ei ole tarkoitus ottaa paikkaa. Ajattelin vaan autella, kun kiva on katsoa listalta missä kukakin on menossa. :)

Ei kun mä hävitinkin sen jo vahingossa. :LOL: Ei kun enpä hävittänykään. :D Sählään. :whistle:
 
KESKIVIIKKO 13.01.



Lara-~~~~ kp44/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

macy gray~ kp43/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Äiskä80~~ kp38/35-40~~~ yk10~~~ 30v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp32/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

luffe~~~~ kp26/26?~~~~~ yk2~~~~~~~~~~ esikoinen

Emmabella~ kp19/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp18/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp18/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Ritu82~~~kp16/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp8/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~ kp6/26-33~~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

aaliyah~~~ kp5/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

Missah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

janna82~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

butterFly88 kp3/?


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara?



 
Kiitos macy gray vaivannäöstä :)
Päivittelen kolmea pinoa ja nyt en ole jaksanut :/
Joten alotin helpoimmasta eli lyhyimmästä... :)
Otin itteni takas kuumeilemaan... ainaki toistaseks. :D

Missä kaikki kuumeilija??
Nyt heti tänne plussaamaan :LOL:
 
Kiitos Lara- päivityksestä! :flower: Poistin tuon oman tekeleeni, kun ei siinä kaikkia tietojakaan ollut. Olin lisäämässä, joten laitan nuo huomaamani korjaukset:
- butterFly88 kp3
- KS09 kp18/26-29
- Ritu82 kp16/28-32
- aaliyah kp5

Ei mulla muuta. :)

Lisäys: Lara- > :( Onko asia nyt varmistunut vai luovuitko toivosta?
 
macy gray: Mulla tuolla ylempänä kuulumisia....
Mutta siis raskausoireita on (mm. tän päivänen nännien kasvun huomaaminen! )
testit ei vaan terkkarissa näytä, kotona haamuja. Siis odottelen nyt rauhakseen mitä tapahtuu... Ei ole menkkoja ja on haamuja niin pakko sen on vahvistua tai tulla vuotoa tms- siihen ei hermoilu auta, vaan odottelu. :)

Kiitos noista tiedoista, en näköjään huomannu kaikkee, vaikka luinkin pinoa :LOL:
 
Lara-> tuossa aikasemmin tänään kirjottelinkin että aamulla tein testin ja siihen (ehkä) tuli ihan himmeä viivanpaikka.. siis silmiä siristellen tutkailin. Oli myös masussa semmonen tunne että menkat alkais, mutta meni ohi ja nyt ei mitään tuntemuksia. Välillä on pientä vihlontaa mahassa tuntunut mutta ei mitään selkeää.

Mietin vaan tuota valkovuotoa, että tuleeko sitä yleensä juuri ennen menkkoja normaalisti kun en nyt millään muista miten ennen on ollut. Jostain luin että ennen menkkoja pitäis olla "kuivat päivät", mutta tarkoittaako se ettei valkovuotoa tulisi juuri yhtään? Ainakaan sillain että jäisi alushousuihin näkyviin?
 
"kierron varhaisin lima, hieman hedelmällinen, hieman kostea

* läpinäkymätön, valkea tai keltainen
* liimamainen tai taikinamainen, paksuhko, pysyy muodossaan
* kierron alkupuoliskolla ovulaation lähestyessä, vaan ei sen välittömässä läheisyydessä ja kierron lopussa juuri ennen seuraavia kuukautisia "

http://metku.net/~pesu/ehkaisy/luonnolliset.php

Hmm.. Onko kuvaa?? :D
Mä olen tihrustamis expertti :LOL:

Mulla on tota valkkaria lorissu koko päivä, ihan hirveetä.

MUOKS. Sä olit lämpöjä mittaillu myös?
Mulla normaalisti jotain 35, siis toosi alhanen ja nyt ollu 36,7 koko ajan. HMMM... :D
 
Kylläpäs saa nyt jännittää monen teidän puolesta, kun ei itsellä ole mitään jaännitettävää! Kumpa saataisiin nyt tuo plussalista kasvamaan!!!

Tilailin tossa testejä huomasin syljestä otettavan ovistestin, Whaaaaaat???
Onko kukaan kokeillu?Toimiiko? Olis aikas kätevää, jos oikeesti toimii?


Odotteluun kärsivällisyyttä, etenkin Laralle, Luffelle ja Barbielle! (tehän taidatte olla jo "yliajalla" =) )
 
Mikä aiheuttaa nivuseen ja ihan reiden yläosaan paineen tunnetta ja leivää nippailua? Samanlainen, mutta voimakkaampi tuntemus on tuossa nivusesta vähän keskelle päin eli häpykummun toisessa reunassa. En meinaa löytää enää pikkareita, jotka ei tuota tuntemusta voimistaisi. Erityisen epämiellyttävältä tuntuu istua suorassa tai pötköttää jalat koukussa. Hankala löytää hyvää nukkuma-asentoakin tuon takia. :/
 
Nyt hoksasin, että ollaan KS09:n kanssa samoilla päivillä, kiva vertailla. Onko sulla yleensä rinnat arat ennen vuotoo? Kun mulla pitäs ruveta viikonloppuna kipeytymään jos vuoto on tulossa ja jännäilen kipeytyykö vai ei (kipeytyy) kun sillo ''keskenmeno'' kierrolla ne ei kipeytyny.

Monella on tosi jännät päivät käsillä.

Minäkii mietin noita valkkari juttuja just koska sitä ''munan valkuaista'' ei oo tullu vieläkää, mutta valkkaria tulee siitäkin eestä vaikka eikös mulla pitäs kuivat päivät olla...
 
Heipä hei!

Heti kotiin päästyä tänne jännäilemään.
Töissä ei kehtaa käydä vauvasivuilla jos joku tulee selän taa. Ei ala turhat juorut levitä... ;)

Olis kyllä kiva nähdä täällä niitä haamukuvia! Pistäkää tulemaan niin voidaan harjoittaa lähinäköä. B)

Itselläni ei juuri mitään oireita ja nyt siis kp32/30.
Päivällä tunsin yhden kerran alavatsakipua, mutta siinä kaikki. |O
Voisihan niitä testejä kuitenkin varmuuden vuoksi tilata "muutaman".
 

Yhteistyössä