Kevään Kuumeilijat 2010

NoBlood Ei se peseminen niin paljoa vaikuta, että kannattais jättää väliin :D Ja juu, olen myös kuullut tuosta jalat pystyyn taktiikasta, mutta ei se toimi oikeasti! Esikoista tehtiin puolitoista vuotta, ja tuotakin tuli useamman kerran kokeiltua, ilman tulosta... Joten pese vain rauhassa, et saa kuitenkaan niin syvältä pestyä, että kaikki pikkumiehet huuhtoutuisi pois ;) Eipähän tule turhia tulehduksia :)
 
NoBlood > En nosta jalkoja ylös, mutta en myöskään nouse heti sängystä. Jäädään molemmat pötköttelemään toviksi ja sitten käyn siistiytymässä. Itse uskon kyllä siihen, että osa simpoista löytää tiensä oikeaan suuntaan ilman jalkojen nostamista ja vaikka heti ylöskin nousisi. Pesukaan tuskin vaikuttaa, koska ethän sä sieltä kohdunsuulta pääse pesemään. :)
 
<meilläkin on kokeiltu tai siis minä tietysti, tota jalat ylös taktiikkaa...siitä mitään muuta hyötyä oo, kun että ukko saa hyvät naurut joka kerta, niin ja muutaman kerran on räsähtäny sängyn päällä oleva taulu alas, kun oon sitä onnistunut potkaisemaan :D

Niin ja on juotu greippimehua ja syöty omega3:a yms yms. Mä en kyllä kanssa oikein usko noihin vippaskonsteihin!


Ihanaa huomata etten ole yksin epätoivon kanssa! Tää on vaan niin älyttömän vaikeeta, että sais sen tärpin!

Mg: Hyvä että pääset sinne verikokeisiin, sittenhän asiat selviää!

Ja tervetuloa uusille munkin puolesta =)
 
missah> Missä vaiheessa kiertoa olet nyt?

NoBlood> En nostele jalkoja ylös hommien jälkeen, mutta yleensä jään hetkeksi löhöilemään sänkyyn ennen kuin nousen ylös. En kuitenkaan kovin pitkäksi aikaa. En myöskään usko että tuo peseytyminen siihen hirveästi vaikuttaa :)
 
Hellou!

Täällähän on tapahtunut vaikka mitä mielenkiintoista. :)
Pakko oli tulla taas tänne jännittämään muiden mukaan. :wave:
Tänään olisi pitänyt menkat alkaa, muttei onneksi vielä näy.
Eilen tuli tosi huono kuvottava olo ulkona reippaillessa ja illalla inhottavat menkkakivut alaselässä, vatsassa ja kyljissä.
Ihan samanlainen tunne kun hetkeä ennen menkkojen alkamista.
Meni kuitenkin ohi ja tänään ei taas mitään.. :|
Tällaista ei ole ennen ollut. Muihin erikoisiin oireisiin lisättynä voisi olla mahdollista että olisi tärpännyt... Toisaalta olen varma ettei kuitenkaan.. :headwall:
No, odotellaan, odotellaan... =) :flower:
 
Heippa! Uusi haaveilija ilmoittautuu! =) Ekaa kiertoa mennään ja esikoisesta haaveillaan. Kovin jännää puuhaa tää vauvan yrittäminen! Hui, saas nähä miten jännittää menkkojen lähestyessä... Miehen kanssa oltu yhdessä reilut 3 ja puol vuotta ja lopulta sain luvan tositoimille. Eipä ole ainakaan vielä valittamista ollut, kun pyrin touhuilemaan harva se päivä B) Nyt menossa kp 14/28-32, yk1.
 
Rakkaat kuumeilijat!
Mistäs tilaatte oita o/r-testejä. Minä oon kerran tilannu, mutta en enää muista mistä ja nyt on varstot huvennut! Mistä siis hyviä? Min en kehtaa meidän apteekissa rampata koko aikaa, ku omistaja ja yks työntekijöistäkin sattuu asuun naapurissa, ne pitää mua varmaan ihan lahopäänä ku oon jatkuvasti jotain testiä ostamassa :LOL:
 
Ja tässä muutama lisää mistä voi kattoa :) :
http://www.testikauppa.fi/tuotteet/raskaustesti?gclid=CNjh-pnknJ8CFQk13godZzctNA
http://www.halpa-testi.fi/lp/8/?gclid=CPehz6jknJ8CFYuB3godSUbRSg
http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1
http://www.verkkoapteekki.fi/index.php/cPath/721_849

en oo tosin näistä ikinä tilannu..
 
Kiitos Luffe ja Lara! Taidanpa kääntyä kotitestin puoleen!

Ootteko käyttäny tota CB:n digitestiä? Onks se kertakäyttöinen (tyhmä kysymys), mut tuntuu vaan niin haaskaukselta, et tehdään joku kallis digikoje, joka menee heti roskiin, etenkin kun näitä testejä taitaa kulua meillä itse kullakin

=) :D :D :D :D
 
teffe Mulla on tuo digitesti kaapissa odottamassa sitä päivää, kun saan sen kunnon haamun. Edellisestä viisastuneena voin sitten testata samantien, onko se oikea haamu, vai väärä haamu... Mutta en mä sitä ihan epätietosuuteen käytä :D
 
Ei millää jaksais odottaa vielä viikkoa että saa tän kapselin pois, mutta minkäs teet kun ei oo ennen vapaita aikoja (soitin tänään uudestaan ja kysyin :D )
Mieskin jo kettuilee, että seuraavan kerran saa sitte 18. päivä B)

Kyllä odottaminen tekee ihmisen hulluks :LOL:

Onnea Laralle, antaa lisää toiveita kun kuulee jonkun plussanneen :hug:
 

Yhteistyössä