Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Mun aamunen testi antoi haamun vain... Mä en jaksa.
KS09:n ja luffen kanssa olen samaa mieltä.
Ymmärrän kyllä tuon hermoilun. :hug:
NoBlood > Ehkä miehellä on suorituspaineita tai muuten tuntuu, että puuhailla pitäisi vain yhdestä syystä. Meillä käytiin myös aiheesta keskustelu ja oonkin sen jälkeen koittanut olla ilmaisematta millon ne parhaat hetket on. Molemmilla on kivempaa, kun jätän oviksesta puhumisen loppukiertoon vaikka molemmat lasta toivotaankin. Toivottavasti ajoitus onnistuu toivotuin tuloksin.
Mä testasin edelleen negan.
Mistä nämä oireet voi johtua, jos en kerran raskaana ole? Meinaan ensiviikolla vielä kyllä testailla, mikäli tätiä ei näy. Luulen, että olen ovuloinut hieman oletettua myöhemmin tai sitten nämä oireet kertovat ihan jostain muusta kuin raskaudesta.
Voiko muuten pakkanen pilata testit kuljetuksen aikana? Nuo kun saapui juuri paukkupakkasten aikaan. Voihan se tietysti niinkin olla, että ovat pakanneet niitä vähemmän herkkiä vahingossa ja jos hormonipitoisuus nousee hitaasti, ei vielä sen takia näy. Apteekin kautta täytynee käydä, jos ei muuten asia selviä, mikäli en veritestiin ihan pian pääse.
Oireita siis edelleen on. Viime yönä oli vielä sellainenkin juttu, etten millään meinannut löytää hyvää asentoa. Vain mahallaan oli hyvä, vaikka mä en normaalisti ikinä nuku niin. Samoin meni myös esikoista odottaessa ja aika alkuvaiheessa jouduin käyttämään myös tyynyjä apuna. Lisää raskauteen viittaavia asioita siis eli lisää mausteita soppaan. Todella hämmentävää.
Kp40/32-34 siis menossa.