Kevään Kuumeilijat 2010

On tosiaan monella jännät paikat. :)
Olen jo itse melkein heittänyt pyyhkeen kehään kun ei oikein mitään oireita ole. |O
Toisaalta nyt olisi vasta raskaus n. 3vko 2pv
Oireethan voi tulla vielä myöhemminkin. Ei jaksa odottaa!!
Jos ei nyt tärppää niin sitten joutuu taas kuukauden odottamaan, ja ehkä toisenkin ja toisenkin.. :headwall:

Lisäystä vielä;
Jotekin sellanen fiilis tullut näitä mammapalstoja lukiessa, että jos olisi raskaana niin pitäisi olla:

a) kauhea pahoinvointi
b) vatsan viiltokipuja
c) totaalinen väsymys
d) rinnat tulessa :D

Mutta kun ei ole niin voiko edes olla raskaana.. no joo, ehkä pientä liioittelua, suokaa anteeksi. :LOL:
 
Barbie, mulla on ihan sama juttu. Huomaan kyllä aina itekkiin, mutta niin pitkään ollu jo ongelmia ja näin nuorena nii haluaa lääkäri tietää, että varmasti osaa oikeet oireet yhistää siihen kun kuulema oviksen ei pitäs tuntua kun synnyttäneillä ja on monesti täysin huomaamaton.

Huomenna se on varmaan kirkkaampi viiva sitten. Nyt tuntuu, että rupee pikkusen jo jopa toivoo elättelemään, että jospa se olis vaan siitä kilpparista sitten kiinni kun kerta oviskin tapahtuu normaalisti. Kilppari kuitenkin on nii paljo helpompi hoitaa kun noi isommat ongelmat, mut katsellaan tässä sinne maaliskuulle niin ollaan jo viisampia vikojenkiin suhteen.
 
Ei tartte mun enää jännätä. Täti tuli..huoh

Tosin näin arvelinkin!Olis ollu ihme. No saanpahan nyt nuo ovis tikut ekaa kertaa käyttöön ja yritän selvittää, että tapahtuuko tuolla sisällä ylipäänsä mitään. Kymmenes kerta todensanoo (vai pitikö sen olla jo kolmas :D )...

Hirmuisesti plussatuulia muille, jotka pääsee viikonloppuna testailemaan... :heart:

Ai nii joo, jos olis toi kp312 olis mut voinu jo toimittaa jo johonkin pehmustettuun huoneeseen ja jättää sinne :LOL:

Voi kun nyt saatais joltain teiltä plussa tälle kuulle!

Oikein hyvää ja jännittävää viikonloppua arvon leidit :flower:
 
Plussausonnea testausta suunnitteleville! bd

Mullakin pieni toivo nostaa päätään, koska pahoinvointi pahenee. On nyt taas iltapäivästä lähtien etonut ja pari keraa oon yökkäillyt. Eka tilanne tuli kauppaan lähtiessä, kun mies poltti pikkusikaria ja toinen pesuaineista. Oksentanut en kuitenkaan ole ja harvoin siihen pisteeseen mun huonot olot onneksi johtaakaan. Normaali olo ei ole ollut moneen päivään, vaikka etovuus ei koko aikaa tunnukaan. Jatkuvasti on päällä sellainen lievä ällötys, mutta onneksi ruoka maistuu suunnilleen normaalisti. Onneksi kaapissa on Rennietä, jos tämä tästä vielä yltyy. Sunnuntaina ajattelin testata, mikäli täti ei kurvaa paikalle.

Osanotot tätin kohdanneille! :hug: Siinä tosin on se hyvä puoli, että tietää mikä on tilanne ja pääsee yrittämään uudestaan. Itseäni hämmentää se tihku vielä, kun testit ovat näyttäneet negaa. Parempaa onnea tässä kierrossa! bd
 
Tietääkö kukaan? Että kun puhutaan olevan lämmöt koholla oviksesta menkkojen alkamispäivään jos on raskaana, mutta tarkoittaako sekin aamulämpöjä vai että pitkin päivää olisi lämmöt koholla? Kun minulla on nytkin 37,1 ja normaalisti n.36,3..
 
Lara > Onnea viivan vahvistumiseen! Toivottavasti on tärppi käynyt ja pikkukaveri pysyy kyydissä mukana. =)

Lämmöistä mullakin yksi kysymys. Jos ne aamulämmöt on ne mitkä merkitsee, niin täytyykö mitata ennen kun nousee sängystä? Päivällä ja illalla mulla on normaalin ja -1 asteen välillä. Koskaan en ole heti herättyäni mitannut, paitsi kipeänä, jos on tarvinnut tietää voiko töihin tai kouluun lähteä.
 
Laran testin innoittamana harkitsen testaamista huomenna aamulla. :D

Kysyttävääkin on ja kopioin tämän nyt toisesta pinosta. Katsottiin miehen kanssa aamulla tekemääni testiä ja verrattiin maanantain testiin. On eri kohdalla se kontrolliviiva. Tarkoittaako se viallista vai onko siinä vaan liuska eri kohdassa? Testi on Mammaksin halpispuikko enkä löytänyt ohjeesta sanaakaan viallisista testeistä. Esim. Apteekin puikossahan on kerrottu myös miltä viallinen testi näyttää.

Mihin aikaan aamulla se hormonipitoisuus on korkeimmillaan? Mun tulee juotua iltaisin paljon enkä aina jaksa nousta yöllä vessaan. Voikohan näyte olla liian laimea? Mihin aikaan viimeistään uskaltaa käydä vielä vessassa yöllä, jos vaikka 8 tai 9 aikaan aamulla herää?
 
Mulle sanottiin toisessa ketjussa lämmöistä näin: aamulämpöjä ja ne kohoavat oviksen tapahduttua ja ovat koholla loppukierron oli raskaana tai ei. Sitten laskevat perustasolle ennen menkkoja tai vuotopäivien alussa.

Mutta en siis oikein vieläkään ymmärrä että miten nuo lämmöt muka merkataan raskausoireiden yhteydessä jos ne nousee jokatapauksessa vaikka olisikin raskaana? Juu ja kyllä.. BLONDI olen! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja luffe:
Mulle sanottiin toisessa ketjussa lämmöistä näin: aamulämpöjä ja ne kohoavat oviksen tapahduttua ja ovat koholla loppukierron oli raskaana tai ei. Sitten laskevat perustasolle ennen menkkoja tai vuotopäivien alussa.

Mutta en siis oikein vieläkään ymmärrä että miten nuo lämmöt muka merkataan raskausoireiden yhteydessä jos ne nousee jokatapauksessa vaikka olisikin raskaana? Juu ja kyllä.. BLONDI olen! :D
Mä olen käsittänyt niin, että lämmöt pysyy koholla mikäli raskaus on alkanut. Toisin sanoen menkkojen ollessa myöhässä ja lämpöjen ollessa koholla voi epäillä raskautta ja vastaavasti lämpöjen laskusta tietää tätin olevan kulmilla.

Itse pohdin sitä onko päivä- ja iltalämmöillä mitään merkitystä. Voivatko ne olla normaalit tai jopa alle?
 

Yhteistyössä